МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тестові завдання з трудового навчання до теми «Технологічні процеси ручної та механічної обробки деталей виробів», 7 клас.VIII. Підведення вчителем підсумків заняття – 3 хв. 1) Підведення підсумків заняття. 2) Об’єктивно оцінюю роботи учнів згідно вищезгаданих критеріїв і виставляю оцінки в класний журнал. 3) Домашнє завдання: за підручником опрацювати ст. 272 – 289. Підготувати (прізвища учнів) короткі повідомлення про професії токаря, налагоджувальника металообробних верстатів і слюсаря. 4) Повідомлення змісту наступного заняття з теми «Техніка»: будемо вивчати токарно-гвинторізний верстат та зміст праці токаря та налагоджувальника металообробних верстатів.
Додаток 1 Варіант І У вказаних завданнях виберіть або допишіть вірну відповідь. 1) Яка ціна поділки шкали металевої лінійки? A. 1 мм; В. 0,5 мм; С. 0,01 мм; 2) Який інструмент використовують для вимірювання деталей циліндричної форми? A. Лінійка; В. Штангенциркуль; С. Малка. 3) Який інструмент використовують для вимірювання прямих кутів? A. Єрунок; В. Малка; С. Кутник. 4) Яка ціна поділки шкали ноніуса штангенциркуля ШЦ-І? А. 0,1 мм; В. 0,05 мм; С. 1 мм.
5) Яка деталь штангенциркуля ШЦ-І зображена на рисунку 1 під номером 2? A. Губки; В. Штанга; С. Рамка. 6) Запишіть всі частини штангенциркуля ШЦ-І (рис 1). 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 7) Вкажіть послідовність вимірювання штангенциркулем ШЦ-І. 1. Прочитати розмір деталі за шкалами штангенциркуля, дивлячись перпендикулярно до шкал. 2. Розсунути губки штангенциркуля на розмір, більший від розміру деталі. 3. Перевірити точність ШЦ-І. 4. Послабити гвинт штангенциркуля. 5. Тримаючи губки штангенциркуля паралельно поверхням деталі, затиснути ними деталь. 6. Взяти в ліву руку деталь, яка буде вимірюватися. 7. Розсунути губки штангенциркуля та знати його з деталі. 8. Зафіксувати рамку затяжним гвинтом. 9. Підвести губки штангенциркуля до поверхонь деталі, які будуть вимірюватися. Форма відповіді:
Еталон правильних відповідей до варіанту І
Варіант ІІ У вказаних завданнях виберіть або допишіть вірну відповідь. 1) Яка ціна поділки шкали штангенциркуля ШЦ-І? А. 1 мм; В. 0,1 мм; С. 0,05 мм. 2) Для утримання рамки на штанзі штангенциркуля ЩЦ-І служить? А. Губка; В. Гвинт; С. Ноніус. 3) Яка деталь штанген-циркуля ШЦ-І зображена на рисунку 1 під номером 4? A. Губки; В. Штанга; С. Рамка. 4) Яка ціна поділки шкали металевої лінійки? A. 0,01 мм; В. 0,5 мм; С. 1 мм; 5) Який інструмент використовують для вимірювання деталей циліндричної форми? A. Штангенциркуль; В.Лінійка; С. Малка. 6) Запишіть всі частини штангенциркуля ШЦ-І (рис 1). 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 7) Вкажіть послідовність вимірювання штангенциркулем ШЦ-І. 1. Послабити гвинт штангенциркуля. 2. Прочитати розмір деталі за шкалами штангенциркуля, дивлячись перпендикулярно до шкал. 3. Розсунути губки штангенциркуля на розмір, більший від розміру деталі. 4. Розсунути губки штангенциркуля та знати його з деталі. 5. Взяти в ліву руку деталь, яка буде вимірюватися. 6. Перевірити точність ШЦ-І. 7. Тримаючи губки штангенциркуля паралельно поверхням деталі, затиснути ними деталь. 8. Зафіксувати рамку затяжним гвинтом. 9. Підвести губки штангенциркуля до поверхонь деталі, які будуть вимірюватися. Форма відповіді:
Еталон правильних відповідей до варіанту ІІ
Шкала оцінювання знань учнів за результатами тестування.
Примітка: Максимальна кількість балів, яку може набрати учень, дорівнює 22. Так як в тестах використовуються завдання першого, другого та третього рівнів, то максимальна кількість балів, яку може отримати учень у 12-тибальній шкалі, дорівнює 9. Тому використовується для оцінювання знань учнів 9-тибальна шкала.
Додаток 2 Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|