МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
VII. Прибирання робочих місць учнями (по завершенню роботи) і приміщення майстерні черговими.VI.3. Заключний інструктаж – 5 хв. VI.2. Самостійна практична робота учнів та інструктаж вчителя – 40 хв. A. Самостійна робота учнів. Виконання лабораторно-практичної роботи за інструкційними картками (додаток 4) парами. На виконання першого завдання учням відводиться 9 хв., другого 6 хв., для виконання третього і четвертого завдань – 25 хв. B. Інструктаж вчителя. 1) Підходжу до кожної пари, контролюю роботу кожного учня і даю короткі вказівки, щодо правильності виконання завдань. 2) Зміст цільових обходів робочих місць учнів: 1 – й обхід: перевіряю правильність організації робочого місця і початку роботи; 2 – й обхід: перевірка на розуміння послідовності виконання роботи: розміщення основних механізмів та вузлів на верстаті, підготовка верстата до роботи, регулювання швидкості обертання шпинделя, керування верстатом; 3 – й обхід: перевіряю правильність виконання роботи та даю підказки, щодо правильності виконання контрольних вимірювань: визначення відстані від лінії центрів до станини, вимірювання діаметрів, вимірювання найбільшої відстані між центрами; 4 – й обхід: перевірка правильності проведення самоконтролю та поправка неточностей при виконанні роботи: неточності вимірювання відстані між центрами, відстані від лінії центрів до станини; 5 – й обхід: перевірка правильності та вказівки щодо підготовки верстата до роботи; 6 – й обхід: перевірка правильності та вказівки, як правильно змінювати кількість обертів шпинделя; 7 – й обхід: перевірка правильності та вказівки щодо правильності керування верстатом; Постійно слідкую за виконанням учнями правил безпеки праці та виробничої санітарії. Оголошення про закінчення виконання роботи. Прийом та попередня оцінка звітів учнів про роботу.
1) Підведення підсумків роботи: сьогодні при виконання лабораторно-практичної роботі ми вивчили основні механізми і вузли верстата СТД – 120М; навчилися готувати верстат до роботи, регулювати швидкість обертання шпинделя верстата та керувати ним; 2) Група, яка перша і точно виконала практичну роботу, заохочується додатковим одним балом; 3) Виношу на колективний розгляд найкращий звіт про виконану роботу, вказую на характерні помилки та способи їх уникнення; 4) Сьогодні ми ознайомились зі змістом праці столяра при використанні електрифікованих знарядь праці та верстатника деревообробних верстатів при використанні токарного верстата з обробки деревини, підготовки його до роботи, засвоїли деякі прийоми роботи цих фахівців. Читайте також:
|
||||||||
|