- Чи зрозуміли ви їх бесіду? Ні, тому, що це фрагмент цвірінчання птахів, мову яких ми не розуміємо. Але давайте спробуємо пофантазувати і передбачити, що мама відповість Горобчику.
VІ. Робота над змістом.
1. Читання 2 частини вчителем.
- Що саме з ваших передбачень справдилося?
- Перечитайте другу частину в парах по реченню і віднайдіть ключові слова, які характеризують головних героїв.
2. Читання 2 частини дітьми.
- Діти, в останній частині твору з’являються незрозумілі для вас слова. Давайте разом ми їх прочитаємо.
- Як ви гадаєте, що означає це слово?
- Давайте разом прочитаємо, як нам пояснює ці слова тлумачний словник.
- Тепер перечитайте самостійно в пів голосу останню частину, дізнайтесь чим завершився твір.
3. Читання 3 частини дітьми.
- Як завершилась історія про Горобчика?
- Діти, але у житті не у всіх історіях така цікавість, як у нашого Горобчика приводить до щасливого кінця. Я пропоную вдома вам переглянути мультфільм «Дедал та Ікар», у якому головному герою не так пощастило. Наступний урок ми почнемо з порівняння сюжетів мультфільму і твору «Горобчик і Вогонь».