МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
АПАРАТНІ ЗАСОБИ ПЕРСОНАЛЬНИХ КОМП’ЮТЕРІВЗМІСТ 1. АПАРАТНІ ЗАСОБИ ПЕРСОНАЛЬНИХ КОМП’ЮТЕРІВ.. 5 1.1 Інформатика та інформаційні технології 5 1.2.Основні відомості про будову ЕОМ... 5 1.3 Класифікація електронно-обчислювальних машини (ЕОМ) 8 1.4 Персональні комп’ютери. Особливості їх складу, конструкції і конфігурації. 10 1.5 Призначення, конструкція і характеристики пристроїв персональних комп’ютерів: системний блок, блок живлення, мікропроцесор, материнська плата, оперативна пам’ять. 14 1.6 Призначення, конструкція і характеристики пристроїв персональних комп’ютерів: накопичувачі, адаптери. 17 1.7 Призначення, конструкція і характеристики пристроїв персональних комп’ютерів: звукові карти, монітор, клавіатура. 20 1.8 Призначення, конструкція і характеристики пристроїв персональних комп’ютерів: принтер, модеми, сканери, джерела безперебійного живлення. 22 2. ОПЕРАЦІЙНА СИСТЕМА WINDOWS XP. ОСНОВНІ ПОНЯТТЯ НА ПРИНЦИПИ РОБОТИ У СИСТЕМІ. 28 2.1 Історія Windows. 28 2.2 Файлова система та структура. 30 2.3 Основні принципи роботи з системою.. 32 2.4 Робота з файлами та папками. 38 3. ВВЕДЕННЯ В MICROSOFT OFFICE. 44 3.1 MICROSOFT WORD. 44 3.1.1 ЗАПУСК І ОЗНАЙОМЛЕННЯ З ПАКЕТОМ.. 44 3.1.2. НАЛАШТУВАННЯ ПАРАМЕТРІВ СТОРІНКИ.. 47 3.2 Текстовий редактор Open Office org Writer 68 3.2.1 Робота з документами. 68 3.2.2 Форматування тексту. 71 3.2.3 Створення таблиць та діаграм. 74 3.2.4 Вставка об’єктів у документ. 77 3.2.5 Призначення стилів і їх використання в документах. 78 4. ЕЛЕКТРОННІ ТАБЛИЦІ (MS Excel та OO Calc) 85 4.1.Загальні положення. 85 4.2.Типи даних, введення та форматування даних у ЕТ. 87 4.3. Редагування даних в ЕТ. 92 4.4. Функції та обчислення у ЕТ. 94 4.5. Організація графічної інформації 101 4.6. Робота з базами даних (списками) 104 4.7. Аналіз даних. 111 5. ЗАГАЛЬНІ ПОНЯТТЯ БАЗ ДАНИХ. 119 5.1.3 Мережева модель даних. 122 5.1.4 Реляційна модель даних. 123 5.1.5 Рівні моделі даних. 123 5.2. Інфологичеська модель даних "суть-зв'язок". 124 5.2.1 Поняття, використовувані в інфологичному моделюванні. 124 5.2.2 Основні класи суті. 125 5.2.3 ER- діаграми і мова інфологичеського моделювання (ЯІМ) 126 5.2.4 Види зв'язків. 127 5.3. Реляційна база даних. 128 5.3.1 Основні поняття, використовувані в реляційних базах даних. 128 5.3.2 Правила побудови реляційних баз даних. 130 5.3.3 Поняття універсального відношення. 131 5.3.4 Нормалізація. 134 5.3.5 Процедура проектування. 134 5.4. Microsoft Access. Создание таблиц. 135 5.4.1 Запуск программы Microsoft Access. 135 5.4.2 Створення таблиць. 137 5.4.3. Види представлення таблиці 143 5.4.4. Редагування проекту таблиці 144 5.5. Визначення зв'язків між таблицями. 146 5.6. Створення запитів. 148 5.6.1 Створення запитів в режимі конструктора. 149 5.6.2 Приклади запитів. 150 5.6.3 Створення запитів в режимі SQL. 152 5.6.4 Інструкції SQL. 152 5.7. ACCESS. СТВОРЕННЯ ФОРМ.. 155 5.7.1 Майстер форм. 156 5.7.2 Режим Конструктора. 158 5.7.3 Заповнення Форми в режимі конструктора. 159 5.7.4 Виклик однієї форми з іншої 162 5.7.5 Додавання в Примітку форми поточної дати і час. 163 5.8. ACCESS. СТВОРЕННЯ ЗВІТІВ.. 165 5.8.1 Кроки створення звіту в режимі Майстра звітів. 166 5.8.2 Створення звітів в режимі Конструктора. 166 6. Комп'ютерні мережі 168 6.1. Введення. 168 6.2. Класифікації мереж.. 169 6.2.1...... Класифікація за розміром охопленої території : 169 6.2.2...... Класифікація за типом функціональної взаємодії 171 6.2.3...... Класифікація за типом мережевої топології. 175 6.3. Огляд мережевого устаткування. 178 6.3.1 Крайове устаткування лінії зв'язку. 178 6.3.2...... Проміжне мережеве устаткування. 180 6.3.3 Комутатор. 183 6.3.4 Маршрутизатор. 183 6.3.5 Шлюзи. 184 6.3.6 Кабельні системи. 185 6.3.7 Безпровідні технології 187 6.4.Вимоги, що пред'являються до мереж.. 188 6.5. Глобальна мережа Internet (інтернет). WWW. 192 7. ОСНОВИ АЛГОРИТМІЗАЦІЇ І ПРОГРАМУВАННЯ.. 225 7.1. Стадії рішення завдань на комп'ютері 225 7.2. Алгоритми. 227 Література. 245
Читайте також:
|
||||||||
|