МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Активний метод навчанняЛекція №4 На сучасному етапі науковці виділяють 7 основних методів активного навчання: 1) ділова гра; 2) рольова гра; 3) аналіз конкретних ситуацій; 4) активне програмоване навчання; 5) ігрове проектування; 6) стажування; 7) проблемна лекція. Методи активного навчання використовують для: 1) планування та розвиток творчого мислення студентів; 2) формування у них відповідних умінь, які використовуються на практиці у подальшому; 3) стимулюють і підвищують інтерес до занять; 4) активізують та загострюють сприймання навчального матеріалу. Ділова гра включає наявність ігрового моделювання та розподіл ролей між учасниками гри (+ наявність загальної мети всього колективу, досягнення якої забезпечують взаємодією учасників гри, підкорення різних інтересів загальної мети). Розігрування ролей є простішим методом, порівняно з діловою грою (менше затрат часу і засобів для впровадження); взаємодія учасників може здійснюватися у вигляді дискусій. Аналізу ситуацій властиві: наявність складної задачі чи проблеми, формулювання викладених завдань з даної проблеми, обговорення можливих варіантів її вирішення. Метод активного програмованого навчання характеризується спеціальної рисою: поінформованістю викладача у правильному чи найоптимальнішому вирішенні поставленої перед студентами проблеми. Метод ігрового проектування – відсутнє наперед відоме вирішення поставленої перед студентами задачі і винаходження рішення може тривати кілька тижнів. Стажування – студент займає певну посаду у ролі стажиста, він повинен діяти самостійно, а саме приймати рішення, взаємодіяти з іншими посадовими особами; контроль здійснюється поступово викладачем. Проблемна лекція – містить у собі проблемне дискусійне твердження, варіанти вирішення обговорюються між усіма присутніми, цьому передує монолог викладача, в якому він вводить слухачів у проблему, вказує можливі підходи до її аналізу, на матеріал, співставлення різних факторів і теорій і знайомить з деякими умовами та прецедентами її розв’язання, створюючи тим самим для проблемізації зовнішнього діалогу. Для нетрадиційного методи навчання відносять навчальні модулі. Навчальний метод – метод навчання, що активізує самостійну пізнавальну діяльність студентів, служить її поетапній організації, регулюванню, контролю та оцінці. Складові частини модулю: - структурно-логічна схема (основні знання з теми, що вивчається); - навчальна карта (встановлена ієрархія елементів, що вивчаються); - вибіркові тести для контролю чи самоконтролю; - задачі аналітичного чи графічного змісту для контролю на більш високому рівні (на рівні сформованих вмінь); - лабораторні роботи дослідницького характеру, що сприяють становленню та закріпленню знань у теорії. Т’юторські заняття включають 3 види навчальної роботи: - дискусії щодо змісту вивчення першоджерел; - аналіз педагогічних ситуацій; - вирішення проблемно-педагогічних завдань, рольову та ділову гру.
Читайте також:
|
||||||||
|