МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Уроки – теле -, радіопередачіУроки – дослідження Уроки - сюжетні замальовки Суть уроків - сюжетних замальовок полягає в тому, щоб у нетрадиційній формі залучити учнів до отримання певної суми знань, умінь і навичок. Метатаких уроків — навчити учнів поповнювати словниковий запас, розвивати мовленнєві навички, допомогти набутидосвіду спілкування з аудиторією, навчити відкривати системні зв'язки у вивченому матеріалі, робити свої висновки, всебічно розвиватися та вдосконалюватися; згуртовувати дітей, виховувати повагу і любов до надбань і скарбів українського народу, навчити володіти поставою, мімікою, жестами. Уроки - дослідження — це уроки, завдяки яким діти задовольняють потребу в дослідництві, творчості, що мав позитивний вплив на їхнє здоров'я, самовираження. Уміння здійснювати дослідження необхідне для передбачення поведінки об'єктів, для поповнення своїх знань про навколишній світ; щоб переконатися в істинності своїх припущень; щоб прогнозувати зміну подій у довкіллі; щоб виготовляти необхідні предмети, викликати необхідні людині процеси; щоб оберігати себе, своїх близьких, своє довкілля. Уроки-дослідження урізноманітнюють роботу учнів, знімають напругу від звичної навчальної діяльності, викликають живий інтерес до пізнання світу. «Пізнай природу, пізнай свій народ, пізнай себе», — писав Григорій Сковорода. Тому мета таких уроків — формувати в учнів цілісне бачення світу (відкривати не тільки себе в світі, а й світ у собі); розвивати здатність діяти, знаючи і розуміючи. Відомо, що сьогодні перегляд телевізійних програм — одне з улюблених занять молодших школярів. Тому проведення нестандартних уроків у вигляді теле- і радіопередач, які відтворюють відомі популярні телевізійні програми, — це досить цікава форма роботи. Неординарність таких уроків полягає в тому, що вони сприяють формуванню в учнів уміння аналізувати та узагальнювати. Наприклад, такі уроки-телепередачі як «Як це було...», «За і проти», «Подвійний доказ». А уроки «Найрозумніший» та «Хочу бути зіркою» дають змогу учням уявити себе відомими людьми. Такі заняття дають уявлення про професію журналіста й телеведучого, розвивають здібності ораторського мистецтва. Уроки – теле – і радіопередачі потребують попередньої підготовки: Повідомлення теми та мети уроку за 2 тижні до уроку. Розподіл ролей за бажанням. Випереджальні завдання учням класу, а також перевдягання учнів згідно з ролями. Добір літератури, джерел інформації. Оформлення класу як телестудії, виготовлення емблем для команд чи груп, розташування парт і стільців так, як потребує програма. Мета таких уроків — розбудити інтерес, дати виявити самостійні творчі сили дитини, розвивати критичне мислення.
Читайте також:
|
||||||||
|