МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Автотрансформатори
У конструктивному відношенні автотрансформатор подібний трансформатору. На феромагнітному магнітопроводі у нього знаходяться дві послідовно сполучені обмотки. На відміну від трансформатора між обмотками є не тільки магнітний, але й електричний зв'язок. Обмотка нижчої напруги є загальною і виконується з проводу меншого поперечного перетину [4]. Схема понижуючого автотрансформатора, показана на рисунку 6.7. Напруга підводиться до затискачів 0 – 2 первинної обмотки з числом витків . Вторинна обмотка 0 – 1 складається з витків, і . При холостому ході, нехтуючи падінням напруги в первинній обмотці, можна записати аналогічно (6.25), (6.28), (6.29) рівняння електричного стану для первинної і вторинної обмоток при синусоїдальній формі напруги:
(6.39) (6.40) Відношення напруг первинної і вторинної обмоток (6.39), (6.40) при холостому ході називають коефіцієнтом трансформації: (6.41)
Аналогічно (6.32), нехтуючи втратами потужності в обмотках і магнітопроводі автотрансформатора, що працює під навантаженням, запишемо
. Звідкіля отримуємо: (6.42)
Рисунок 6.7 – Схема понижуючого автотрансформатора
Таким чином, основні співвідношення трансформатора залишаються без змін і для автотрансформатора. Переваги автотрансформаторів перед трансформаторами однакової корисної потужності полягають у менших витратах проводу та сталі, менших втратах енергії. Переваги значніші при менших коефіцієнтах трансформації. За цим критерієм доцільно використовувати автотрансформатори при коефіцієнтах трансформації до 2. Недоліком автотрансформаторів є електричний зв'язок між мережею і навантаженням [4].
Читайте також:
|
||||||||
|