Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Х. Домашнє завдання.

ІХ. Оцінювання.

VІІ. Підсумок.

- Тож можливо бути допитливим не корисно? Чи корисно? (Корисно) Про що потрібно пам’ятати коли ми хочемо дізнатись щось нове? А щоб ви порадили Горобчику?

- Отже треба бути обачним та прислухатися до порад дорослих.

VІІІ. Закріплення. Гра «Так – ні» за твердженнями:

- Давайте перевіримо, на скільки уважними ви були на уроці, чи запам’ятали зміст твору «Горобчик і Вогонь» і пограємо в гру «Так чи ні».

- Візьміть у себе на столах двосторонні смайлики. Я буду вам читати твердження. Якщо ви з ним погоджуєтесь, ви, за правилом світлофора, показуєте мені зелений колір. Якщо не погоджуєтесь – рожевий. Давайте потренуємось: Зараз урок математики. (Бачу, що ви зрозуміли умови гри).

1. Тема уроку: «Дивлюсь на світ і все мене дивує». Т

2. Твір «Горобчик і вогонь» є оповіданням (спеціальне питання). Н (увагу, спостережливість, допитливість).

3. Автор казки - Василь Сухомлинський. Т

4. Горобчик побачив у небі вогненну кулю. Т

5. Горобчик хотів полетіти до сонця, бо хотів навчитися добре літати. Н

6. Горобчик був допитливим. Т

- Дорогі діти, особисто мені сподобалось як ви сьогодні працювали на уроці. Ви були – активними, творчими, уважними, були ДОПИТЛИВИМИ!!! Ви змогли визначити недоліки в поведінці Горобчика. (Поаплодуйте один одному!!!!)

- Тож спробуйте чесно оцінити свою роботу на уроці за критеріями, які ви бачите в листках самооцінювання.

- Відкрийте щоденники та запишіть домашнє завдання, щоб наступний урок пройшов не менш успішно.

- Урок закінчено, дякую за увагу.

 

 


Читайте також:

  1. V. Завдання.
  2. VІ. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання.
  3. Адаптація персоналу: цілі та завдання. Введення у посаду
  4. Виконайте завдання.
  5. Виконайте завдання.
  6. Випереджаюче завдання.
  7. Відповідь на практичне завдання.
  8. Встановлення нормованого завдання.
  9. Грошово-кредитна політика центрального банку: типи, стратегічні цілі, проміжні й тактичні завдання. Інструменти реалізації грошово-кредитної політики.
  10. Домашнє
  11. Домашнє завдання
  12. Домашнє завдання




Переглядів: 651

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
V. Фіз. хвилинка. | Bioteaduste meetodika

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.