МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Автотрансформатори
У конструктивному відношенні автотрансформатор подібний трансформатору. На феромагнітному магнітопроводі у нього знаходяться дві послідовно сполучені обмотки. На відміну від трансформатора між обмотками є не тільки магнітний, але й електричний зв'язок. Обмотка нижчої напруги є загальною і виконується з проводу меншого поперечного перетину [4]. Схема понижуючого автотрансформатора, показана на рисунку 6.7. Напруга підводиться до затискачів 0 – 2 первинної обмотки з числом витків . Вторинна обмотка 0 – 1 складається з витків, і . При холостому ході, нехтуючи падінням напруги в первинній обмотці, можна записати аналогічно (6.25), (6.28), (6.29) рівняння електричного стану для первинної і вторинної обмоток при синусоїдальній формі напруги:
(6.39) (6.40) Відношення напруг первинної і вторинної обмоток (6.39), (6.40) при холостому ході називають коефіцієнтом трансформації: (6.41)
Аналогічно (6.32), нехтуючи втратами потужності в обмотках і магнітопроводі автотрансформатора, що працює під навантаженням, запишемо
. Звідкіля отримуємо: (6.42)
Рисунок 6.7 – Схема понижуючого автотрансформатора
Таким чином, основні співвідношення трансформатора залишаються без змін і для автотрансформатора. Переваги автотрансформаторів перед трансформаторами однакової корисної потужності полягають у менших витратах проводу та сталі, менших втратах енергії. Переваги значніші при менших коефіцієнтах трансформації. За цим критерієм доцільно використовувати автотрансформатори при коефіцієнтах трансформації до 2. Недоліком автотрансформаторів є електричний зв'язок між мережею і навантаженням [4].
Читайте також:
|
||||||||
|