МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
Клас: 7.Інструкційна карта Правила безпечної роботи на токарному верстаті з обробки деревини СТД-120 М 1. Перед початком роботи переконатися, що підлога біля верстата чиста, а на її поверхні лежить гумовий килимок або дерев'яна підставка. Оглянути верстат і технологічні пристрої до нього. У разі виявлення несправностей обладнання повідомити вчителя. 2. Перевірити надійність заземлення верстата. Якщо провід заземлення верстата пошкоджений, вмикати верстат заборонено! 3. Працювати на верстаті необхідно у спецодязі, головному уборі та захисних окулярах. 4. Забороняється відходити або залишати без нагляду ввімкнений верстат. 5. За умови виявлення будь-яких неполадок негайно припинити роботу та повідомити вчителя. 6. Вимірювання розмірів деталей, заміну пристроїв, перевірку надійності кріплення заготовок, а також прибирання треба виконувати після зупинки верстата. 7. Після закінчення роботи верстат вимкнути, очистити від стружки, пилу і бруду; перевірити його справність і змастити мастилом; скласти інструмент у відведене місце для зберігання; показати виконану роботу вчителеві. Додаток 4. Тема: Техніка. Мета:Ознайомитись з механізмами і вузлами верстата. Навчитись готувати верстат до роботи, регулювати швидкість обертів шпинделя верстата та керувати ним. Матеріально–технічне устаткування: токарний верстат для обробки деревини СТД – 120М; пристрої: тризуб, патрон з шипами, чашковий патрон, центр для задньої бабки, інструменти: лінійка 30 см., рулетка 2м., ключ для патрона; матеріали: мастило. Час виконання роботи:40 хв. Порядок виконання роботи: 1. Оглянути верстат зовні. 2. Ознайомитися із розташуванням та особливостями кріплення основних вузлів верстата. 3. До таблиці 4.1 записати назви основних механізмів та вузлів верстата, дати їм коротку характеристику. 4. Визначити відстань від лінії центрів до станини та занести результати до таблиці 4.2. 5. Визначити максимальну відстань між центрами та занести результати до таблиці 4.2. 6. Визначити допустимий вихід пінолі та занести значення до таблиці 4.2. 7. Розкрити захисний кожух, виміряти діаметри шківів D1 та D2 на двигуні та D3, D4 – на валу шпинделя, результати вимірювань занести до таблиці 4.2. 8. Установити найменшу частоту обертання шпинделя. Закрити кожух. 9. Закріпити на шпинделі тризуб. 10. Включити верстат і прослідкувати за обертами шпинделя з закріпленим тризубом. 11. Вимкнути верстат. 12. Відкрити захисний кожух, установити найбільшу частоту обертання шпинделя. Закрити кожух. 13. Зняти тризуб і закріпити на валу шпинделя патрон з шипами. 14. Включити верстат і прослідувати за обертами шпинделя з закріпленим патроном. 15. Вимкнути верстат. 16. Через маслоприймальний отвір у задній бабці змасти гвинтову передачу і піноль. 17. Виставити опорну лінійку підручника по висоті лінії центрів. 18. Перевірити справність проводу заземлення.
Таблиця 4.1.
Таблиця 4.2.
19. Прибрати робоче місце. 20. По закінченню роботи здати пристрої та інструменти вчителеві. 21. Здайте звіт на перевірку вчителю.
Контрольні запитання: 1) З яких основних частин (вузлів) складається токарний верстат СТД-120М? 2) Для чого призначена задня бабка? 3) Яке призначення підручника? 4) Що кріпиться в конічному отворі пінолю? 5) Які роботи виконують на токарному верстаті з обробки деревини? 6) Хто працює на верстаті з обробки деревини?
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
|