Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ЗАХИСТ НАУКОВО-ДОСЛІДНОЇ РОБОТИ

Тема Лінгвістичне краєзнавство як засіб виховання національно-мовної особистості учнівської молоді


Вступ
Розділ І. Лінгвістичне краєзнавство як науково-інтегрований рівень українознавства.
1.1. Передумови становлення і розвитку краєзнавства як науки.
1.2. Сутність лінгвістичного краєзнавства.
1.3. Лінгвокраєзнавчий простір Бердянщини.
Висновки до розділу І.
Розділ 2. Психолого-педагогічні аспекти виховання національно-мовної особистості старшокласників у загальноосвітньому закладі нового типу
2.1. Виховання національно-мовної особистості – першооснова національної освіти
2.2. Психолінгвістичні основи виховання національно-мовного типу особистості старшокласників
2.3. Педагогічний досвід виховання національно-мовної особистості засобами лінгвокраєзнавства Висновки до розділу ІІ
Розділ 3. Система методичної роботи з лінгвокраєзнавства у старших класах в загальноосвітньому закладі
3.1. Організація експериментальної роботи
3.2.Виховання національно-мовної особистості учнівської молоді на уроках української мови
3.3. Лінгвокраєзнавча діяльність учнів у позакласній роботі
3.4. Експериментальне доведення ефективності запропонованої методики
Висновки до розділу ІІІ
Висновки
Список використаної літератури
Додатки

Підготовка до захисту.Студент має заздалегідь познайомитися з процедурою захисту наукової роботи. Для захисту курсової роботи студент за розробленою проблемою готує виступ на три-чотири сторінки, при необхідності певну наочність.

Захист курсової роботи відбувається у довільній формі: співбесіда, публічний виступ тощо. У будь-якому випадку обов’язковою є присутність членів комісії. Якщо студент під час захисту виявляє достатній об’єм знань, які претендують на вищу оцінку, ніж письмова інформація, то викладач може поставити іншу оцінку, зробивши запис “З урахуванням захисту” .

Кількісний склад членів комісії, як правило, складає не менше трьох осіб (разом з керівником курсової роботи). Оцінка у заліковій книжці завіряється підписом викладача, а в заліково-екзаменаційній відомості – керівником курсової роботи та членами комісії. На кожній сторінці курсової роботи студент ставить власний підпис. Керівник курсової роботи ставить оцінку, дату захисту, свій підпис на титульній сторінці, про що засвідчують власними підписами члени комісії.

Для захисту дипломної, магістерської робіт готуються такі документи: довідка про успішність, відгук наукового керівника, рецензія.

Захист дипломних робіт проводиться перед Державною екзаменаційною комісією (ДЕК), затвердженою наказом ректора університету.

Рішення про допуск дипломної роботи до захисту та визначення її статусу приймає декан факультету за поданням відповідної кафедри. У ДЕК науковим керівником разом з дипломною роботою подаються (не пізніше, як за два тижні до захисту): рекомендація кафедри до захисту; зведена відомість про виконання студентами навчального плану і про отримані ними оцінки з теоретичних дисциплін, курсових проектів (робіт), практик, з державних екзаменів (тільки перед захистом дипломних проектів або робіт); відгук керівника про дипломний проект (роботу), індивідуальний план, затверджений завідувачем кафедри.

Результати захисту дипломних робіт оцінюються за чотирибальною шкалою: "відмінно", "добре", "задовільно", "незадовільно". За такою ж шкалою пропонується оцінка дипломної роботи у висновках рецензента.

Захист наукової роботи. Для захисту дипломної, магістерської роботи на засіданні Державної екзаменаційної комісії необхідно підготувати наукову доповідь, тобто розгорнутий виклад результатів власного дослідження орієнтовно на сім-вісім сторінок, потрібну наочність, відгук наукового керівника, рецензію фахівця, довідку про навчання, витяг з засідання відповідної кафедри про допуск до захисту.

На захисті автор наукової роботи впродовж десяти хвилин повинен викласти змiст проведеного дослідження, акцентуючи увагу на власному внеску у розглядувану проблему, зазначивши, де апробовувалась дана проблема. Доповідь варто вивчити напам’ять або знати близько до тексту. Майбутній фахівець з української філології повинен добре потренуватись у виголошуванні доповіді, правильних акцентах, знати досконально “найтонші нюанси своєї праці”.

Закінчивши доповідь, відповiвши на питання членiв комiсiї, слід обов’язково подякувати присутнім. Намагайтеся, щоб слова доповіді, відповідей на питання були чіткими, зрозумілими, відповіді - якомога лаконічними, переконливими й доповнювали доповідь. Як зазначає І.Войнович, доповідач має враховувати і таку суттєву деталь: перебувати завжди лицем до слухачів [Войнович І.Д. Перед серйозним іспитом//Наук. світ.-2001.-№11.-С.18-20].

Захист має засвідчити не лише наявність наукової роботи, насамперед на захисті студент філологічного факультету повинен постати як особистість, громадянин, інтелігент. Особливої уваги набувають самостійність, оригінальність висловлених думок, їх обґрунтованість, уміння спростовувати хибні думки.

Доцільно запросити на засідання ДЕК студентів інших курсів, учителів української мови і літератури.

Як показує досвід, захист роботи одного студента триває не більше тридцяти хвилин. Остаточне оцінювання роботи відбувається при обговоренні на закритому засіданні ДЕК і потім оголошується головою державної екзаменаційної комісії у присутності всіх членів ДЕК і студентської групи.


Читайте також:

  1. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  2. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  3. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  4. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  5. III. Захист інтересів клієнта
  6. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  7. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці
  8. VII. Прибирання робочих місць учнями (по завершенню роботи) і приміщення майстерні черговими.
  9. Аварійно-рятувальні підрозділи Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту, їх призначення і склад.
  10. Авілум – “син чоловіка” – повноправна людина, охороні його життя, здоров’я, захисту його майнових інтересів присвячена значна частина законника.
  11. Адміністративний захист об’єктів інтелектуальної власності від недобросовісної конкуренції
  12. Адміністративно-правовий захист об’єктів інтелектуальної власності




Переглядів: 829

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Проведення педагогічного експерименту | Вимоги до оцінки наукової роботи

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.