Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Адаптації та навчання

Безперервний пошук і реалізація нових можливостей

Прийняття місії зі створення та підтримки соціальної цінності

Це ключовий момент, який відрізняє соціальних підприємців від бізнес підприємців і навіть від соціально відповідального бізнесу. Для соціального підприємця соціальна місія лежить в основі. Це місія з соціального поліпшення, і вона не може бути пожертвувана в ім'я виробництва індивідуальних цінностей (фінансових надходжень або споживчих вигод). Отримання прибутку, створення багатства або задоволення бажань споживачів – все це може бути частиною моделі, але при цьому лише засобом для досягнення соціальної мети, не самоціллю. Прибуток не є мірою створення цінності, так само як і задоволення споживача, такою мірою є саме соціальний вплив. Соціальні підприємці шукають довгострокової соціальної віддачі від інвестицій. Соціальні підприємці хочуть більшого, ніж швидкий результат, вони хочуть тривалого та сталого поліпшення. Вони думають про підтримуваний вплив, який сприяє розвитку території та громади, що проживає на ній.

Там, де інші бачать проблеми, соціальні підприємці бачать можливості. Їх поведінка зумовлена не стільки сприйняттям соціальної потреби і співчуттям, скільки тим, що у них є бачення того, як домогтися поліпшення, і вони сповнені рішучості зробити так, щоб їх бачення запрацювало. Вони наполегливі. Моделі, які вони розробляють, і підходи, які застосовують, можуть творити зміни і часто дійсно їх творять, тому що підприємці вивчають, що працює, а що ні. Ключовий елемент – це наполегливість у поєднанні з готовністю вносити поправки по ходу справи. Не помиляється той, хто нічого не робить.

І коли на шляху зустрічається перешкода, підприємці не кидають почате, а запитують: «Як нам подолати цю перешкоду? Як ми можемо змусити це працювати?».

Власне – жодної різниці з «ринковими» підприємцями!

 

Залучення в безперервні процеси інновацій,

 

Підприємці інновативні. Вони відкривають нові землі, розробляють нові моделі та застосовують нові підходи. Тим не менш, інновація може приймати безліч форм. Інновація не обов'язково повинна бути чимось абсолютно ще невідомим, вона може бути простим застосуванням вже існуючої ідеї в новому місці або в новій ситуації. Підприємцям не потрібно бути винахідниками. Вони просто повинні вміти творчо застосовувати те, що винаходять інші. Їх інновації можуть виявлятися в тому, як вони структурують свою ключову програму, або як вони залучають ресурси, або як фінансують свою роботу. В цьому полягає принцип креативності підходу до підприємництва з боку соціальних підприємців.

З фінансового боку соціальні підприємці шукають інновативні підходи, щоб зуміти гарантувати, що їхня структура буде мати доступ до ресурсів до тих пір, поки вона створює соціальну цінність. Ця готовність бути інновативним є частиною способу дії підприємця. Це не просто разовий сплеск творчості. Це безперервний процес вивчення, навчання та виправлення. І безумовно, з інноваціями завжди приходить невизначеність і ризик невдачі. Підприємці, як правило, мають високу стійкість до невизначеностей і вчаться керувати своїми і чужими ризиками. Вони сприймають невдачу в проекті як освітній досвід, а не як особисту трагедію.

Знову ж таки – ніякої різниці!


Читайте також:

  1. V Засоби навчання
  2. Адаптації до паразитичного способу життя
  3. Активний метод навчання
  4. Аналіз основних систем трудового і професійного навчання: предметної, предметно-операційної, операційної, операційно-предметної, системи ЦІП, операційно-комплексної тощо.
  5. Аналіз та планування витрат організації на професійне навчання персоналу
  6. Б. Особливості диференціації навчання у школах Великобританії
  7. Багатокрокове прогнозування з перенавчанням нейромережі на кожному кроці прогнозу
  8. Бінарні методи навчання.
  9. В чому ж полягає зв'язок методики навчання ІМ з психологією?
  10. В. Особливості навчання і виховання в Кисво-Могилянській академії
  11. Важливий механізм адаптації до стресу полягає в зміні зкспрессіі генів




Переглядів: 1314

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Агенти змін у соціальному секторі | Як готувався до виступів Авраам Лінкольн

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.029 сек.