МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ІІ. МАТЕРІАЛИ ДО КУРСУ ЛЕКЦІЙПлан ПЛАН
1 Суть, цілі та завдання планування маркетингу. Система планування маркетингу -це стратегія, політика і тактикадіяльності будь-якого підприємства, що діє в системі ринкової економіки. Планування в системі маркетингу- це безперервний процес, який має глобальну мету - проведення можливостей підприємства у відповідальність до вимог ринкового середовища. Кінцеві цілі планування маркетингу: · координація зусиль великої кількості осіб, діяльність яких пов’язана із системою маркетингу; · визначення очікуваного розвитку подій; · готовність до реакції на зміни у маркетинговому середовищі; · зведення до мінімуму нераціональних маркетингових дій при виникненні неочікуваних ситуацій; · забезпечення чіткої взаємодії між маркетологами; · зведення до мінімуму конфліктів, які викликані невірним розумінням цілей маркетингової діяльності. Основні завдання процесу планування маркетингу: · Визначення цілей і основних принципів та критеріїв оцінювання процесу планування. · Формування структури часткових планів і характеру їх взаємозв’язку. · Визначення складу і обсягів даних, необхідних для планування. · Визначення загальної організації та рамок планування. 2 Види планів маркетингу та їх структура. За тривалістю планового періоду розрізняють план: · Короткострокові (до 1 року). · Середньострокові (2-5 років). · Довгострокові (більше 5 років). За охопленням асортиментних груп розрізняють: · Плани для кожного основного товару. · Інтегрований план. · Загальний план з розділом, присвяченим маркетингу.
За методами розробки розрізняють: · Плани, розроблені знизу до верху. · Плани, розроблені зверху до низу. Відповідно до варіантів розробки розрізняють: v Базові плани, які використовуються за відсутності великих змін у внутрішніх та зовнішніх умовах діяльності підприємства. v Підвищені плани, що використовуються за сприятливих умов діяльності підприємства. v Запасні плани, які застосовують при погіршенні зовнішньої та внутрішньої кон’юнктури. План маркетингу складається з таких основних розділів: I. Опис цілей фірми ( коротко- і довгострокових). II. Дані про результати маркетингових досліджень ринку. III. Опис стратегії маркетингу за системою „4 - Р”. IV. Інструменти реалізації маркетингових заходів. V. Опис процедур контролю за виконанням плану маркетингу. VI. Кошторис витрат на маркетинг. VII. Послідовність розробки плану маркетингу. Розробка плану маркетингу на підприємстві здійснюється за такими етапами: 1. Визначення завдань підприємства. Завдання полягають у довгостроковій орієнтації на будь-який вид діяльності та відповідне місце на ринку. 2. Встановлення цілей маркетингу. Кожний підрозділ служби маркетингу підприємства повинен встановлювати свої цілі, що втілюються в кількісних і якісних показниках. 3. Проведення ситуаційного аналізу, в результаті якого застосовують можливості та проблеми, з якими підприємство може стикнутися при виконанні визначених завдань. 4. Формування плану маркетингу, що визначає як необхідно застосовувати структуру системи „4 - Р”, щоби залучити і задовольнити цільові ринки та досягнути цілей маркетингу. 5. Контроль за виконанням плану передбачає порівняння планових показників з реальними результатами протягом певного періоду часу. Для цього використовуються бюджети, часові графіки, дані збуту й аналізу витрат.
Питання для обговорення:
Тема:10. Організаційна структура маркетингу 1. Основні елементи структури 2. Організація маркетингу та види організаційних структур Література: 1.А.В.Дубоделова «Маркетинг»Л.2003р. 2.Л.А.Мороз,Н.І.Чухрай «Маркетинг»Л.2005р. 3.Ф.Котлер «Основи маркетингу»К.2000р. 4.В.Г.Герасимчук «Маркетинг»теорія і практика .К.2000р
1. Основні елементи структури. Основними елементами структури управління є функції, ланки, ступені (рівні), відносини і зв’язки між органами та серед органів управління. Ланки управління – повною мірою самостійний орган (працівник) наділений функціями управління, правами для реалізації їх, визначеною відповідальністю за виконання функцій і використання прав. Формування ланок організаційних структур управління починається з виявлення і закріплення за кожним з них відповідних функцій управління. Ступінь (рівень) управління – сукупність ланок на даному рівні його ієрархії. Вони виражають ступінь концентрації процесу управління, показують послідовність підпорядкування одних ланок управління іншим, характеризують складність системи управління, її масштаб, ступінь централізації, характеризують її як ієрархію. Кількість ступенів (рівнів) управління в організаційній структурі залежить від обсягу виробництва, скаладності випущеної продукції, типу і виду виробництва, засобів і способів комунікації, якості фірмового обслуговування продукції і фірмової торгівлі та інших факторів.
2. Організація маркетингу та види організаційних структур Організація маркетингу – це структурна побудова для управління маркетинговими функціями, вона встановлює підпорядкованість, відповідальність за виконання поставлених перед фірмою завдань. Розрізняють такі види організаційних структур управління маркетингом: 1. функціональна; 2. товарна; 3. змішана. Функціональна структура організації маркетингу застосовується для невеликих фірм, де малий асортимент товару. Основна перевага функціональної організації – простота управління, якщо фірма спеціалізується на вузькому асортименті. В міру зростання товарного асортименту дана структура стає менш ефективною. Дедалі важче даються розробки планів для кожного окремого ринку або товару, неможливим стає координування маркетингової діяльності вцілому. На підприємствах з широкою товарною номенклатурою або різноманітністю товарів застосовується організація за товарно ознакою. Суть її полягає в тому, що загалом керує нею відповідальний за всю номенклатуру; йому підпорядковані управляючі групами товарів, а тим, в свою чергу підпорядковуються кілька управляючих, відповідальних за виробництво свого конкретного товару. Кожен з них розробляє власні виробничі плани, стежить за виконанням їх, контролює результати, а в разі потреби переглядає ці плани. Організація за товарною ознакою не замінює функціональної, а є ще одним рівнем управління. Такий рівень виправдовує себе при випуску дуже різних товарів або множини їх видів. Товарна структура управління має ряд переваг: управляючий з питань товару координує весь комплекс маркетингу по даному товару, швидко реагує на проблеми, що виникають на ринку; Приділяється увага як основним, так і дрібним партіям товарів, швидше набираються досвіду маркетологи – початківці. До недоліків можна віднести: часто управляючі з питань товару не мають достатніх прав для ефективного виконання своїх обов’язків; нерідко система управління в товарних виробництвах обходиться дорожче, ніж передбачалось. Організація за товарно – ринковим принципом пропонує мати на фірмі водночас управляючих з питань товару і упраляючих ринком, тобто застосовувати матричну структуру. Змішана структура може бути функціонально – товарна, ринкова, функціонально – ринкова. Вимога до структури, щоб вона була проста і зручна в управлінні.
Читайте також:
|
||||||||
|