МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ІV.1. Вступний інструктаж – 10 хв.V. Закріплення нового матеріалу – 4 хв. Зміст праці верстатника деревообробних верстатів. Розповідь з демонстрацією ВФ 2 та плакату П5. Верстатник деревообробних верстатів має знати призначення та можливості різних видів верстатів, їх конструктивні особливості, комплекс прийомів роботи на них. Вміння працювати на різних видах верстатах (фрезерному, стругальному, свердлильному, фугувальному тощо), зокрема токарному. При цьому він повинен знати послідовність виконання операцій, конструкції верстатів та системи управління. Верстатник повинен “відчувати” матеріал, з яким працює, уявляти і передбачати результат взаємодії деревини з ріжучим інструментом, можливість відхилення від регламентованої поведінки. Методи перевірки технічного стану верстата, методи його налагоджування, запуску і запинки, причини виникнення браку та методи їх усунення – у цих питаннях повинен добре розбиратись верстатник.
Проводжу фронтальне усне опитування учнів, задаю питання: 1. Які знаряддя праці належать до електрифікованих? 2. Які переваги електрифікованих інструментів над механічними? 3. З яких основних частин складається токарний верстат з обробки деревини як технологічна машина? 4. Який електропривод використовується у верстаті СТД – 120М? 5. Які частини входять до механізму передачі руху СТД-120М? 6. Що таке станина і де вона розташована? 7. З яких основних вузлів і деталей складається робочий орган СТД-120М? 8. Що таке підручник і для чого він призначений? 9. Де розташована задня бабка? Для чого вона служить? 10. Де розташована передня бабка? Її призначення? 11. Скільки передач має верстат СТД – 120М? 12. Що таке шпиндель і для чого він призначений? 13. Який шків називають ведучим, а який – веденим? 14. Як позначається пасова передача на кінематичній схемі? 15. Які Ви знаєте професії, пов’язані з використанням електрифікованого інструменту? 16. У чому полягає зміст праці столяра з використанням електрифікованих знарядь праць? 17. Токарний верстат – фахівців, яких професій , це є знаряддям праці? 18. У чому полягає зміст праці верстатника деревообробних верстатів?
ІV. Практична робота: Повідомляю тему лабораторно-практичної роботи: «Ознайомлення з механізмами і складальними одиницями (вузлами) токарного верстата з обробки деревини» Під час цієї практичної роботи Вам необхідно виконати такі завдання: 1. Вивчити механізми і основні вузли верстата СТД – 120М; 2. Навчитися готувати верстат до роботи; 3. Навчитися регулювати швидкість обертання шпинделя; 4. Навчитися керувати верстатом. Для цього Ви будете використовувати токарний верстат для обробки деревини СТД – 120М; пристрої: тризуб, патрон з шипами, чашковий патрон, центр для задньої бабки; інструменти: лінійку 30 см., рулетку 2м., ключ для патрона. У нас в майстерні є 8 верстатів СТД – 120М, тому лабораторно-практичну роботу будемо виконувати попарно. Клас ділимо на 8 пар. Кожній парі роздається інструкційні картки (додаток 4). При роботі на верстаті СТД – 120М потрібно дотримуватись правила безпеки праці (П1 – додаток 3). Працюючі на верстаті СТД – 120М та на електрифікованих знаряддях праці ви будете мати можливість ознайомитись зі змістом праці спеціалістів, які ці знаряддя праці використовують у своїй роботі, зокрема, це столяр та верстатник деревообробних верстатів (плакати П3 і П6). Після інструктажу з правил безпеки праці учні починають виконувати лабораторно–практичну роботу. По закінченню роботи кожен учень здає звіт з лабораторно-практичної роботи. Чергові видають кожній групі інструкційні картки та набір пристроїв та інструментів і учні приступають до виконання роботи;
Читайте також:
|
||||||||
|