МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Урок - брейн-рингУрок - КВК Уроки – змагання Суть уроків - змагання полягає в тому, щоб у нетрадиційній ігровій формі залучити учнів класу до отримання певної суми знань або перевірити сформований рівень знань, умінь та навичок, отриманих на попередніх уроках. Уроки - змагання швидше покликані узагальнити, систематизувати і перевірити знання учнів. Метатаких уроків - навчити школяра швидко орієнтуватися в особистих знаннях, використовувати їх на практиці, розвивати логічне мислення, вміння аналізувати, синтезувати, класифікувати, узагальнювати певні поняття і явища; прищепити любов до певного предмета, бажання вчитися й підвищувати навчальний та загальний рівень знань; виховувати колективізм, відповідальне ставлення до доручення тощо. Підготовка до такого уроку починається задовго до самого заняття. Найкраще така форма проведення уроку зарекомендувала себе на підсумкових уроках з певної теми. Це своєрідна гра-змагання команд веселих і кмітливих, що розгортається на уроці. Характерною ознакою такого уроку є його насиченість позитивними емоціями. Безперечно. Що урок, повний емоцій, на довгий час збережеться у пам’яті учнів. До того ж, він, сприяє засвоєнню знань, розвиває активність, спостережливість, дотепність. Урок типу КВК може бути проведений як урок повторення певної теми чи розділу. Структура його така: 1 етап – розминка – розповідь з теми. Учні двох команд за чергою розповідають, з’ясовують теоретичний матеріал, аргументують його прикладами. 2 етап – конкурс «Перевірка домашнього завдання». Завдання творчого характеру. Може бути розіграна сценка, діалог тощо. 3 етап – виконання завдань з вибором правильної відповіді. Кожній команді пропонуються рівнозначні завдання (можна тестового характеру). 4 етап – конкурс «Відгадай». Загадки, мовні ігри (для кожної команди окремо). Виграє та команда, учні якої дадуть відповіді швидко й точно. 5 етап – конкурс акторів і художників. Творчі завдання з використанням нового матеріалу. 6 етап – підсумки конкурсу, визначення переможців. Урок – брейн-ринг дозволяє учням відчути себе ерудитом, учасником команди, згуртовує колектив. «Брейн - ринг» - відома телевізійна гра, де стартом є цікаве запитання, а фінішем – відповідь. Необхідно швидко зреагувати, адже час для прийняття рішення обмежений. Основні принципи організації уроку - брейн-рингу: 1. Наявність спеціально обладнаних ігрових столів. 2. Поділ класу на команди (шість осіб). 3. Повідомлення теми чи розділу, які необхідно повторити, адже питання для гри будуть саме з них. 4. Підбір додаткових джерел та літератури, яку необхідно проглянути і вивчити (для капітанів команд). Основні правила проведення уроку - брейн-рингу 1. Вступне слово вчителя. Оголошення теми, мети. 2. Повторення вивченого матеріалу (брейн-ринг) – змагаються по дві команди по черзі, поки не зіграють тричі; гра триває до 5 балів. 3. Конкурс капітанів, де пропонується питання підвищеної складності (ІV рівень оцінювання знань). 4. Підсумок уроку робиться у вигляді проблемного запитання до теми. Правила гри «Брейн-ринг» 1. Ведучий ставить запитання і виголошує «час», після чого команди мають право натискати кнопки на столах і відповідати. 2. На обговорення одного питання дається одна хвилина. 3. Відповідь повинна бути повною, точною, впевненою. 4. Якщо одна з команд дала неправильну відповідь, тоді друга команда отримує право на відповідь та 20 секунд на обговорення. 5. У рамках гри відбувається конкурс капітанів, де пропонуються запитання підвищеної складності. 6. Якщо одна з команд натисне на кнопку раніше, ніж ведучий скаже слово «час», то вона позбавляється права відповіді на це запитання.
|
||||||||
|