МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Урок 38Тести Завдання. 1. Формування території материка почалося понад 500 млн років тому, близько 225 млн років тому територія суходолу поділилася на дві частини внаслідок утврення океану Тетіс. Пізніше Євразія та Північна Америки зазнали великого зледеніння, яке також вплинуло на формування рельєфу. НАЙБІЛЬШІ ПЛАТФОРМИ ЄВРАЗІЇ: В Азії – Сибірська; Таким чином, ви бачите, що на відміну від інших материків, що сформувалися переважно навколо одного платформенного ядра, Євразія формувалася навколо кількох таких ядер, досить давніх за віком Між платформами утворювалися гігантські складчасті області, формувалися гірські системи, що „зв’язали платформи між собою. З плином часу гори руйнувалися та знов оновлювалися з активізацією тектонічних процесів. Деякі складчасті споруди не оновлювалися, тому, поступово руйнуючись, перетворювались на плоскогір’я та хвилясті рівнини. Крім тривалих тектонічних рухів значну роль у формуванні рельєфу Євразії відіграють вулканізм та землетруси, переважно пов’язані з сучасними областями кайнозойської складчатості – Альпійсько-Гімалайською та Тихоокеанською. Велику роль у формуванні рельєфу відіграли четвертинне зледеніння та кайнозойські трансгресії (наступ моря на суходіл). ПОЯСИ СКЛАДЧАТОСТІ ЄВРАЗІЇ: 1. Знайдіть на карті і покажіть великі рівнини материка. 1. Найвища гірська система Євразії і світу: ПІДСУМОК УРОКУ ‑ Євразія має складну геологічну будову та давню геологічну історію; ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ 1. Опрацювати відповідний текст у підручнику (пар.43,44); ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Тема: КЛІМАТ ЄВРАЗІЇ. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА. КЛІМАТИЧНІ ПОЯСИ. Мета: Н: сформувати в учнів систему знань про загальні властивості клімату Євразії та кліматотворні чинники; поглибити уявлення учнів про типи клімату; В: Виховувати культуру праці, екологічне мислення. Р: закріпити вміння учнів аналізувати кліматичні карти та діаграми. Обладнання: фізична карта Євразії, кліматична карта Євразії, кліматичні схеми та діаграми, атласи, підручники. Тип уроку: комбінований. ХІД УРОКУ ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ ТА УМІНЬ УЧНІВ Бесіда за запитаннями і завданнями. МОТИВАЦЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ Розповідь учителя. Як і інші природні компоненти, клімат Євразії надзвичайно різноманітний: на півнчі материка – дуже холодний, на півдні – жаркий, на сході та південому сході – дуже вологий, у центроальних районах – посушливий. Головними чинниками цього різноманіття є розміри Євразії та складний рельєф поверхні. Нам, мешканцям Євразії буде дуже цікаво визначити риси клімату нашого материка, прослідкувати його зміни у різних напрямках, пояснити його відмінності у різних місцевостях. Допоможуть нам у цьому, як завжди, кліматичні карти, схеми підручника та кліматодіаграми. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
|
||||||||
|