Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Відвалоутворення.

Конвеєрний транспорт – стрічковий дозволяє мати кут нахилу траншеї до 18°, при цьому забезпечується потоковість транспортування. Транспорт легко піддається автоматизованому керуванню. Разом з тим він пред'являє більш жорсткі вимоги до кусковатості матеріалу, що транспортується, має місце високий знос стрічки. Конвеєрний транспорт застосовують при транспортуванні м'яких сипучих порід.

 

 

Рис. 13‑13 – Автосамоскид БелАЗ

13.3.3.3. Залізничний транспорт має основне значення на відкритих розробках. Він забезпечує високі техніко-економічні показники при великих вантажообігах і відстанях перевезення. Застосовують при продуктивності кар'єру більш 25 млн. т/рік і довжинах перевезення більш 4-5 км. На робочих площадках уступів споруджують рейковий шлях із шириною колії 1520 мм, що у міру посування уступу переміщають на нове місце. Як локомотиви використовують тепловози і контактні електровози (рис. 13-14, а). Рухомий склад представлений вантажними вагонами – думпкарами (рис. 13-14, б), що розвантажуються шляхом перекидання кузова, «гондола» і «хопер», розвантаження шляхом відкривання днища вагона. Ємність вагонів від 60 до 180 т. На рис. 13-15 на загальному фоні кар'єру показане навантаження поїзда екскаватором. Залізничний транспорт – самий економічний вид транспорту.

 

Рис. 13‑14 – а – контактний електровоз; б – думпкар ємністю 160 т

 

Рис. 13‑15 – Завантаження поїзда екскаватором

Породи розкриву, одержувані при роботі кар'єру, розміщаються в спеціальних відвалах. Відвалом називається породний насип, що утвориться в результаті планомірного розміщення порожньої породи. А сукупність процесів по прийманню і розміщенню розкривних порід у відвали називають відвальними роботами. Розрізняють відвали внутрішні і зовнішні. Внутрішні відвали розташовуються у виробленому просторі даного кар'єру, зовнішні – за його межами.

Внутрішні відвали можливі при розробці родовищ з кутами падіння пластів до 10-12°, що виймаються відразу на всю товщину. Для переміщення породи у внутрішні відвали застосовують могутні екскаватори з ємністю ковша 35 м³ і довжиною рукояті 65 м і більш (рис. 13-16, б), екскаватори і транспортновідвальні мости (рис. 13-16, а).

б)
а)

Рис. 13‑16 – Безтранспортна система розробки з екскаватором АВГ-35/65

Зовнішні відвали розташовуються на безвугільних площах поблизу кар'єрного поля. Порода в зовнішні відвали вивозиться залізничним чи автомобільним транспортом.

Як внутрішні, так і зовнішні відвали в остаточному підсумку повинні приводитися в стан, що дозволяє використовувати їхню поверхню в народногосподарських цілях. Тому на відвалах працюють спеціальні машини – скрепери, бульдозери й ін., що дозволяють задати відвалу потрібний профіль. Надалі відвал підлягає рекультивації.

 




Переглядів: 1065

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Етапи відкритої розробки. | Переваги і недоліки відкритого способу розробки.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.