Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Транспортом

850 8000-10800 11000 5,0

750 1850 7600 3,14

Boeing 767- 232 300 ER

Як-42 Д 100-120

168 12000 140

7800 10000- - 7,485

600 6000 - 0,92

1890 11000 - 2,8

МУЛ-62 М 174 830

АН-24 48 450

ТУ-154 БИ 169 850-950 2780-3250 До 12000 - 5,5 160

370-386

МУЛ-96 М 311-318 850-870 12000 9000- 22,3 6,8 335-342 12000

МУЛ-86 350 870 3300 9000- - 11,3 11000

L-410 15-19 350-386 480-780 4200 -

750 3000-5000 10100 - 0,6

537 2340-3700 7800 - 0,6

АН-74ТК- 52-60

АН-140 52

Салон-люкс на 6 пас.

Салон-люкс на 8-9 пас.

Turboprogs

Small Jexts

Midsire Jexts

 

 

 

 


Дальність польоту без посадки – 2900 миль

Комп'ютер, факс, зв'язок, харчування – буфет.

Дальність польоту без посадки – 2900 миль

Комп'ютер, факс, зв'язок, харчування – буфет.

Невеликий турбогвинтовий літак дальність польоту без посадки – 1900 миль

Салон-люкс на 5-8 пас. Зв'язок, харчування – буфет.


 

Спеціальні літаки з турбореактивними двигунами, обладнані для перевезення VIP-бізнесменів, державних діячів, музикантів і т.д.

У таблиці 2.3.7 наведені повітряні судна, які використовуються авіакомпаніями в Одеському аєропорту.

 


 

Таблиця 2.3.7

 

 

Техніко-експлуатаційна характеристика повітряного флоту

 

 

Тип літака Пасажир Швидкіс Дальність Висота Витрати

 

о ть Польоту Польоту палива ємкість Км/год км км

(чол.)

 

Т/км 1 годину

 

 


 

 


 

 


 

 

 

 


ТУ-134 А 76+68+84 800

 

 


 

 


 


 


 


 

 


 

 

Контрольніпитаннядотеми

 

1. Чому в даний час авіаційний транспорт є найбільш затребуваним при організації туристських подорожей?

2. Які ознаки, властиві авіатранспорту, є найпривабливішими для туристів?

3. Які Вам відомі класифікації повітряних ліній?

 

4. Яким чином підрозділяються основні типи авіакомпанії? 5. Які Вам відомі типи авіарейсів?

6. Яким чином здійснюється регулювання перевезень повітряним транспортом?

7. Які Вам відомі міжнародні угоди, що регулюють авіаційну діяльність? 8. Що відноситься до технічних засобів повітряного транспорту?

9. Як підрозділяються аеровокзали залежно від величини пасажиропотоку і пропускної спроможності?

10. За якими ознаками класифікується повітряний флот? 11. Які типи повітряних лайнерів Вам відомі?

 

Тема 3. Умови перевезення пасажирів і багажу повітряним

 

 

План 3.1. Договір повітряного перевезення.

3.2. Правила перевезення пасажирів і багажу 3.3. Тарифи і цінова політика

Література:1,3,4,9-13,15,18,25,26

 

3.1 Договір повітряного перевезення

 

Повітряне перевезення здійснюється на основі укладення договору перевезення пасажира, вантажу або пошти з перевізником. Згідно з договором

 


 

повітряного перевезення пасажира перевізник зобов'язується перевезти

 

пасажира повітряного судна в пункт призначення з наданням йому місця на повітряному судні, що здійснює рейс, указаний у квитку, а у разі повітряного перевезення пасажиром багажу також доставити багаж у пункт призначення і видати пасажиру.

Терміни доставки пасажира і багажу визначаються правилами повітряних перевезень. При цьому пасажир зобов'язаний сплатити перевезення і провезення багажу об’ємом понад встановлену норму.

Кожний договір повітряного перевезення затверджується проїзним документом, який видається перевізником або його агентами.

Квиток є доказом оплати перевезення в розмірі, вказаному у формулярі. Він містить коротку інформацію про правила і правила обміну (повернення, ануляції). Квиток містить всю інформацію, необхідну і достатню для здійснення взаєморозрахунків між перевізниками в рамках одного маршруту.

У даний час у світі використовується декілька типів авіаційних квитків: -копируючий автоматичний квиток (Transitional Automated Ticket – TAT),

-автоматичний купонний квиток з посадочним талоном (Automated Ticket Boording Pass),

-квиток для ручної виписки (Manual Yssued Ticket), -нейтральні бланки IATA,

-електронний квиток (Electronic Ticket).

