Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



VII. Прибирання робочих місць учнями (по завершенню роботи) і приміщення майстерні черговими.

VI.3. Заключний інструктаж – 5 хв.

VI.2. Самостійна практична робота учнів та інструктаж вчителя – 40 хв.

A. Самостійна робота учнів.

Виконання лабораторно-практичної роботи за інструкційними картками (додаток 4) парами. На виконання першого завдання учням відводиться 9 хв., другого 6 хв., для виконання третього і четвертого завдань – 25 хв.

B. Інструктаж вчителя.

1) Підходжу до кожної пари, контролюю роботу кожного учня і даю короткі вказівки, щодо правильності виконання завдань.

2) Зміст цільових обходів робочих місць учнів:

1 – й обхід: перевіряю правильність організації робочого місця і початку роботи;

2 – й обхід: перевірка на розуміння послідовності виконання роботи: розміщення основних механізмів та вузлів на верстаті, підготовка верстата до роботи, регулювання швидкості обертання шпинделя, керування верстатом;

3 – й обхід: перевіряю правильність виконання роботи та даю підказки, щодо правильності виконання контрольних вимірювань: визначення відстані від лінії центрів до станини, вимірювання діаметрів, вимірювання найбільшої відстані між центрами;

4 – й обхід: перевірка правильності проведення самоконтролю та поправка неточностей при виконанні роботи: неточності вимірювання відстані між центрами, відстані від лінії центрів до станини;

5 – й обхід: перевірка правильності та вказівки щодо підготовки верстата до роботи;

6 – й обхід: перевірка правильності та вказівки, як правильно змінювати кількість обертів шпинделя;

7 – й обхід: перевірка правильності та вказівки щодо правильності керування верстатом;

Постійно слідкую за виконанням учнями правил безпеки праці та виробничої санітарії.

Оголошення про закінчення виконання роботи. Прийом та попередня оцінка звітів учнів про роботу.

 

1) Підведення підсумків роботи: сьогодні при виконання лабораторно-практичної роботі ми вивчили основні механізми і вузли верстата СТД – 120М; навчилися готувати верстат до роботи, регулювати швидкість обертання шпинделя верстата та керувати ним;

2) Група, яка перша і точно виконала практичну роботу, заохочується додатковим одним балом;

3) Виношу на колективний розгляд найкращий звіт про виконану роботу, вказую на характерні помилки та способи їх уникнення;

4) Сьогодні ми ознайомились зі змістом праці столяра при використанні електрифікованих знарядь праці та верстатника деревообробних верстатів при використанні токарного верстата з обробки деревини, підготовки його до роботи, засвоїли деякі прийоми роботи цих фахівців.


Читайте також:

  1. III. Сприйняття й засвоєння учнями навчального матеріалу
  2. Аналіз вузьких місць у мережі
  3. Атестація робочих місць
  4. Атестація робочих місць з шкідливими і небезпечними умовами праці.
  5. Атестація робочих місць за умовами праці
  6. Атестація робочих місць за умовами праці
  7. Атестація робочих місць за умовами праці
  8. Вентиляція. Види вентиляції. Організація повітрообміну в приміщеннях, повітряний баланс, кратність повітрообміну
  9. Визначення допустимого часу початку входу в зону зараження (початку роботи) за заданою дозою опромінення
  10. Визначення зон і місць пошкодження в кабельних лініях
  11. Визначення місць витоку з труб дюкера стисненим повітрям




Переглядів: 1556

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ІV.1. Вступний інструктаж – 10 хв. | Тестові завдання з трудового навчання до теми «Технологічні процеси ручної та механічної обробки деталей виробів», 7 клас.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.