Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Біохімічна ОБГРУНТУВАННЯ МЕТОДИКИ занять фізичною культурою і спортом з особами різного віку та статі

ЛЕКЦІЯ № 1

 

1. Біохімічні особливості зростаючого організму.

2. Біохімічне обгрунтування методики занять фізичною культурою і спортом з дітьми та підлітками.

3. Біохімічні особливості старіючого організму.

4. Біохімічне обгрунтування методики занять фізичними вправами з особами похилого віку.

 

МЕТА: Навчити використовувати знання про вікових та статевих особливості перебігу біохімічних процесів при м'язової діяльності для вибору оптимальних засобів і методів тренування, що забезпечують поліпшення стану здоров'я і досягнення високої фізичної працездатності.

 

ЗАВДАННЯ:

1. На основі знань про особливості протікання біохімічних процесів у зростаючому організмі навчити точно враховувати енерготрати, пов'язані з пластичним обміном, про виборі характеру та обсягу тренувальних навантажень, щоб запобігти затримку росту і розвитку дітей і підлітків.

 

2. На основі знань про особливості перебігу біохімічних перетворень в старіє організмі навчитися вибирати засоби і методи тренування, які доцільно застосовувати особам похилого віку для уповільнення процесів старіння та збереження високої працездатності.

 

Для правильної побудови занять фізичними вправами і спортом з особами різного віку необхідно розібратися в особливостях організму людини в кожний віковий період. Особливо важливо це при заняттях з дітьми, підлітками та особами похилого віку, організм яких характеризується рядом особливостей і надзвичайно чутливий до всякого роду впливів, у тому числі і впливів фізичних вправ.

Розвиток біохімічних процесів у людини це динамічний процес, що протікає поетапно з моменту народження дитини, і аж до похилого віку. Динаміка зміни хімічного складу організму в різних віку відображає розвиток та етапи пристосування людини до навколишнього середовища. В значній мірі ці зміни визначаються спадковими факторами внутрішнього середовища організму, характером харчування, соціальними умовами, обсягом і характером енерготрат в процесі розвитку, що в кінцевому підсумку забезпечує різну реалізацію функціональних можливостей організму, визначає рівень працездатності і тривалості життя індивідуума.

У 1965 р. на симпозіумі по вікової фізіології АПН СРСР прийнята периодизация етапів життя людини.

 

Періодизація етапів життя людини

 

1. Новонароджена 1-10 днів

2. Грудної вік 10 днів - 1 рік

3. Раннє дитинство 1-3 роки

4. Перше дитинство 4-7 років

5. Друге дитинство 8-12 років хлопчики,

8-11 років дівчинки.

6. Підлітковий (пубертатний) 13-16 років хлопчики,

вік 12-15 років дівчатка.

7. Юнацький вік 17-21 рік юнаки,

16-20 дівчата.

8. Зрілий вік: I період 22-35 років чоловіки,

21-35 років жінки.

II період 36-60 років чоловіки,

36-55 років жінки.

9. Похилий вік 61-74 року чоловіки,

56-74 року жінки.

10. Старечому віці 75-90 років для обох

підлог.

11. Довгожителі 90 років і вище.

 

Розвиток організму протікає нерівномірно. Період прискореного розвитку чергується з періодом уповільнення і відносної стабілізації. При широкої варіативність індивідуального біологічного розвитку так звані «періоди спокою» і прискореного розвитку є генетично закономірними.

 


Читайте також:

  1. Аудит розрахунків із підзвітними особами.
  2. Базові поняття теорії і методики фізичного виховання.
  3. Балансова теорія визначення статі. Диференціація статі і роль гормонів у цьому процесі.
  4. Біохімічна гіпотеза виникнення життя.
  5. Біохімічна характеристика тренованого організму
  6. В 30-х роках було зроблено спробу систематизувати курс методики викладання літератури. Виходять такі праці.
  7. В чому ж полягає зв'язок методики навчання ІМ з психологією?
  8. Вербальні методики.
  9. ВИБІР МЕТОДУ (МЕТОДИКИ) АНАЛІЗУ
  10. Вибір методу (методики) проведення дослідження
  11. Види індивідуальних занять




Переглядів: 1803

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Становлення центрального банку в Україні | Джерела напруги й струму

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.