Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Курс лекцій

Навчальний посібник

ПРОФЕСІЙНА ОРІЄНТАЦІЯ І МЕТОДИКА ПРОФОРІЄНТАЦІЙНОЇ РОБОТИ

Янцур Микола Сергійович

Додатки

ЗМІСТ

Передмова . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 3

Модуль І. Науково-теоретичні основи професійної орієнтації. . . . . . . . . . 6

Тема І.1. Теоретичні засади професійної орієнтації. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 6

Тема І.2. Соціально-професійне самовизначення особистості. . . . . . . . . . . . 25

Тема І.3. Система професійної орієнтації учнівської молоді. . . . . . . . . . . . . . 36

Тема І.4. Основи професіографії: класифікація і опис професій. . . . . . . . . . . 48

Тема І.5. Профорієнтація молоді в зарубіжних країнах. . . . . . . . . . . . . . . . . 100

 

Модуль ІІ. Зміст і методика реалізації системи професійної

орієнтації учнівської молоді . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 138

Тема ІІ.1. Професійна просвіта учнів і методика її проведення. . . . . . . . . . 138

Тема ІІ.2. Попередня профорієнтаційна психодіагностика і методика

її проведення. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .148

Тема ІІ.3. Професійна активізація учнів і методика її проведення. . . . . . . . 165

Тема ІІ.4. Професійна консультація учнів і методика її проведення. . . . . . 178

Тема ІІ.5. Професійний відбір і методика його проведення. . . . . . . . . . . . . . 190

Тема ІІ.6. Соціально-професійна адаптація молоді. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 207

Тема ІІ.7. Професійна переорієнтація населення. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 214

Тема ІІ.8. Профорієнтація учнів початкової школи. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 228

Тема ІІ.9. Професійна орієнтація учнів V-ІX класів у процесі

трудової підготовки. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 235

Тема ІІ.10. Профорієнтаційна робота з учнями старших класів на

базі міжшкільного навчально-виробничого комбінату. . . . . . . . 249

Використана і рекомендована література. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 259

Додаток І.1.1. Концепція державної системи професійної орієнтації

населення України (Схвалено у 2008 р.). . . . . . . . . . . . . . . . 276

Додаток І.1.2. Концепція державної системи професійної орієнтації

населення України (Схвалено у 1994 р.). . . . . . . . . . . . . . . . 281

Додаток І.1.3. Положення про професійну орієнтацію молоді,

яка навчається. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 288

Додаток І.2.1. Особистий професійний план (схема) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 292

Додаток І.4.1. Структура інформаційної професіограми. . . . . . . . . . . . . . . . 295

Додаток І.4.2. Рекомендації до складання інформаційної професіограми. . 296

Додаток І.4.3. Професіограма професії “Менеджер”. . . . . . . . . . . . . . . . . . . 300

Додаток І.4.4. Структура та зміст професіографічної картки. . . . . . . . . . .. . 306

Додаток І.4.5. Професіографічна картка професії “Менеджер”. . . . . . . . . . 309

Додаток І.5.1. Оснащення центру професісійної інформації

Федеративної республіки Німеччина. . . . . . . . . . . . . . . . . . . 311

Додаток ІІ.3.1. Програма професійної проби з деревообробки. . . . . . . . . . . 313

Додаток ІІ.9.1. Перспективний план профорієнтаційної роботи

в процесі трудового навчання (фрагмент) . . . . . . . . . . . . . 319

Додаток ІІ.9.2. План-конспект заняття з трудового навчання . . . . . . . . . . . 322


 

Навчальне видання

 

 

Для студентів

напряму підготовки “Технологічна освіта”

 

Технічний редактор: Н. Р. Єзерська

Комп’ютерна верстка: Т. К. Хильчук

 

Здано до набору 12. 01. 2010 . Підписано до друку 29. 12. 2010.

Формат 60х84 1/16 . Папір друкарський.

Гарнітура Times New Roman. Друк різографічний.

Умов. друк. арк. 25,6. Обл. вид. арк.25,9

Тираж 300 примірників. Замовлення №

Ціна договірна.

 

__________________________________________________________________

Набір здійснено в науково-дослідній лабораторії з професійної орієнтації “ПРОГНОЗ” при кафедрі професійної педагогіки і трудової підготовки Рівненського державного гуманітарного університету

 

Редакційно-видавничий відділ

Рівненського державного гуманітарного університету,

33028, м. Рівне, вул. Бандери, 12.

 


Читайте також:

  1. Види лекцій
  2. Викладення лекційного матеріалу
  3. Електронний конспект лекцій
  4. Завдання лекційних занять
  5. І. ПРОСЛУХОВУВАННЯ ТА КОНСПЕКТУВАННЯ ЛЕКЦІЙ
  6. ІІ. МАТЕРІАЛИ ДО КУРСУ ЛЕКЦІЙ
  7. ІІI. Тематика лекцій
  8. ІІІ. ПЛАН ПРОВЕДЕННЯ ЛЕКЦІЙНОГО ЗАНЯТТЯ
  9. Індивідуальний метод обліку кількості знесених яєць проводять у селекційних стадах, застосовують для цього контрольні гнізда, або утримання в індивідуальних клітках.
  10. КОНСПЕКТ ЛЕКЦІЙ
  11. Конспект лекцій
  12. Конспект лекцій




Переглядів: 546

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Клас: 7. | Семіотика культури

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.