МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Як зароджується матеріал?Що таке «суспільне репортерство»? Фактично, воно є соціальним, бо: - Привертає увагу до певної соціальної проблеми, явища; - Активізує пошук вирішення через агентів впливу та формування громадської думки;
1. Виникає ідея. 2. Проводиться збір інформації, дотичної до теми ідеї. Обґрунтування та визначення проблематики. 3. Аналіз зібраного матеріалу та формування структури репортажу як продукту: - визначення мети; - визначення завдань та ресурсів їх виконання; 4. Практичне виконання дії по створенню репортажу.
Репортер – це той, хто висвітлює подію (новину). Але – новина не лише подія. Це ще й проблема, яка піднята на рівень публічності. Так само це і яскравий факт, стверджуючий життєрадісність в оточуючому середовищі.
5. Як просувати репортаж (ідею)? 1. соціальні мережі; 2. місцева преса; 3. регіональна преса; 4. національна та міжнародна преса;
Репортаж цікавий не лише свою критичністю, виявленням негативних явищ, тобто – проблем. Репортаж – це ще й матеріал про позитивні явища (події), оптимістичні факти, які «уловив» репортер та виніс їх на публіку; Поєднання і позитиву і негативу в репортажі – форма актуалізації проблеми (контраст). 6. Умови успішності як репортера: - творчість, креативність; - чесність і натхнення; Реакція (відгуки) на тему як головний фактор критеріїв актуальності та якості матеріалу. Дискусія навколо порушеної теми як вища форма та мета репортера і тут головне – вміння відстоювати власну позицію, не здаватись і гнути «свою лінію»…
7. Заради чого діє суспільний репортер? Головний мотиваційний елемент: користь для громади, суспільства. Вихід на індивідуальний аспект мотивації: - Самореалізація та творчість (вихід творчої енергії особистості); - Набуття професіонального досвіду та матеріального задоволення комплексу потреб репортера: найближчий шлях до якісних репортажів.
*Як стати суспільним репортером http://tools.gurt.org.ua/
Варто ознайомитись. Рекомендую настійливо!
*Завдання: написати статтю на тему, яка хвилює. Без обмежень (окрім як морально-етичних).
Мислення є матір’ю спілкування. Спочатку думки, потім – слова, за ними – друковані матеріали. Або: ідея – план реалізації – та практична реалізація ідеї. Ланцюг, який діє на всі сто!
Спочатку було слово… Точніше – слова. Як зробити власну мову (промову) яскравою та корисною для інших? Дуже просто! Потрібно володіти декількома способами привернення та утримання уваги аудиторії. Чи складно це? Зовсім ні! Головне – практика та бажання досягти успіху в цій царині.
Важливо мати правильну дикцію. Далі про техніку мови.
Підтема. Техніка мови. (за курсом сайту: http://technics-speech.ru/ukr/index.html)
Техніка мови — це майстерність публічного виступу, ділового спілкування людей за допомогою мовних конструкцій, що створюються на основі певних правил ораторського мистецтва, зв'язані з силою, висотою, благозвучністю, польотністю, рухливістю, тоном голосу і дикцією. Напевно кожен в дитинстві мріяв, слухаючи чіткий і добре поставлений голос диктора центрального телебачення або радіо, оволодіти технікою мови і говорити також як вони. На жаль, виразно і членороздільно доносити свої думки оточуючим, через низку обставин, не кожному дано. Багато хто цього за собою не помічає, хтось цьому не надає значення і лише деякі відчувають себе не в своїй тарілці. Подолання різних відхилень в звуковому ладі мови має величезне значення. Своєчасне усунення недоліків вимови дозволяє запобігти тим величезним труднощам, які можуть виникати із-за дефектів мови. Не можна не враховувати і того чинника, що недоліки вимови, як і інші мовні порушення, нерідко можуть бути причиною серйозних відхилень в розвитку психіки, особливо дітей. Діти, які неправильно вимовляють слова, часто уникають мовного спілкування з друзями, не беруть участь в дитячих виступах на святах, не проявляють активності. Для дорослих же згадані недоліки можуть служити деякою перешкодою в просуванні по службових сходах. Регулярні заняття по запропонованій методиці допоможуть справитися або значно понизити дискомфорт від заїкання. Все дуже просто. У кожної людини розвинена так звана внутрішня мова, яка не вимовляється вголос, а існує тільки в нашому мозку і яку ми звертаємо до самих себе. Коли ми в думках говоримо з самим собою, ми не заїкаємося. Внутрішня мова, хоча вона і беззвучна, не так вже відрізняється від мови зовнішньої, звучної. І та і інша управляється одними і тими ж мовними механізмами. Слід пам'ятати, що тільки при значній завзятості і регулярних тренінгах можна досягти бажаної мети і добитися позитивних результатів в риториці, дикції і красномовстві. Читайте також:
|
||||||||
|