МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Тема 5. Введення в технологічні процеси життєвого циклу транспортних засобів у поєднанні з основами інженерної діяльностіАвтомобільний парк України станом на початок 2010 року налічує: легкових автомобілів – біля 7,5 млн. шт.; автобусів – біля 150 тис. шт.; вантажних автомобілів – біля 100 тис. шт.; спеціальної і спеціалізованої техніки – близько 200 тис. шт. Крім того, автопарк України постійно поповнюється транспортними засобами нової конструкції, використовуються альтернативні палива, вдосконалюється структура рухомого складу, зростає кількість транспортних засобів великої вантажопідйомності і пасажиромісткості. Ускладнення конструкції автомобілів призводить до збільшення обсягу робіт по технічному обслуговуванні і ремонту (ТО і Р), до зростання затрат на забезпечення робото здатності. Збільшення кількості автомобілів веде до забруднення навколишнього середовища відпрацьованими газами, що значною мірою залежить від справності систем живлення та запалювання, рівня технології ТО і Р, засобів та методів діагностування. Із зростанням швидкості та інтенсивності руху підвищуються вимоги до надійності транспортних засобів, оскільки несправні автомобілі є джерелом дорожньо-транспортних пригод. Виходячи із завдання життєвого циклу транспортних засобів, важлива роль відводиться підготовці спеціалістів транспорту. Особливо спеціалістам і їх ролі в зниженні матеріальних і трудових затрат на експлуатацію, охорону навколишнього природного середовища від шкідливого впливу транспортних засобів. Автомобільний парк України викидає в атмосферу надзвичайно велику кількість відпрацьованих газів. Виходячи з того, що ДВЗ є фабрикою, яка синтезує отруйні гази, такі як СО2 та інші, необхідно своєчасно проводити регламенти по регулюванню паливної апаратури і інші роботи. Значних зусиль вимагається від спеціалістів транспорту, виходячи від зміни технічного стану транспортних засобів в умовах їх експлуатації, таких як якість, технічний стан і робото здатність автомобіля. На роботоздатність автомобіля впливає ряд факторів, в першу чергу, стан і умови експлуатації, дороги, якість матеріалів з яких виготовляються автомобілі, види руйнування, вплив інших факторів на зміну технічного стану. Крім того, на зміну технічного стану автомобільної техніки впливає якісне діагностування її і якість технічного обслуговування і ремонту, своєчасне виконання профілактичних робіт. Якщо запізнитись з проведенням технічного обслуговування, це може призвести до збільшення поточного ремонту. Так експлуатація автомобіля з неправильно відрегульованими кутами встановлення керованих коліс, або невідповідним тиском в шинах призводить до зростання спрацювання шин і підвищення витрат пального. Для попередження негативних впливів в період експлуатації автомобільної техніки існує система технічного обслуговування і діє «Положення про ТО і ремонт АТ». В «Положенні про ТО і Р» визначені основні види технічних дій по підтриманню автомобілів в належному технічному стані. То підрозділяється на щодення (ЩО), перше технічне обслуговування (ТО-1), друге технічне обслуговування (ТО-2) і сезонне (СО). При щоденному обслуговуванні проводиться загальний контроль, направлений на забезпечення безпеки руху, заправку паливом, мастилом і охолоджуючою рідиною, а також підтримання належного зовнішнього вигляду. Технічне обслуговування (ТО) включає контрольно-діагностичні, кріпильні, мастильні, електротехнічні, регулювальні і інші роботи. ТО забезпечує зниження спрацювання деталей, виявлення і попередження відказів і несправностей ТЗ. Сезонне обслуговування (СО) проводять два рази на рік для підготовки рухомого складу до експлуатації в холодну і теплу пори року. Значне місце відводиться забезпеченню роботоздатності транспортних засобів (ТЗ) в умовах експлуатації, особливо системі сервісу ТЗ та її місце в транспортній системі. Для якісної і безперервної роботи транспортних засобів, впершу чергу покладається на інженерний склад фахівців. Таким чином, інженерна діяльність – це складна творча робота, направлена на створення матеріальних цінностей, на технічний прогрес. Слово “інженер” – французького походження. Воно має на увазі людину, здатну до винахідництва, до створення нового. Тобто, інженер – творець техніки. Якщо звернутись до англійської мови, то слово “двигун” звучить “інджин”. Отже, це значення також підходить до поняття “інженер”, тобто інженер і є двигун технічного прогресу. Інженер – це практична професія, він створює те, що не існує, розширює пізнання людей. Майбутнє виростає із сучасного, але зароджується і починає розвиватись у минулому. Перед тим, як прийняти нинішнє значення і розмах, інженерна справа пройшла непростий, історично довгий шлях розвитку і становлення. Становлення інженерної професії почалося в кінці ХVІІІ – на початку ХІХ сторіччя. Однак, перші інженери у своїх проектах ґрунтувалися головним чином на емпіричних знаннях, здоровому глузді і дуже мало на даних науки. ХХ століття можна з повним правом назвати “століттям інженерії”. Із професії для обраних інженерна діяльність стала масовим видом висококваліфікованої розумової праці. Сформувався інженер нового соціального типу, здатний на високому науковому і технічному рівні вирішувати завдання, що ставляться людством. Таким чином, суть інженерної праці характеризується такими ознаками, як технічний напрям, практичний характер цілей і завдань, високий ступінь творчості, регулярне застосування наукових знань. Читайте також:
|
||||||||
|