Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Нестандартні уроки

Особливість нестандартних уроків полягає в такій структуризації змісту|змісту| і форми, яка викликала|спричиняло| б інтерес в учнів, сприяла їх оптимальному розвитку і вихованню. До нестандартних уроків відносимо:

1. Урок-вікторина 2. Урок-пошук. 3. Проектний урок. 4. Урок-екскурсія. 5. Урок-експедиція. 6. Урок без вчителя. 7. Віршово-музичний урок. 8. Урок-взаємонавчання. 9. Урок прес-конференція (журі). 10. Проблемно-навчаючий залік. 11. Конкурс знань, умінь, творчості. 12. Ділові, ролеві, ситуативні ігри. 13. Інтегровані уроки. 14. Урок-документальний практикум. 15.Урок-фантазія. 16.Урок-казка. 17.Урок-спектакль. 18.Урок-гра. 19.Урок-конференція. 20.Урок-похід. 21.Урок-суд. 22.Урок-лекції. 23.Урок- самостійний пошук знань. 24.Урок творчості. 25.Урок-переговори. 26.Урок-змагання. 27.Урок-дискусія. 28.Урок-екзамен. 29.Урок-тестування. 30.Урок-рассказ. 31.Урок-автобіографія. 32.Урок-семінар.

Підготовка до нестандартного уроку може здійснюватися|скоювати| за алгоритмом колективної творчої діяльності: формулювання мети|цілі| уроку, планування|планування|, підготовка, проведення уроку, підсумковий аналіз. Нестандартні уроки ламають штампи в організації навчально-виховного процесу в школі, сприяють оптимальному розвитку і вихованню учнів.

Умови, які потрібно враховувати при виборі типа уроку:

· Зміст|зміст| навчального матеріалу;

· Вік учнів;

· Місце конкретного уроку в системі уроків по певній темі;

· Дидактичні можливості|спроможності| і функції різних методів і учбових технологій.

 

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ВЧИТЕЛЕВІ|учителеві| ДО ПРОЕКТІРОВАНЯ СЦЕНАРІЮ УРОКУ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА («Передбачення уроку»)

Формаорганізації навчання – певна взаємодія вчителя і учня, яка регулюється заздалегідь встановленим режимом і умовами роботи.

Сучасні дидакти| виділяють такі форми навчання|навчання|:

· Форми організації всієї системи навчання|навчання|, навчально-виховного процесу;

· Форми організації навчальної діяльності учнів.

 

Форми організації відповідно поділяються на групи за такими ознаками:

· Кількості учнів (індивідуальне, групове, фронтальне);

· Місцю навчання|навчання| (шкільне, позашкільне, екстернат);

· Тривалістю (час регламентується педагогом, батьками, учнями).

В арсеналі кожного вчителя є значна кількість форм організації навчально-пізнавальної діяльності, а саме:

· Фронтальна форма, за характером спільно-індивідуальна (передбачає, що всі учні працюють в одному темпі за однаковими завданнями);

· Парна(організація навчально-пізнавальної діяльності по парах, які мають певну основу, навчальні, індивідуальні можливості учнів);

· Групова (склад учнів ділиться на групи, бригади, ланки; кожна група має своє завдання, завдання рівноцінні за змістом і складнощі);

· Кооперативно-групова, колективна (клас поділяється на групи для виконання кожною з них частини спільного завдання);

· Диференційовано-групова (передбачає організацію роботи груп учнів з різними можливостями, за різними завданнями, які відповідають певним можливостям);

· Ланкова (передбачає організацію навчальної діяльності постійних груп учнів, за характером – що послідовно-взаємодіюча);

· Бригадна (передбачає організацію навчальної діяльності спеціально сформованих тимчасових груп учнів, за характером – спільно-взаємодіюча);

· Індивідуальна(самостійна робота кожного учня за особистим завданням і по самостійно обраному темпу, які залежать від навчальних можливостей і психологічних особливостей);

· Індивідуально-групова (передбачає залучення окремих учнів в роботу над оригінальним завданням при виконанні основним складом класу спільного завдання).

Педагогічна майстерність вчителя|учителя| полягає в усвідомленні цілей навчального процесу, чіткому визначенні завдань|задавань| конкретного етапу навчання|навчання|, конкретного уроку і їх реалізації, доцільному підборі методів і форм навчання|навчання|.

Становлення форм організації системи навчання відбувалося з розвитком суспільства. Першим виникло індивідуальне навчання. Наступним етапом став індивідуально-груповий спосіб навчання.

В кінці ХVI – спочатку ХVIIст. індивідуальне і індивідуально-групове навчання не відповідало запитам суспільства. Відомий чеський педагог Ян Амос Коменський обґрунтував і запропонував класно-урочнуформу навчання.

У 20-х роках ХХ ст. в Україні виник новий спосіб навчання – колективний. Основним підходом до системи навчання в сучасній школі залишається класно-урочнасистема, по якою провідною формою організації навчальної роботи залишається урок.

Для класно-урочної системи організації процесу навчання характерні такі елементи:

· Основною одиницею заняття є урок;

· Учні об'єднані|з'єднані| в класи за віком і рівнем підготовки;

· Існує постійний склад класу не весь період шкільного навчання|навчання|;

· Заняття обов'язкові для всіх;

· Існує розклад занять, змін|перемін|, єдиний навчальний рік і канікули;

· Робота всіх учнів в класі відбувається|походить| одночасно і по одній темі по єдиному для всіх учнів плану;

· Начальним процесом керує вчитель|учитель|.


Читайте також:

  1. N Уроки класного читання
  2. Завершення української національно-демократичної революції, її наслідки та уроки
  3. Інтегровані уроки
  4. Інтегровані уроки.
  5. Існує й інша, повніша восьмиетапна модель змін, висловлена (John P.Kotter).У 1995-1996 рр. і викладена Р. Дафтом у книзі « Уроки лідерства », ст. 476.
  6. Історичне значення та основні уроки Української національної революції 1917-1921рр.
  7. Історичне значення та основні уроки Української національної революції 1917-1921рр.
  8. Історичне значення та уроки боротьби укр. народу за незалежність.
  9. Нестандартні форми навчання молодших школярів на уроках рідної мови
  10. Основні уроки української національної революції 1917-1920 рр.
  11. Підсумки та уроки національно-визвольних змагань в Україні в 1917 – 1920 рр.




Переглядів: 1499

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Неможливо дати єдину схему для всіх уроків. | ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ|учителя| ДО ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ З ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА У ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.019 сек.