МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Уроки – теле -, радіопередачіУроки – дослідження Уроки - сюжетні замальовки Суть уроків - сюжетних замальовок полягає в тому, щоб у нетрадиційній формі залучити учнів до отримання певної суми знань, умінь і навичок. Метатаких уроків — навчити учнів поповнювати словниковий запас, розвивати мовленнєві навички, допомогти набутидосвіду спілкування з аудиторією, навчити відкривати системні зв'язки у вивченому матеріалі, робити свої висновки, всебічно розвиватися та вдосконалюватися; згуртовувати дітей, виховувати повагу і любов до надбань і скарбів українського народу, навчити володіти поставою, мімікою, жестами. Уроки - дослідження — це уроки, завдяки яким діти задовольняють потребу в дослідництві, творчості, що мав позитивний вплив на їхнє здоров'я, самовираження. Уміння здійснювати дослідження необхідне для передбачення поведінки об'єктів, для поповнення своїх знань про навколишній світ; щоб переконатися в істинності своїх припущень; щоб прогнозувати зміну подій у довкіллі; щоб виготовляти необхідні предмети, викликати необхідні людині процеси; щоб оберігати себе, своїх близьких, своє довкілля. Уроки-дослідження урізноманітнюють роботу учнів, знімають напругу від звичної навчальної діяльності, викликають живий інтерес до пізнання світу. «Пізнай природу, пізнай свій народ, пізнай себе», — писав Григорій Сковорода. Тому мета таких уроків — формувати в учнів цілісне бачення світу (відкривати не тільки себе в світі, а й світ у собі); розвивати здатність діяти, знаючи і розуміючи. Відомо, що сьогодні перегляд телевізійних програм — одне з улюблених занять молодших школярів. Тому проведення нестандартних уроків у вигляді теле- і радіопередач, які відтворюють відомі популярні телевізійні програми, — це досить цікава форма роботи. Неординарність таких уроків полягає в тому, що вони сприяють формуванню в учнів уміння аналізувати та узагальнювати. Наприклад, такі уроки-телепередачі як «Як це було...», «За і проти», «Подвійний доказ». А уроки «Найрозумніший» та «Хочу бути зіркою» дають змогу учням уявити себе відомими людьми. Такі заняття дають уявлення про професію журналіста й телеведучого, розвивають здібності ораторського мистецтва. Уроки – теле – і радіопередачі потребують попередньої підготовки: Повідомлення теми та мети уроку за 2 тижні до уроку. Розподіл ролей за бажанням. Випереджальні завдання учням класу, а також перевдягання учнів згідно з ролями. Добір літератури, джерел інформації. Оформлення класу як телестудії, виготовлення емблем для команд чи груп, розташування парт і стільців так, як потребує програма. Мета таких уроків — розбудити інтерес, дати виявити самостійні творчі сили дитини, розвивати критичне мислення.
Читайте також:
|
||||||||
|