МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Курс лекційНавчальний посібник ПРОФЕСІЙНА ОРІЄНТАЦІЯ І МЕТОДИКА ПРОФОРІЄНТАЦІЙНОЇ РОБОТИ Янцур Микола Сергійович Додатки ЗМІСТ Передмова . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 3 Модуль І. Науково-теоретичні основи професійної орієнтації. . . . . . . . . . 6 Тема І.1. Теоретичні засади професійної орієнтації. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 6 Тема І.2. Соціально-професійне самовизначення особистості. . . . . . . . . . . . 25 Тема І.3. Система професійної орієнтації учнівської молоді. . . . . . . . . . . . . . 36 Тема І.4. Основи професіографії: класифікація і опис професій. . . . . . . . . . . 48 Тема І.5. Профорієнтація молоді в зарубіжних країнах. . . . . . . . . . . . . . . . . 100
Модуль ІІ. Зміст і методика реалізації системи професійної орієнтації учнівської молоді . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 138 Тема ІІ.1. Професійна просвіта учнів і методика її проведення. . . . . . . . . . 138 Тема ІІ.2. Попередня профорієнтаційна психодіагностика і методика її проведення. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .148 Тема ІІ.3. Професійна активізація учнів і методика її проведення. . . . . . . . 165 Тема ІІ.4. Професійна консультація учнів і методика її проведення. . . . . . 178 Тема ІІ.5. Професійний відбір і методика його проведення. . . . . . . . . . . . . . 190 Тема ІІ.6. Соціально-професійна адаптація молоді. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 207 Тема ІІ.7. Професійна переорієнтація населення. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 214 Тема ІІ.8. Профорієнтація учнів початкової школи. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 228 Тема ІІ.9. Професійна орієнтація учнів V-ІX класів у процесі трудової підготовки. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 235 Тема ІІ.10. Профорієнтаційна робота з учнями старших класів на базі міжшкільного навчально-виробничого комбінату. . . . . . . . 249 Використана і рекомендована література. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 259 Додаток І.1.1. Концепція державної системи професійної орієнтації населення України (Схвалено у 2008 р.). . . . . . . . . . . . . . . . 276 Додаток І.1.2. Концепція державної системи професійної орієнтації населення України (Схвалено у 1994 р.). . . . . . . . . . . . . . . . 281 Додаток І.1.3. Положення про професійну орієнтацію молоді, яка навчається. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 288 Додаток І.2.1. Особистий професійний план (схема) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 292 Додаток І.4.1. Структура інформаційної професіограми. . . . . . . . . . . . . . . . 295 Додаток І.4.2. Рекомендації до складання інформаційної професіограми. . 296 Додаток І.4.3. Професіограма професії “Менеджер”. . . . . . . . . . . . . . . . . . . 300 Додаток І.4.4. Структура та зміст професіографічної картки. . . . . . . . . . .. . 306 Додаток І.4.5. Професіографічна картка професії “Менеджер”. . . . . . . . . . 309 Додаток І.5.1. Оснащення центру професісійної інформації Федеративної республіки Німеччина. . . . . . . . . . . . . . . . . . . 311 Додаток ІІ.3.1. Програма професійної проби з деревообробки. . . . . . . . . . . 313 Додаток ІІ.9.1. Перспективний план профорієнтаційної роботи в процесі трудового навчання (фрагмент) . . . . . . . . . . . . . 319 Додаток ІІ.9.2. План-конспект заняття з трудового навчання . . . . . . . . . . . 322
Навчальне видання
Для студентів напряму підготовки “Технологічна освіта”
Технічний редактор: Н. Р. Єзерська Комп’ютерна верстка: Т. К. Хильчук
Здано до набору 12. 01. 2010 . Підписано до друку 29. 12. 2010. Формат 60х84 1/16 . Папір друкарський. Гарнітура Times New Roman. Друк різографічний. Умов. друк. арк. 25,6. Обл. вид. арк.25,9 Тираж 300 примірників. Замовлення № Ціна договірна.
__________________________________________________________________ Набір здійснено в науково-дослідній лабораторії з професійної орієнтації “ПРОГНОЗ” при кафедрі професійної педагогіки і трудової підготовки Рівненського державного гуманітарного університету
Редакційно-видавничий відділ Рівненського державного гуманітарного університету, 33028, м. Рівне, вул. Бандери, 12.
Читайте також:
|
||||||||
|