МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Активний метод навчанняЛекція №4 На сучасному етапі науковці виділяють 7 основних методів активного навчання: 1) ділова гра; 2) рольова гра; 3) аналіз конкретних ситуацій; 4) активне програмоване навчання; 5) ігрове проектування; 6) стажування; 7) проблемна лекція. Методи активного навчання використовують для: 1) планування та розвиток творчого мислення студентів; 2) формування у них відповідних умінь, які використовуються на практиці у подальшому; 3) стимулюють і підвищують інтерес до занять; 4) активізують та загострюють сприймання навчального матеріалу. Ділова гра включає наявність ігрового моделювання та розподіл ролей між учасниками гри (+ наявність загальної мети всього колективу, досягнення якої забезпечують взаємодією учасників гри, підкорення різних інтересів загальної мети). Розігрування ролей є простішим методом, порівняно з діловою грою (менше затрат часу і засобів для впровадження); взаємодія учасників може здійснюватися у вигляді дискусій. Аналізу ситуацій властиві: наявність складної задачі чи проблеми, формулювання викладених завдань з даної проблеми, обговорення можливих варіантів її вирішення. Метод активного програмованого навчання характеризується спеціальної рисою: поінформованістю викладача у правильному чи найоптимальнішому вирішенні поставленої перед студентами проблеми. Метод ігрового проектування – відсутнє наперед відоме вирішення поставленої перед студентами задачі і винаходження рішення може тривати кілька тижнів. Стажування – студент займає певну посаду у ролі стажиста, він повинен діяти самостійно, а саме приймати рішення, взаємодіяти з іншими посадовими особами; контроль здійснюється поступово викладачем. Проблемна лекція – містить у собі проблемне дискусійне твердження, варіанти вирішення обговорюються між усіма присутніми, цьому передує монолог викладача, в якому він вводить слухачів у проблему, вказує можливі підходи до її аналізу, на матеріал, співставлення різних факторів і теорій і знайомить з деякими умовами та прецедентами її розв’язання, створюючи тим самим для проблемізації зовнішнього діалогу. Для нетрадиційного методи навчання відносять навчальні модулі. Навчальний метод – метод навчання, що активізує самостійну пізнавальну діяльність студентів, служить її поетапній організації, регулюванню, контролю та оцінці. Складові частини модулю: - структурно-логічна схема (основні знання з теми, що вивчається); - навчальна карта (встановлена ієрархія елементів, що вивчаються); - вибіркові тести для контролю чи самоконтролю; - задачі аналітичного чи графічного змісту для контролю на більш високому рівні (на рівні сформованих вмінь); - лабораторні роботи дослідницького характеру, що сприяють становленню та закріпленню знань у теорії. Т’юторські заняття включають 3 види навчальної роботи: - дискусії щодо змісту вивчення першоджерел; - аналіз педагогічних ситуацій; - вирішення проблемно-педагогічних завдань, рольову та ділову гру.
Читайте також:
|
||||||||
|