- Тож можливо бути допитливим не корисно? Чи корисно? (Корисно) Про що потрібно пам’ятати коли ми хочемо дізнатись щось нове? А щоб ви порадили Горобчику?
- Отже треба бути обачним та прислухатися до порад дорослих.
VІІІ. Закріплення. Гра «Так – ні» за твердженнями:
- Давайте перевіримо, на скільки уважними ви були на уроці, чи запам’ятали зміст твору «Горобчик і Вогонь» і пограємо в гру «Так чи ні».
- Візьміть у себе на столах двосторонні смайлики. Я буду вам читати твердження. Якщо ви з ним погоджуєтесь, ви, за правилом світлофора, показуєте мені зелений колір. Якщо не погоджуєтесь – рожевий. Давайте потренуємось: Зараз урок математики. (Бачу, що ви зрозуміли умови гри).
1. Тема уроку: «Дивлюсь на світ і все мене дивує». Т
2. Твір «Горобчик і вогонь» є оповіданням (спеціальне питання). Н (увагу, спостережливість, допитливість).
3. Автор казки - Василь Сухомлинський. Т
4. Горобчик побачив у небі вогненну кулю. Т
5. Горобчик хотів полетіти до сонця, бо хотів навчитися добре літати. Н
6. Горобчик був допитливим. Т
- Дорогі діти, особисто мені сподобалось як ви сьогодні працювали на уроці. Ви були – активними, творчими, уважними, були ДОПИТЛИВИМИ!!! Ви змогли визначити недоліки в поведінці Горобчика. (Поаплодуйте один одному!!!!)
- Тож спробуйте чесно оцінити свою роботу на уроці за критеріями, які ви бачите в листках самооцінювання.
- Відкрийте щоденники та запишіть домашнє завдання, щоб наступний урок пройшов не менш успішно.