 

З 15 серпня 2005 року авіакомпанія «Аеросвіт – Українські авіалінії» надає нову послугу – оформлення електронного квитка.

 

Запуск технології e-ticket став результатом 7-місячної роботи групи фахівців «Аеросвіта», у ході якої авіакомпанія обійшлася власними силами, не привертаючи зарубіжних консультантов.

Таким чином, компанія «Аеросвіт» стала першою з авіаперевізників пострадянських країн, що успішно впровадила послугу оформлення електронних квитків. Компанія «Аеросвіт» стала першою авіакомпанією на території СНД, що відкрили Інтернет - продаж авіаквитків на своєму Веб-сайті.

 

49


 

Переваги технології e-ticket полягають у тому, що пасажири, що віддали

 

перевагу електроннїй версії квитка, будуть позбавлені від незручностей, зв'язаних з використанням паперових проїзних документів. Перехід на використовування електронного квитка дозволить їм не тільки сплатити, але і оформити квиток, не виходячи з будинку або офісу. Також це дає можливість спростити реєстрацію, не побоюватися втрати квитка, оскільки в аеропорту пасажиру буде достатньо пред'явити лише документ, що засвідчує його особу.

 

Для авіакомпанії застосування електронних квитків значно скоротить витрати і час на управління паперовими потоками (оформлення квитків, реєстрацію, звітність), підвищить контрольованість процесу продажу перевезень.

Найпоширенішим у даний час є автоматичний квиток (TAT). Квиток, що копіюється, звичайно оформляється в барвисту фірмову обкладинку з емблемами і товарними знаками автоперевізника і декількома сторінками тексту з виписками із загальних правил перевезення пасажирів і багажу.

Авіаційний квиток є іменним і містить усі необхідні атрибути (посадочний талон для польоту, пакетні купони і пасажирський купон). У квитку може бути вказано декілька осіб (наприклад, членів сім'ї ), крім того, квитки можуть бути груповими (як правило, для туристів). Квитки різних авіакомпаній можуть бути оформлені по-різному, але на всіх квитках вказані такі атрибути:

- прізвище пасажира, -маршрут,

- клас,

 

-номер рейса і код авіакомпанії, -дата і час вильоту,

-срок придатності квитка, -статус.

Маршрут польоту вказується залежно від того, чи робить літак посадки, чи міняє в дорозі N рейса і др.

 

50


 

Якщо в дорозі літак робить посадки, але при цьому не змінюється ні

 

літак, ні номер рейса, то в квитку в графі «маршрут» указується тільки початковий і кінцевий пункти. У разі зміни в дорозі номера рейса указується додатково пункт пересадки.

Клас авіакомпанії в квитку вказується буквеними символами: Перший клас – (F),

Бізнес клас - (С), Економічний - (Y), Туристський - (Т).

Класи бронювання залежать від класу обслуговування і вартості авіаквитка. У таблиці 3.1.1 наведений перелік існуючих класів обслуговування авіакомпаній. У додатку 2 детальніше наведені варіанти можливих класів обслуговування пасажирів на борту літака.

Номер рейса і код авіакомпанії указуються відповідними символами наприклад-LH-124 “Lufthansa”, Німеччина.

У додатку 3 наведені загальноприйняті скорочення назв відомих міжнародних авіакомпаній.

Час вильотузавжди вказується місцевий. У деяких авіакомпаніях указується і час прильоту.

Датиставляться в графі « туди» і « назад». У разі придбання квитка з відкритою датою «назад» вона не вказується, а на зворотному польотному купоні ставиться «0pen”- “відкрито”.

Термін придатності квитка встановлюється залежно від типу квитка, але не більш один рік з дати його видачі або у ряді випадків з дати початку поїздки. Термін дії (придатності) квитка вказується у відповідній графі.

Статус на квитку вказується символами:

 

OK – якщо заброньоване місце на даному рейсі.

 

RQ – місце запрошується, і пасажир відлітає за наявності вільних місць.

 

 

51


 


Читайте також:

  1. Надзвичайні ситуації, які викликані транспортом.
  2. Організація перевезень вантажів автомобільним транспортом
  3. ОРГАНІЗАЦІЯ УПРАВЛІННЯ АВТОМОБІЛЬНИМ ТРАНСПОРТОМ
  4. Розрахунок варіанту перевезення вантажу залізничним транспортом
  5. Управління залізничним транспортом




Переглядів: 591

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Автотранспорт | Маршрут Пасажири

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.