Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Завдання.

1. Встановіть відмінності у типах живлення річок. Поясніть ці відмінності.
2. Складіть характеристику річки за відомим вам планом:
1. Назва;
2. В якій частині материка протікає;
3. Звідки бере початок (виток);
4. Якою місцевістю протікає (форми рельєфу);
5. В якому напрямку тече?
6. Довжина річки (без приток);
7. Куди впадає?
8. До басейну якого океану відноситься?
9. Типи живлення річки;
10. Господарське значення.

Розповідь учителя.

Зрозуміло, що у господарській діяльності людини велике значення мають не тільки річки, але й озера, болота тощо. Озера Євразії розташовані дуже нерівномірно та мають різне походження озерних улоговин.
Саме на території Євразії розташоване найглибше озеро світу – Байкал, і найбільше за площею водної поверхні озеро – Каспійське море-озеро. Але майже всі озера материка забруднені, деякі з них, (наприклад Аральське) перебувають у стані екологічної катастрофи. Вирішення екологічних проблем, пов’язаних з озерами і річками, ‑ найважливіше завдання населення Євразії.

Завдання.

1. За допомогою фізичної карти Євразії визначте розташування великих озер материка.
2. Нанесіть на контурну картуназви найбільших озер Євразії ( з списку географічного мінімуму).

Розповідь учителя.

Цінним природним багатством є підземні води, особливо великі запаси яких в Євразії залягають під Західносибірською рівниною. Підземні води не тільки живлять річки та озера, саме їх у якості питних споживає населення.
Болота поширені на півночі Євразії, у районах тундри та тайги. Сучасне зледеніння займає значні площі на багатьох островах (Ісландія, Шпіцберген, Нова Земля), а також у горах (Альпи, Гімалаї, Тянь-Шань, Памір).

Екологічні проблеми внутрішніх вод Євразії потребують постійної уваги, бо забруднення таких великих резервуарів прісної води, якими є Байкал, річки Сибіру, Далекого Сходу, Китаю, Індії, є небезпечним для всього живиго на материку

ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І УМІНЬ УЧНІВ.

Бесіда за запитаннями і завданнями.

1. У якій частині Євразії річки живляться тільки дощовими водами?
2. Назвіть річку (річки) з льодовиковим типом живленння.
3. Де на території Євразії повінь річок припадає на зиму? Чому?
4. Покажіть на карті найбільші річки Євразії.
5. Назвіть великі озера Євразії та покажіть їх на карті.
6. Де на території Євразії поширена вічна мерзлота? Як вона впливає на господарську діяльність людини?
7. Яку роль відіграють льодовики у живленні річок?
8. Які райони Євразії відчувають дефіцит води? Чим це обумовлено?
9. Наведіть приклади нераціонального використання внутрішніх вод Євразії.

ПІДСУМОК УРОКУ

Заключне слово вчителя:
‑ річки Євразії належать до басейнів чотирьох океанів та найбільшого в світі басейну внутрішнього стоку;
‑ на території Євразії багато озер;
‑ внутрішні води Євразії потребують охорони.

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Опрацювати відповідний текст у підручнику, виконати завдання в зошиті.

Повідомлення про озера за вибором.

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


Читайте також:

  1. V. Завдання.
  2. VІ. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання.
  3. Адаптація персоналу: цілі та завдання. Введення у посаду
  4. Виконайте завдання.
  5. Виконайте завдання.
  6. Випереджаюче завдання.
  7. Відповідь на практичне завдання.
  8. Встановлення нормованого завдання.
  9. Грошово-кредитна політика центрального банку: типи, стратегічні цілі, проміжні й тактичні завдання. Інструменти реалізації грошово-кредитної політики.
  10. Домашнє завдання.
  11. Домашнє завдання.
  12. Домашнє завдання.




Переглядів: 568

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Урок 39 | Урок 41

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.