Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






V. Фіз. хвилинка.

 

- Чи зрозуміли ви їх бесіду? Ні, тому, що це фрагмент цвірінчання птахів, мову яких ми не розуміємо. Але давайте спробуємо пофантазувати і передбачити, що мама відповість Горобчику.

 

VІ. Робота над змістом.

1. Читання 2 частини вчителем.

- Що саме з ваших передбачень справдилося?

- Перечитайте другу частину в парах по реченню і віднайдіть ключові слова, які характеризують головних героїв.

2. Читання 2 частини дітьми.

- Діти, в останній частині твору з’являються незрозумілі для вас слова. Давайте разом ми їх прочитаємо.

- Як ви гадаєте, що означає це слово?

- Давайте разом прочитаємо, як нам пояснює ці слова тлумачний словник.

- Тепер перечитайте самостійно в пів голосу останню частину, дізнайтесь чим завершився твір.

3. Читання 3 частини дітьми.

- Як завершилась історія про Горобчика?

- Діти, але у житті не у всіх історіях така цікавість, як у нашого Горобчика приводить до щасливого кінця. Я пропоную вдома вам переглянути мультфільм «Дедал та Ікар», у якому головному герою не так пощастило. Наступний урок ми почнемо з порівняння сюжетів мультфільму і твору «Горобчик і Вогонь».




Переглядів: 523

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ІV. Опрацювання тексту «Горобчик і вогонь». | Х. Домашнє завдання.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.