МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ІІІ. Мотивація навчально-трудової діяльності учнів – 1 хв.ІІ. Повторення раніше вивченого матеріалу – 5 хв. І. Організаційний момент – 1 хв. План заняття I. Організаційний момент. _____________________________________1 хв. II. Повторення раніше вивченого матеріалу. ______________________5 хв. III. Мотивація навчально-трудової діяльності учнів. _______________2 хв. IV. Вивчення нового матеріалу. _______________________________19 хв. V. Закріплення нового матеріалу. ______________________________4 хв. VI. Практична робота. VI.1.Вступний інструктаж. ___________________________________10 хв. VI.2.Самостійна практична робота учнів та інструктаж вчителя. ____40 хв. VI.3.Заключний інструктаж. ____________________________________5 хв. VII. Прибирання робочих місць і приміщення майстерні черговим. VIII. Підведення вчителем підсумків заняття. _____________________3 хв.
Хід і зміст заняття: 1) Введення учнів у майстерню до дзвінка вдягнутих в спецодяг; 2) Перевірка присутності учнів за рапортом чергового; 3) Перевірка підготовки учнів до заняття та організації їх робочого місця (наявність зошита, підручника, олівця, ручки, лінійки та наявність спецодягу).
Тема: Технологічні процеси ручної та механічної обробки деталей виробів. Десять учнів виконують тестові завдання з теми «Технологічні процеси ручної та механічної обробки деталей виробів» (додаток 1). Двоє учнів виконують практичне завдання за картками-завданнями (додаток 2). Чотирьох учнів опитую за наступними питаннями: · Які контрольно–вимірювальні інструменти Ви знаєте? · Як класифікують контрольно–вимірювальні інструменти? (шкальні і не шкальні) · Для чого призначені губки штангенциркуля ШЦ – І; · Для чого служить затискний гвинт у штангенциркулі ШЦ – І; · В якому випадку доцільно використовувати лінійку?; · Яка ціна поділки шкали лінійки? · Що таке кронциркуль? · Коли виникли професії токаря і верстатника деревообробних верстатів? · Яка мета праці верстатника деревообробних верстатів? · Які знаряддя праці у своїй роботі використовують токар, слюсар-інструментальник та верстатник деревообробних верстатів (плакати П3, П4, П5, П6)? Критерії оцінювання: · 10 – 12 – відповідь дається чітко без помилок, помітне досить високе розуміння матеріалу, висловлювання власної думки з даного питання; · 7 – 9 – чітке засвоєння матеріалу учнями, можливі деякі незначні неточності у відповіді; · 4 – 6 – розуміння основних понять попередньої теми, можливі помилки чи неточності у відповіді. Результати тестування оцінюються згідно шкали, наведеної в додатку 1. Коротка розповідь про те, що ця тема є дуже корисною у подальшому житті, а саме: при виготовленні виробів домашнього вжитку, таких як качалка, товкач, таріль. Електрифікований інструмент значно полегшує виконання різних видів столярних операцій. Затрати часу стають меншими. При цьому кількість виробів, виготовлених за однаковий проміжок часу, збільшується. Електрифіковані знаряддя праці – є знаряддями праці столяра. А в деревообробній промисловості велике значення має верстатник деревообробних верстатів і його знаряддя праці – токарний верстат з обробки деревини (демонстрація фрагменту ВФ2 “Верстатник деревообробних верстатів”).
Читайте також:
|
||||||||
|