Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



L3.T4/2. Засоби переміщення рідин.

Заголовок 4

Заголовок 3

Заголовок 2

Загаловок 1

Стрічковий дозатор.

Швидкість дозування в стрічкового дозатора визначається швидкістю руху стрічки. Як і в дискового дозатора, зупинка стрічки приводить до припинення дозування. Основні недоліки і переваги такі ж як і в поперед­нього типу за виключенням того, що якщо швидкість дозування значно менша за швидкість висипання з бункера то вдається забезпечити його рів­номірність. Крім того, даний тип дозатора вигідний тим, що дозування можна поєднувати з горизонтальним переміщенням матеріалу. Недоліком є ускладнення конструкції.

Розвитком даного типу дозатора є дозуючий шнек. Використання шнеку замість транспортуючої стрічки спрощує конструкцію та дозволяє дозувати крім сипучих та гранульованих, пастоподібні матеріалів.

 

Основний текст 1

Основний текст 2

Основний текст 3

Виділення в основному тексті 1

Виділення в основному тексті 2

Виділення в основному тексті 3

 

Маркований список в основному тексті:

· Маркований список в основному тексті

· Маркований список в основному тексті

· Маркований список в основному тексті

 

 

Приведене визначеня в основному тексті

 

Стандартна таблиця.

 

  Нащів Шапка. Ст.таб Шапка. Ст.таб Шапка. Ст.таб
1 колон.        
1 колон апап апа    
1 колон апапав   вапв  
1 колон       апа
1 колон        

ζ


Масове переміщення рідин в основному здійснюється по трубопроводам. Конструкцію трубопроводів розглядалось в темі 2. Можливе переміщення рідин тарованих в малих ємкостях (каністри або бочки). Частіше такий спосіб зустрічається на хімічних підприємствах малотоннажної хімії з періодичним виробничим циклом та гнучким технологічними лініями.В такому випадку рідини переміщаються як штучний вантаж і частка такого способу переміщення є незначною.

При переміщенні рідин по трубопроводах рушійна сила визначається перепадом тисків на початку і в кінці трубопроводу. Можна різницю тисків забезпечувати за рахунок перепаду висоти. Це часто використовується для завантаження реактора з мірників, що встановлені над реактором. При такому способі особливу увагу слід звертати на те, щоб різниця рівнів була достатньою для досягнення необхідної швидкості при подоланні всіх опорів.

В тих випадках, якщо необхідно транспонувати рідини на значні відстані, знизу в верх або по горизонтальних ділянках для створення рушійної сили використовуються насоси.

Насоси – гідравлічні машини, які надають рідині енергію і збільшують тиск.

В залежності від принципу дії насоса збільшення енергії і тиску рідини може бути виконано:

· В насосах об’ємної дії – шляхом витіснення рідини з закритого простору тілами, що рухаються зворотно-поступально або здійснюють обертальні рухи;

· В лопатевих або відцентрових насосах – відцентровою силою, що створюється обертанням лопатевих коліс;

· В вихрових насосах – інтенсивним створенням і руйнуванням вихрів, що створюються обертанням робочих коліс;

· В струминних насосах – струменем води або пару;

· В газліфтах – створенням піни при подачі повітря або іншого газу в рідину;

· В монтежю або сифонах – тиском повітря, газу або пару на рідину.


Читайте також:

  1. L2.T4/1.1. Засоби періодичного транспортування штучних матеріалів.
  2. L2.T4/1.2. Засоби безперервного транспортування матеріалів. Транспортери.
  3. L2.T4/1.3. Засоби дозування сипучих матеріалів.
  4. L2.T4/1.Переміщення твердих речовин по території хімічного підприємства.
  5. V Засоби навчання
  6. Адреноблокуючі засоби.
  7. Акустичний контроль приміщень через засоби телефонного зв'язку
  8. Акустичні засоби|кошти| захисту
  9. АПАРАТНІ ЗАСОБИ ПЕРСОНАЛЬНИХ КОМП’ЮТЕРІВ
  10. Б- не збуджена ділянка мембрани , на яку діють електричні струми збудженої ділянки. Стрілками показано напрям струмів, кружечками – дійсне переміщення іонів.
  11. Банк (філія) - учасник СЕП не має права передавати засоби захисту інформації іншій установі.




Переглядів: 1529

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Лопатевий дозатор. | Принцип дії об’ємних насосів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.028 сек.