Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Біохімічна ОБГРУНТУВАННЯ МЕТОДИКИ занять фізичною культурою і спортом з особами різного віку та статі

ЛЕКЦІЯ № 1

 

1. Біохімічні особливості зростаючого організму.

2. Біохімічне обгрунтування методики занять фізичною культурою і спортом з дітьми та підлітками.

3. Біохімічні особливості старіючого організму.

4. Біохімічне обгрунтування методики занять фізичними вправами з особами похилого віку.

 

МЕТА: Навчити використовувати знання про вікових та статевих особливості перебігу біохімічних процесів при м'язової діяльності для вибору оптимальних засобів і методів тренування, що забезпечують поліпшення стану здоров'я і досягнення високої фізичної працездатності.

 

ЗАВДАННЯ:

1. На основі знань про особливості протікання біохімічних процесів у зростаючому організмі навчити точно враховувати енерготрати, пов'язані з пластичним обміном, про виборі характеру та обсягу тренувальних навантажень, щоб запобігти затримку росту і розвитку дітей і підлітків.

 

2. На основі знань про особливості перебігу біохімічних перетворень в старіє організмі навчитися вибирати засоби і методи тренування, які доцільно застосовувати особам похилого віку для уповільнення процесів старіння та збереження високої працездатності.

 

Для правильної побудови занять фізичними вправами і спортом з особами різного віку необхідно розібратися в особливостях організму людини в кожний віковий період. Особливо важливо це при заняттях з дітьми, підлітками та особами похилого віку, організм яких характеризується рядом особливостей і надзвичайно чутливий до всякого роду впливів, у тому числі і впливів фізичних вправ.

Розвиток біохімічних процесів у людини це динамічний процес, що протікає поетапно з моменту народження дитини, і аж до похилого віку. Динаміка зміни хімічного складу організму в різних віку відображає розвиток та етапи пристосування людини до навколишнього середовища. В значній мірі ці зміни визначаються спадковими факторами внутрішнього середовища організму, характером харчування, соціальними умовами, обсягом і характером енерготрат в процесі розвитку, що в кінцевому підсумку забезпечує різну реалізацію функціональних можливостей організму, визначає рівень працездатності і тривалості життя індивідуума.

У 1965 р. на симпозіумі по вікової фізіології АПН СРСР прийнята периодизация етапів життя людини.

 

Періодизація етапів життя людини

 

1. Новонароджена 1-10 днів

2. Грудної вік 10 днів - 1 рік

3. Раннє дитинство 1-3 роки

4. Перше дитинство 4-7 років

5. Друге дитинство 8-12 років хлопчики,

8-11 років дівчинки.

6. Підлітковий (пубертатний) 13-16 років хлопчики,

вік 12-15 років дівчатка.

7. Юнацький вік 17-21 рік юнаки,

16-20 дівчата.

8. Зрілий вік: I період 22-35 років чоловіки,

21-35 років жінки.

II період 36-60 років чоловіки,

36-55 років жінки.

9. Похилий вік 61-74 року чоловіки,

56-74 року жінки.

10. Старечому віці 75-90 років для обох

підлог.

11. Довгожителі 90 років і вище.

 

Розвиток організму протікає нерівномірно. Період прискореного розвитку чергується з періодом уповільнення і відносної стабілізації. При широкої варіативність індивідуального біологічного розвитку так звані «періоди спокою» і прискореного розвитку є генетично закономірними.

 


Читайте також:

  1. Аудит розрахунків із підзвітними особами.
  2. Базові поняття теорії і методики фізичного виховання.
  3. Балансова теорія визначення статі. Диференціація статі і роль гормонів у цьому процесі.
  4. Біохімічна гіпотеза виникнення життя.
  5. Біохімічна характеристика тренованого організму
  6. В 30-х роках було зроблено спробу систематизувати курс методики викладання літератури. Виходять такі праці.
  7. В чому ж полягає зв'язок методики навчання ІМ з психологією?
  8. Вербальні методики.
  9. ВИБІР МЕТОДУ (МЕТОДИКИ) АНАЛІЗУ
  10. Вибір методу (методики) проведення дослідження
  11. Види індивідуальних занять




Переглядів: 1916

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Становлення центрального банку в Україні | Джерела напруги й струму

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.009 сек.