Студопедия
Новини освіти і науки:
Контакти
 


Тлумачний словник






V Засоби навчання

Це важливий невід'ємний компонент навчального процесу з іноземної мови в середніх навчальних закладах. Визначення засобів навчання — це відповідь на запитання "За допомогою чого навчати?" Отже засобами навчання можуть бути різноманітні матеріальні предмети, які допомагають учителю організувати ефективне навчання іноземної мови, а учням — успішно оволодівати нею.

а) Вимоги до засобів навчання

Так, засоби навчання повинні:

а) виступати в матеріальній формі і виконувати свою основну функцію, а саме — бути таким засобом праці, який забезпечує реалізацію діяльності вчителя і діяльності учня у навчальному процесі з іноземної мови;

б) бути орієнтованими на цілі навчання, тобто сприяти досягненню цілей у процесі навчання іноземної мови;

в) бути інструментами реалізації методів і прийомів, що застосовуються у навчальному процесі, і забезпечувати управління діяльністю вчителя і діяльністю учня;

г) відповідати сучасним досягненням методики навчання іноземних мов і забезпечувати реалізацію новітніх технологій навчання іноземної мови.

б) Класифікація засобів

Згідно з такими критеріями як значущість, призначення та застосування технічної апаратури засоби навчання іноземної мови розподіляються на

¨ основні та допоміжні;

¨ для вчителя і для учня;

¨ технічні та нетехнічні.

в)Навчально-методичний комплекс

В ідеалі усі засоби мають бути представлені в навчально-методичному комплексі (НМК) В такому разі НМК і є основним засобом навчання у всій повноті його компонентів:

  • підручника,
  • книжки для вчителя,
  • лінгафонного практикуму,
  • комп'ютерних програм,
  • комплекту слайдів,
  • діафільмів,
  • аудіо- та відеокасет,
  • таблиць тощо.

 

¨ Ті засоби, які вчитель використовує додатково до основних засобів навчання, вважають допоміжними:

  • спеціально підібрані серії малюнків,
  • виготовлені вчителем роздавальні навчальні картки, таблиці, схеми, а також
  • ілюстровані журнали,
  • афіші,
  • фотографії та ін.

Вибираючи засоби навчання іноземної мови, передусім підручник, слід пам'ятати про їх відповідність віковим особливостям учнів, рівню їх мовної та мовленнєвої підготовки, реаліям сучасного життя, вимогам чинної програми.

 

 

¨ Усі засоби навчання іноземної мови призначені для вчителя і для учня.


Читайте також:

  1. L2.T4/1.1. Засоби періодичного транспортування штучних матеріалів.
  2. L2.T4/1.2. Засоби безперервного транспортування матеріалів. Транспортери.
  3. L2.T4/1.3. Засоби дозування сипучих матеріалів.
  4. L3.T4/2. Засоби переміщення рідин.
  5. Адаптації та навчання
  6. Адреноблокуючі засоби.
  7. Активний метод навчання
  8. Акустичний контроль приміщень через засоби телефонного зв'язку
  9. Акустичні засоби|кошти| захисту
  10. Аналіз основних систем трудового і професійного навчання: предметної, предметно-операційної, операційної, операційно-предметної, системи ЦІП, операційно-комплексної тощо.
  11. Аналіз та планування витрат організації на професійне навчання персоналу




<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ІV Методи навчання | Причини, характер, рушійні сили і періодизація національно-визвольної боротьби

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:


 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.