Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Автономія у поєднанні з відповідальністю.

Деякі додаткові переваги та проблеми ECTS.

ECTS акумулює в собі переваги для різних суб’єктів ВНЗ.

Для ВНЗ:

· сприяє розвитку автономізації та відповідальності;

· відкриває нові можливості для співпраці;

· сприяє розвитку комунікативних зв’язків між ВНЗ;

· стимулює підвищення якості навчального процесу та організаційно-адміністративної діяльності;

· підвищує якість студентської мобільності.

Для професійно-викладацького складу ECTS забезпечує і підтримує:

· автономність і диверсифікацію;

· комунікативність;

· прийняття рішень з академічного визнання;

· покращує зміст навчальних програм;

· покращує якість навчального процесу та його результати.

Для студентів:

· розширює вибір для навчання за кордоном;

· дозволяє самим сформувати програму навчання;

· забезпечує сертифікацію процесу навчання в іноземному навчальному закладі;

· гарантує академічне визнання.

Недоліки:

· фрагментація знань;

· сегментація процесу навчання;

· зменшення значимості наукових досліджень у процесі навчання. [9, с. 228].

Одним із важливих положень Болонських угод є орієнтація вищих навчальних закладів на такий рівень знань, умінь і навичок випускників, які б забезпечили його конкурентоспроможність на європейському ринку праці. Для забезпечення визнання кваліфікації цей процес повинен бути спрощеним, що може підтверджуватися додатком до диплома, рекомендованого ЮНЕСКО. Згідно Болонських угод запропоновано видавати такий додаток усім студентам, які закінчують ВНЗ після 2005 року. Міжнародний диплом єдиного для Європи зразка повинен визнаватися усіма роботодавцями Європи. У сукупності запропоновані Болонською угодою заходи сприятимуть забезпеченню привабливості європейської системи освіти, залученню до навчання в європейських університетах студентів з інших регіонів світу.

Входження системи вищої освіти України в європейський освітній простір передбачає її побудову з урахуванням принципів, які мають за основу університетську хартію, прийняту в Болоньї (Magna Charta Universitatum, 1998 р.), зокрема:

ВНЗ повинні мати право формувати свою стратегію, визначати власні пріоритети у навчанні та проведенні наукових досліджень, витрачати ресурси, профілювати свої програми, встановлювати власні критерії для прийому викладачів і студентів.

Університети потребують необхідної організаційної свободи, чітких та сприятливих умов регулювання і достатнього фінансування. Конкуренція, яка повинна мати місце, не може бути зведена до комерції.


Читайте також:

  1. Тема 5. Введення в технологічні процеси життєвого циклу транспортних засобів у поєднанні з основами інженерної діяльності
  2. Товариство з додатковою відповідальністю.




Переглядів: 860

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Нові моделі організації навчального процесу в національній вищій школі. | Загальна характеристика педагогічного процесу у вищій школі України згідно Болонських вимог.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.