Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Х. Домашнє завдання.

ІХ. Оцінювання.

VІІ. Підсумок.

- Тож можливо бути допитливим не корисно? Чи корисно? (Корисно) Про що потрібно пам’ятати коли ми хочемо дізнатись щось нове? А щоб ви порадили Горобчику?

- Отже треба бути обачним та прислухатися до порад дорослих.

VІІІ. Закріплення. Гра «Так – ні» за твердженнями:

- Давайте перевіримо, на скільки уважними ви були на уроці, чи запам’ятали зміст твору «Горобчик і Вогонь» і пограємо в гру «Так чи ні».

- Візьміть у себе на столах двосторонні смайлики. Я буду вам читати твердження. Якщо ви з ним погоджуєтесь, ви, за правилом світлофора, показуєте мені зелений колір. Якщо не погоджуєтесь – рожевий. Давайте потренуємось: Зараз урок математики. (Бачу, що ви зрозуміли умови гри).

1. Тема уроку: «Дивлюсь на світ і все мене дивує». Т

2. Твір «Горобчик і вогонь» є оповіданням (спеціальне питання). Н (увагу, спостережливість, допитливість).

3. Автор казки - Василь Сухомлинський. Т

4. Горобчик побачив у небі вогненну кулю. Т

5. Горобчик хотів полетіти до сонця, бо хотів навчитися добре літати. Н

6. Горобчик був допитливим. Т

- Дорогі діти, особисто мені сподобалось як ви сьогодні працювали на уроці. Ви були – активними, творчими, уважними, були ДОПИТЛИВИМИ!!! Ви змогли визначити недоліки в поведінці Горобчика. (Поаплодуйте один одному!!!!)

- Тож спробуйте чесно оцінити свою роботу на уроці за критеріями, які ви бачите в листках самооцінювання.

- Відкрийте щоденники та запишіть домашнє завдання, щоб наступний урок пройшов не менш успішно.

- Урок закінчено, дякую за увагу.

 

 


Читайте також:

  1. V. Завдання.
  2. VІ. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання.
  3. Адаптація персоналу: цілі та завдання. Введення у посаду
  4. Виконайте завдання.
  5. Виконайте завдання.
  6. Випереджаюче завдання.
  7. Відповідь на практичне завдання.
  8. Встановлення нормованого завдання.
  9. Грошово-кредитна політика центрального банку: типи, стратегічні цілі, проміжні й тактичні завдання. Інструменти реалізації грошово-кредитної політики.
  10. Домашнє
  11. Домашнє завдання
  12. Домашнє завдання




Переглядів: 602

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
V. Фіз. хвилинка. | Bioteaduste meetodika

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.