МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Закон єдності аналізу й синтезуАналіз і синтез є елементами біологічного й інтелектуального розвитку. Суть аналізу (декомпозиції) полягає розділенні цілого на частини, представлення складного у вигляді простих складових, зміна цих частин, додавання нових або усунення деяких з них для ефективної діяльності або зручності дослідження. Суть синтезу (агрегування) полягає у з'єднанні, об'єднанні (уявному або реальному) оновленого набору простих складових об'єкта в єдине ціле, узгодження їх діяльності для ефективнішої діяльності або зручності дослідження. За переважанням аналітичного або синтетичного мислення студентів можна розділити на дві групи, кожна з яких для підвищення ефективності навчання повинна займатися за своєю методикою: - для аналітичної - більше часу можна приділяти деталям процесу; - для синтетичної - більше уваги приділяти порівняльному аналізу процесу в цілому з еталонами, моделями та ін. Аналіз і синтез в індивідуальному та колективному мисленні переплітаються і не можуть функціонувати окремо. Тому, коли мова йде про єдність аналізу і синтезу, ми маємо на увазі їх нерозривність і взаємодію у процесі будь-якої мисленнєвої діяльності. Формулювання закону єдності аналізу і синтезу: кожна система (біологічна або соціальна) прагне налаштуватися на найбільш економний режим функціонування за рахунок постійної зміни своєї структури або виконуваних функцій. У теорії організації аналіз включає дві основні процедури: - розділення цілого на частини; - поліпшення функціонування кожної з цих частин. Синтез також складається з двох процедур: - узгодження характеристик виділених частин; - об'єднання їх в одне ціле. Загалом, аналіз (розділення) деякої системи може йти за трьома шляхами: - виділені частини незалежні одна від іншої і зберігають при цьому всі свої властивості; - виділені частини залежні одна від іншої і при розділенні втрачають ряд неосновних властивостей; - виділені частини залежні одна від іншої і при розділенні втрачають основні властивості. Аналіз можна вести на трьох рівнях: - державному - для удосконалення сімейного законодавства, в тому числі впровадження контрактної системи; здійснення протекціонізму при прийомі на роботу і просуванні персоналу з благополучних сімей; - суспільному - для створення клубів сім’ї, формування суспільної думки про важливість сім’ї; - сімейному - для проведення просвітницької, виховної, примирювальної роботи з членами сім’ї. Синтез (об’єднання) здійснюється на основі взаємної необхідності і взаємодії. Процес об’єднання проводиться в два етапи: - моделювання нового цілого або в думках, або з допомогою пакетів прикладних програм на комп’ютері; - практична реалізація проекту. Отримання при об’єднанні елементів нового цілого роботоздатного утворення, потенціал якого вище суми потенціалів об’єднаних елементів, носить назву емерджентність[7]. Емерджентність включає ефект синергії, але емерджентність більше відноситься до явищ, а синергія — до процесів, які відбуваються в окремих елементах організацій. Щодо того, як здійснювати аналіз і синтез організацій власну думку має Е.А. Смирнов, який пропонує використовувати метод поступового наближення, що включає чотири рівні[8]: 1. Попередній аналіз з позицій стороннього спостерігача. 2. Мозкова атака на нараді основних спеціалістів організації. 3. Створення групи розвитку підприємства і формування стратегії розвитку організації. 4. Постійна робота групи розвитку в рамках нового структурного підрозділу організації. Закон єдності аналізу і синтезу має свої суттєві особливості, істотні відмінності від інших законів, які заключаються в наступному: - не виражає специфіки історично визначених відносин, а характеризує загальні зв’язки і відносини в соціальному середовищі взагалі; - виступає в ролі каталізатора суспільного прогресу; - його роль з розвитком суспільства зростає. Отже, для забезпечення успішної діяльності, керівник організації повинен: - прагнути до постійного моніторингу внутрішніх і зовнішніх сильних і слабких сторін організації (добре відомий SWOT-аналіз); - ретельно планувати діяльність як всієї організації, так і окремих підрозділів; - прагнути до мінімізації виробництва по ресурсах; - застосовувати сучасну інформаційну технологію. Читайте також:
|
||||||||
|