Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Силовим контролером.

Рис. 3.6. Схема керування

Контролером ККП-102.

В – ввідний вимикач;

ВА – аварійний вимикач;

КнР – кнопка підготовки схеми;

Кр1-Кр26 – контролер;

КЛЗ – спільний контактор;

КЛП – контактор підіймання;

М – електродвигун підіймання;

R1- R5 – пускорегулювальні резистори;

R6 – резистор динамічного

гальмування;

ВКП – кінцевий вимикач підіймання.

 

 

2. Схема керування асинхронним двигуном з фазним ротором.

А) з силовим контролером ККТ-61А.

 

крановим механізмом з

 

М – електродвигун приводу;

YAN – електромагніт гальма;

R1, R2, R3- пускорегулювальні

опори;

К1–К12 –контакти контролера;

КА1–КА3-реле максимального

струму;

SA КМ – лінійний контактор;

SB – кнопка запуску ПЗК;

SQ1, SQ2 – кінцеві (шляхові)

вимикачі обмеження руху;

SQ3 – кінцевий вимикач люку

кабіни;

FU – запобіжники в колі

керування;

SA – аварійний вимикач.

 

Напруга на контролер подається через ПЗК. Одна з фаз подається безпосе- редньо, а дві інші через контролер, що забезпечує зміну порядку чергування фаз,- реверсування двигуна. Робота контролера пояснюється діаграмою стану контактів.

При нейтральному положенні ручки контролера через контакти К12 забез -печується запуск панелі ПЗК.

При першому положенні «вперед» замкнуті контакти 3-7 живлення двигуна і К11, - живлення КМ через SQ2.

Контакти 2,4,6,8,10 переключення комбінацій резисторів роторного кола розімкнені, тобто всі опори введені в роторне коло повністю і створюють симетричну зірку. Пуск двигуна при характеристиці «1».

При другому положенні К2 шунтують частину опору R2, опір роторного кола зменшується і тім самим збільшуються оберти двигуна.

При подальшому переміщенні ручки замикаються контакти 4,6,8,10 і шунтують ступені резисторів,- вмикаються наступні ступені прискорення.

При першому положенні «назад» замкнені К1 і К5, на статор подається напруга з іншим порядком чергування фаз,- реверс двигуна. Інші режими комутуються аналогічно як при русі вперед.

 

В) з магнітним контролером типу ТСА.

 




Переглядів: 565

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Типу ППЗК. | Насосами.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.