Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Социологическая концепция Раймона Арона

Литература

1. Blumer H. Der methodologische Standort des symbolischen
Interaktionismus // Alltagswissen, Interaktion und gesellschaftliche
Wirklichkeit. Reinbek, 1973. Bd. 1. S. 81.

2. Blumer H. Social psychology // Man and society / Ed E. P. Schymidt.
M.Y., 1938. P. 144—198.

3. Dewey J. The reflex arc concept in psychology // Psychol.
Rev, 1896. № 3.

4. Paris R. E. L. Chicago sociology, 1920 — 1932. Chicago, 1967//
Ru,eker O. The Chicago pragmatists. Minneapolis, 1969.

5. Gehlen A. Der Mensch. Frankfurt a.M., 1971.

6. Habermas J. Zur Logik der Sozialwissenschaft Tubingen, 1967.

7. Joas H. Die gegenwartige Lage der soziologischen Rollentheo-
rie.Frankfurt a.M., 1975. S. 36—40.

8. Joas Я. Thesen iiber Feuerbach und Marxilntersubjektivitat
und historischer Materialismus // Ansatze zur materialistischen
Sprachtheorie / Hrsg. A. Leist. Kronberg, 1975. S. 46—54.

9. Joas Я. Zur gegenwartigen Lage der soziologischen Rollenthe-
nrie, Frankfurt a.M., 1975.

 

10. Kohlberg L. Privatsprache: Vier Studien und ein theoretischer
Dberblick // Kohlberg L.Zur kognitiven Entwicklung des Kindes.
Frankfurt a.M., 1974. S. 256—333.

11. Krappmann L. Soziologische Dimensionen der Identitat. Stutt
gart, 1971.

12. Kuhn M. H. Major Trends in symbolic interaction theory in
(he past thenty-five years // Manis J. G., Meltzer M. Symbolic inter
action, Boston, 1973.

13. Mead G. H., Andersol В. М. (Jr.). Social value: A study in
iiconomic theory // Psychol. Bull. 1911. № 8.

14. Mead G. H. Concerning animal perception // Psychol. Rev.
1007. № 14.

15. Mead G. H. Cooley's contribution to American social thought //
AmerJ. Sociol. 1930. № 35.

16. Mead G. H. Herr Lasswitz on energy and epistemology //
Psychol. Rev. 1984. № 1.

17. Mead G. H. E. W. Hobson: The domain of natural science //
1 Religion. 1924. № 4.



Глава 15. Джордж Мид и символический интеракциониз^


 


V-

I


 

18. Mead G. H. Industrial education, the working-man, and the
school // Elementary school teacher. 1908—1909. № 9. ••

19. Mead G. H. Paul Jacoby: L'etudes sur la selection ch'efl
1'homme; // Psychol. Bull. 1905. № 2. • 1

20. Mead G. H. Le Bon G.: The Psychology of Socialism // Amerl
J. Sociol. 1899. № 5. |

21. Mead G. H, The mechanism of social consciousness // J. Phi-1
los. 1912. ' I

22. Mead G. H. National-mindedness and internalional-minded-1
ness // Intern. J. Ethics. 1929. № 39. J

23. Mead G. H. The nature of aesthetic experience // Ibid. 1926.J
№ 36. ' . J

24. Mead G. H. Philanthropy from the point of view of ethics /Я
Intelligent Philantropy / Ed. E. Faris et al Chicago, 1930. ~'Я

 

25. Mead G. H. The philosophical basis and ethics / Intern, jfl
Ethics. 1908. № 18. - I

26. Mead G. H. The Philosophy of the Present / Ed. A. E. Mur-1
phy. La Salle (III.), 1932. vl

27. Mead G. H. A pragmatic theory of truth // Studies in the
nature of truth. Univ. Calif. Publ. in Philos. 1929. № 11. Ш

28. Mead G. H. Scientific method and individual thinker /m
Creative intelligence: Essays in the pragmatic attitude / Ed. J. DeweJJ
et al. N.Y., 1917. M

29. Mead G. H. Scientific method and the moral sciences //•
Intern. J. Ethics. 1923. № 33. 1

30. Mead G. H. Social consciousness of meaning // Psychol. Bulffl
1910. № 7. 1

31. Mead G. H. The social self // J. Philos. 1913. № 10. 1

32. Meltzer B. N., Petras J. W The Chicago and Iowa schools оЯ
symbolic interactionism // Manis J. G. Meltzer B. Symbolic interac'J
tion. Boston, 1973. Я

33. Meltzer B. N., Petras J. W., Reynolds L. T. Symbolic interac-1
tionism: Genesis, varieties and criticism. L., 1975. m

. 34. Scheler M. Erkenntnis und Arbeit; Eine Studie iiber Wert uncfl Grenzen des pragmatischen Motivs in der Erkenntnis der Welt //1 Scheler M. Die Wissensformen und die Gesellschaft. Bern, 1960. j

35. Voort van de W. Die Bedeutung von Vorformen des kommu-$|
nikativen Handelns fiir die Entwicklung der vorsprachlichenf
Intelligenz beim Kinde // Ansatze zur materialistischen Sprachtheo- j
rie / Ed. A.Leist. Kronberg, 1975. J

36.Wetzel M. Gesellschaft als System menschlicher Praxis: Kate-1
goriale und wissenschaftstheoretische Grundlagen einer Theorie der
Gesellschaft. Hamburg, 1974.

37. Williams W. A. The contours of American history. N.Y., 1973. j

 

Глава 16




Переглядів: 484

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Глоссарий 90 страница | Найдавніші часи

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.