МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||
Урок 39Завдання. План
1. Внаслідок великої протяжності материка з півночі на південь, Євразія лежить в усіх кліматичних поясах Землі, над її територією утворюються всі типи повітряних мас. Клімат Євразії дуже різноманітний. Нанести на контурну карту кліматичні пояси та області Євразії, відмітити полюс холоду Північної півкулі (Оймякон), „полюс дощу” – Черапунджі. ПІДВЕДЕННЯ ПІДСУМКІВ Робота з картою ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ ТЕМА: Внутрішні води Євразії. Головні річкові системи. Озера та інші водойми. МЕТА: Н: сформувати в учнів загальні поняття про розподіл внутрішніх вод Євразії, В: Виховувати екологічну культуру, поглиблювати ерудицію, формувати науковий світогляд Р: закріпити та поглибити практичні вміння складати характеристики річок; систематизувати знання учнів про особливі риси поверхневих вод Євразії. Обладнання: фізична карта Євразії, кліматична карта Євразії, атласи, підручники. Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу. ХІД УРОКУ ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ ТА УМІНЬ УЧНІВ Бесіда за запитаннями. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ І ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ Розповідь учителя. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ План
Завдання. За допомогою карт атласу визначте належність великих річок до відповідних басейнів. Заповніть таблицю.
Розповідь учителя. Річки Євразії відрізняються великою різноманітністю, яка обумовлена не тільки кліматичними умовами,а й формами рельєфу
|
||||||||||||||||||
|