МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Курс лекційНавчальний посібник ПРОФЕСІЙНА ОРІЄНТАЦІЯ І МЕТОДИКА ПРОФОРІЄНТАЦІЙНОЇ РОБОТИ Янцур Микола Сергійович Додатки ЗМІСТ Передмова . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 3 Модуль І. Науково-теоретичні основи професійної орієнтації. . . . . . . . . . 6 Тема І.1. Теоретичні засади професійної орієнтації. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 6 Тема І.2. Соціально-професійне самовизначення особистості. . . . . . . . . . . . 25 Тема І.3. Система професійної орієнтації учнівської молоді. . . . . . . . . . . . . . 36 Тема І.4. Основи професіографії: класифікація і опис професій. . . . . . . . . . . 48 Тема І.5. Профорієнтація молоді в зарубіжних країнах. . . . . . . . . . . . . . . . . 100
Модуль ІІ. Зміст і методика реалізації системи професійної орієнтації учнівської молоді . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 138 Тема ІІ.1. Професійна просвіта учнів і методика її проведення. . . . . . . . . . 138 Тема ІІ.2. Попередня профорієнтаційна психодіагностика і методика її проведення. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .148 Тема ІІ.3. Професійна активізація учнів і методика її проведення. . . . . . . . 165 Тема ІІ.4. Професійна консультація учнів і методика її проведення. . . . . . 178 Тема ІІ.5. Професійний відбір і методика його проведення. . . . . . . . . . . . . . 190 Тема ІІ.6. Соціально-професійна адаптація молоді. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 207 Тема ІІ.7. Професійна переорієнтація населення. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 214 Тема ІІ.8. Профорієнтація учнів початкової школи. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 228 Тема ІІ.9. Професійна орієнтація учнів V-ІX класів у процесі трудової підготовки. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 235 Тема ІІ.10. Профорієнтаційна робота з учнями старших класів на базі міжшкільного навчально-виробничого комбінату. . . . . . . . 249 Використана і рекомендована література. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 259 Додаток І.1.1. Концепція державної системи професійної орієнтації населення України (Схвалено у 2008 р.). . . . . . . . . . . . . . . . 276 Додаток І.1.2. Концепція державної системи професійної орієнтації населення України (Схвалено у 1994 р.). . . . . . . . . . . . . . . . 281 Додаток І.1.3. Положення про професійну орієнтацію молоді, яка навчається. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 288 Додаток І.2.1. Особистий професійний план (схема) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 292 Додаток І.4.1. Структура інформаційної професіограми. . . . . . . . . . . . . . . . 295 Додаток І.4.2. Рекомендації до складання інформаційної професіограми. . 296 Додаток І.4.3. Професіограма професії “Менеджер”. . . . . . . . . . . . . . . . . . . 300 Додаток І.4.4. Структура та зміст професіографічної картки. . . . . . . . . . .. . 306 Додаток І.4.5. Професіографічна картка професії “Менеджер”. . . . . . . . . . 309 Додаток І.5.1. Оснащення центру професісійної інформації Федеративної республіки Німеччина. . . . . . . . . . . . . . . . . . . 311 Додаток ІІ.3.1. Програма професійної проби з деревообробки. . . . . . . . . . . 313 Додаток ІІ.9.1. Перспективний план профорієнтаційної роботи в процесі трудового навчання (фрагмент) . . . . . . . . . . . . . 319 Додаток ІІ.9.2. План-конспект заняття з трудового навчання . . . . . . . . . . . 322
Навчальне видання
Для студентів напряму підготовки “Технологічна освіта”
Технічний редактор: Н. Р. Єзерська Комп’ютерна верстка: Т. К. Хильчук
Здано до набору 12. 01. 2010 . Підписано до друку 29. 12. 2010. Формат 60х84 1/16 . Папір друкарський. Гарнітура Times New Roman. Друк різографічний. Умов. друк. арк. 25,6. Обл. вид. арк.25,9 Тираж 300 примірників. Замовлення № Ціна договірна.
__________________________________________________________________ Набір здійснено в науково-дослідній лабораторії з професійної орієнтації “ПРОГНОЗ” при кафедрі професійної педагогіки і трудової підготовки Рівненського державного гуманітарного університету
Редакційно-видавничий відділ Рівненського державного гуманітарного університету, 33028, м. Рівне, вул. Бандери, 12.
Читайте також:
|
||||||||
|