Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Нестандартні уроки

Особливість нестандартних уроків полягає в такій структуризації змісту|змісту| і форми, яка викликала|спричиняло| б інтерес в учнів, сприяла їх оптимальному розвитку і вихованню. До нестандартних уроків відносимо:

1. Урок-вікторина 2. Урок-пошук. 3. Проектний урок. 4. Урок-екскурсія. 5. Урок-експедиція. 6. Урок без вчителя. 7. Віршово-музичний урок. 8. Урок-взаємонавчання. 9. Урок прес-конференція (журі). 10. Проблемно-навчаючий залік. 11. Конкурс знань, умінь, творчості. 12. Ділові, ролеві, ситуативні ігри. 13. Інтегровані уроки. 14. Урок-документальний практикум. 15.Урок-фантазія. 16.Урок-казка. 17.Урок-спектакль. 18.Урок-гра. 19.Урок-конференція. 20.Урок-похід. 21.Урок-суд. 22.Урок-лекції. 23.Урок- самостійний пошук знань. 24.Урок творчості. 25.Урок-переговори. 26.Урок-змагання. 27.Урок-дискусія. 28.Урок-екзамен. 29.Урок-тестування. 30.Урок-рассказ. 31.Урок-автобіографія. 32.Урок-семінар.

Підготовка до нестандартного уроку може здійснюватися|скоювати| за алгоритмом колективної творчої діяльності: формулювання мети|цілі| уроку, планування|планування|, підготовка, проведення уроку, підсумковий аналіз. Нестандартні уроки ламають штампи в організації навчально-виховного процесу в школі, сприяють оптимальному розвитку і вихованню учнів.

Умови, які потрібно враховувати при виборі типа уроку:

· Зміст|зміст| навчального матеріалу;

· Вік учнів;

· Місце конкретного уроку в системі уроків по певній темі;

· Дидактичні можливості|спроможності| і функції різних методів і учбових технологій.

 

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ВЧИТЕЛЕВІ|учителеві| ДО ПРОЕКТІРОВАНЯ СЦЕНАРІЮ УРОКУ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА («Передбачення уроку»)

Формаорганізації навчання – певна взаємодія вчителя і учня, яка регулюється заздалегідь встановленим режимом і умовами роботи.

Сучасні дидакти| виділяють такі форми навчання|навчання|:

· Форми організації всієї системи навчання|навчання|, навчально-виховного процесу;

· Форми організації навчальної діяльності учнів.

 

Форми організації відповідно поділяються на групи за такими ознаками:

· Кількості учнів (індивідуальне, групове, фронтальне);

· Місцю навчання|навчання| (шкільне, позашкільне, екстернат);

· Тривалістю (час регламентується педагогом, батьками, учнями).

В арсеналі кожного вчителя є значна кількість форм організації навчально-пізнавальної діяльності, а саме:

· Фронтальна форма, за характером спільно-індивідуальна (передбачає, що всі учні працюють в одному темпі за однаковими завданнями);

· Парна(організація навчально-пізнавальної діяльності по парах, які мають певну основу, навчальні, індивідуальні можливості учнів);

· Групова (склад учнів ділиться на групи, бригади, ланки; кожна група має своє завдання, завдання рівноцінні за змістом і складнощі);

· Кооперативно-групова, колективна (клас поділяється на групи для виконання кожною з них частини спільного завдання);

· Диференційовано-групова (передбачає організацію роботи груп учнів з різними можливостями, за різними завданнями, які відповідають певним можливостям);

· Ланкова (передбачає організацію навчальної діяльності постійних груп учнів, за характером – що послідовно-взаємодіюча);

· Бригадна (передбачає організацію навчальної діяльності спеціально сформованих тимчасових груп учнів, за характером – спільно-взаємодіюча);

· Індивідуальна(самостійна робота кожного учня за особистим завданням і по самостійно обраному темпу, які залежать від навчальних можливостей і психологічних особливостей);

· Індивідуально-групова (передбачає залучення окремих учнів в роботу над оригінальним завданням при виконанні основним складом класу спільного завдання).

Педагогічна майстерність вчителя|учителя| полягає в усвідомленні цілей навчального процесу, чіткому визначенні завдань|задавань| конкретного етапу навчання|навчання|, конкретного уроку і їх реалізації, доцільному підборі методів і форм навчання|навчання|.

Становлення форм організації системи навчання відбувалося з розвитком суспільства. Першим виникло індивідуальне навчання. Наступним етапом став індивідуально-груповий спосіб навчання.

В кінці ХVI – спочатку ХVIIст. індивідуальне і індивідуально-групове навчання не відповідало запитам суспільства. Відомий чеський педагог Ян Амос Коменський обґрунтував і запропонував класно-урочнуформу навчання.

У 20-х роках ХХ ст. в Україні виник новий спосіб навчання – колективний. Основним підходом до системи навчання в сучасній школі залишається класно-урочнасистема, по якою провідною формою організації навчальної роботи залишається урок.

Для класно-урочної системи організації процесу навчання характерні такі елементи:

· Основною одиницею заняття є урок;

· Учні об'єднані|з'єднані| в класи за віком і рівнем підготовки;

· Існує постійний склад класу не весь період шкільного навчання|навчання|;

· Заняття обов'язкові для всіх;

· Існує розклад занять, змін|перемін|, єдиний навчальний рік і канікули;

· Робота всіх учнів в класі відбувається|походить| одночасно і по одній темі по єдиному для всіх учнів плану;

· Начальним процесом керує вчитель|учитель|.


Читайте також:

  1. N Уроки класного читання
  2. Завершення української національно-демократичної революції, її наслідки та уроки
  3. Інтегровані уроки
  4. Інтегровані уроки.
  5. Існує й інша, повніша восьмиетапна модель змін, висловлена (John P.Kotter).У 1995-1996 рр. і викладена Р. Дафтом у книзі « Уроки лідерства », ст. 476.
  6. Історичне значення та основні уроки Української національної революції 1917-1921рр.
  7. Історичне значення та основні уроки Української національної революції 1917-1921рр.
  8. Історичне значення та уроки боротьби укр. народу за незалежність.
  9. Нестандартні форми навчання молодших школярів на уроках рідної мови
  10. Основні уроки української національної революції 1917-1920 рр.
  11. Підсумки та уроки національно-визвольних змагань в Україні в 1917 – 1920 рр.




Переглядів: 1402

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Неможливо дати єдину схему для всіх уроків. | ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ|учителя| ДО ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ З ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА У ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.