Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Ілюстрування

До наочних методів навчання відносять навчальне ілюстрування і демонстрування. Зазначені методи знаходять досить широке застосування у процесі вивчення різних дисциплін. У процесі навчання основ економіки в більшій мірі застосовують ілюстрування і демонстрування кінофільмів (діафільмів).

Метод ілюстрування передбачає показ учням ілюстративних посібників: плакатів, таблиць, графіків, блок-схем, моделювання ситуацій з використанням комп’ютерних засобів тощо. На уроках основ економіки найчастіше доводиться ілюструвати таблиці і графіки. Так, під час розгляду поняття «попит» (перелік, який включає список цін і кількість благ, що куплять при кожній із цих цін) і «величина попиту» (кількість благ, що куплять при кожній ціні) учням пропонується розглянути таблицю і графік попиту на велосипеди.

Таблиця 1. Попит на велосипеди

 

Ціна 1 шт., грн.
Величина попиту, тис. шт.

Попит на блага відображається також графічно. Вертикально відкладають ціну на велосипеди в гривнях, горизонтально – величину попиту на велосипеди в тисячах штук.

 

Графік 1. Попит на велосипеди

Підвищенню ефективності засвоєння знань сприяє також використання на уроках основ економіки блок-схем. Блок-схема може бути використана уже на першому уроці під час вивчення нового матеріалу (див. блок-схему 1), а також під час повторення чи закріплення вивченого матеріалу.

У процесі вивчення окремих тем курсу основ економіки доводиться демонструвати кінофільми. Так, програмою передбачено ознайомлення учнів зі змістом виробництва та його основними елементами, продуктивністю та інтенсивністю праці тощо. Вивчення цих питань за допомогою плакатів чи блок-схем не створює в учнів повного уявлення про виробництво. Провести екскурсію на виробництво мають змогу далеко не всі школи. На допомогу приходить кіно.

Застосуванню кінофільму на уроці передує підготовка вчителя, який проглядає його і виходячи з поставленої дидактичної мети, вирішує, як найкраще вписати кінострічку в канву уроку.

Блок-схема 1


Читайте також:

  1. На межі ХУІІ – ХУІІІ ст. склався основний вид української книги з характерним ілюструванням та пишним декором, використанням традицій народного – декоративного мистецтва.




Переглядів: 742

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розповідь, пояснення, бесіда | ОБ’ЄКТ І МЕТА ЕКОНОМІЧНОЇ НАУКИ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.