МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Завдання лекційних занятьМайна банкрута. Наслідки ліквідації підприємства Черговість задоволення претензій кредиторів, форми реалізації Черговість задоволення вимог кредиторів: В першу чергу задовольняються: · вимоги забезпечені заставою; · виплата вихідної допомоги звільненим працівникам банкрута, в тому числі відшкодування кредиту, отриманого на ці цілі; · витрати, пов’язані із впровадженням справи про банкрутство у господарському суді та роботою ліквідаційної комісії. В другу чергу задовольняють вимоги, що виникли із зобов’язань банкрута перед працівниками підприємства-банкрута (крім внесків у статутний фонд та акцій). В третю чергу задовольняються вимоги щодо сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). В четверту чергу задовольняються вимоги кредиторів, не забезпечені заставою. В п’яту чергу задовольняються вимоги щодо повернення внесків членів трудового колективу до статутного фонду підприємства (акцій). У шосту чергу задовольняються усі інші вимоги. Вимоги кожної наступної черги задовольняються в міру надходження на рахунок коштів від продажу майна банкрута після повного задоволення вимог попередньої черги. Вимоги, незадоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними. Після завершення усіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс, який затверджується і на основі якого господарський суд виносить ухвалу про ліквідацію юридичної особи. Копія цієї ухвали направляється органу, який здійснив державну реєстрацію юридичної особи, та органам державної статистики для виключення юридичної особи з єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, а також власнику, органам державної податкової служби за місцем знаходження підприємства. Наслідки ліквідації підприємства-банкрута: ø припиняється підприємницька діяльність боржника; ø терміни боргових зобов’язань банкрута вважаються такими, що минули; ø до ліквідаційної комісії переходить право розпоряджатися майном банкрута та всі його майнові права та обов’язки; ø припиняється нараховування пені і відсотків на всі види заборгованості підприємства-банкрута.
Мета проведення лекційних занять – ознайомити студентів із теоретичними та методологічними аспектами вікової та педагогічної психології. Завдання проведення лекцій: – ознайомити студентів з основними теоретичними концепціями вітчизняних та зарубіжних психологів; – сформувати у студентів систему основоположених категорій, положень і принципів вікової та педагогічної психології як науки і навчальної дисципліни; – розкрити вікову динаміку, закономірності, фактори, умови, механізми становлення, формування та психічного розвитку особистості (вікові кризи, провідні види діяльності, психічні новоутворення, сенситивні періоди розвитку тощо); – ознайомити студентів з психолого-педагогічними умовами, чинниками і засобами формування особистості на різних вікових етапах; – забезпечити опанування студентамиособливостямипсихологічних механізмів організації та управління навчально-виховним процесом.
Читайте також:
|
||||||||
|