Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Картки-завдання на вимірювання штангенциркулем і лінійкою

Варіант І

1. Виміряти розміри деталі, зображеної на рис. 2, лінійкою і штангенциркулем ШЦ-І і результати занести до таблиці.

Рис 2.

 

  L1 L2 L3 D1 D2 D3
Лінійка            
ШЦ-І            

 

2. Порівняти точність розмірів, виконаних лінійкою та штангенциркулем ШЦ-І, і зробити висновок про точність вимірювання різними контрольно-вимірювальними інструментами.

 

Варіант ІІ

1. Виміряти розміри деталі, зображеної на рис. 3, лінійкою і штангенциркулем ШЦ-І і результати занести до таблиці.

 

Рис. 3.

 

  L1 L2 L3 D1 D2 D3
Лінійка            
ШЦ 1            

2. Порівняти точність розмірів, виконаних лінійкою та штангенциркулем ШЦ-І, і зробити висновок про точність вимірювання різними контрольно-вимірювальними інструментами.

Додаток 3.


Читайте також:

  1. Автоматизація водорозподілу на відкритих зрошувальних системах. Методи керування водорозподілом. Вимірювання рівня води. Вимірювання витрати.
  2. Алфавітний підхід до вимірювання кількості інформації.
  3. В якості критеріїв для оцінки або вимірювання предмета завдання з надання впевненості не можуть використовуватись очікування, судження або власний досвід аудитора.
  4. Визначення параметрів і показників для вимірювання кожного процесу та націлення їх на величини
  5. Вимірювання
  6. Вимірювання PCO2.
  7. Вимірювання активної потужності у трифазних електричних колах
  8. Вимірювання величини виробничого потенціалу підприємства на базі поелементного підходу.
  9. Вимірювання витрат за перепадом тиску
  10. Вимірювання витрати за перепадом тиску
  11. Вимірювання витрати за рівнем
  12. Вимірювання вологості




Переглядів: 656

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тестові завдання з трудового навчання до теми «Технологічні процеси ручної та механічної обробки деталей виробів», 7 клас. | Клас: 7.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.