Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Габариты.

 

Для забезпечення нормальної експлуатації очисної станції вона має бути обладнана центральним пультом керування, з якого здійснюють всі основні технологічні операції, зв'язані із зміною режиму роботи споруд. Ро­бота центрального пульта керування повністю або част­ково автоматизується. В разі виходу з ладу автоматич­ного обладнання споруди повинні мати і ручне керуван­ня. На великих очисних станціях, крім центрального, встановлюють пульти керування окремими групами споруд.

На очисній станції створюють ряд технологічних це­хів: механічного очищення, біологічного очищення, обробляння осаду та інші. При станції також мають бути механічні і електромайстерні, електропідстанції, котель­ні, відділ капітального будівництва та ін.

Технологічний контроль на очисній станції здійсню­ють працівники лабораторії.

Інженерно-технічні працівники станції очищення стічних вод забезпечують робочі місця інструкціями з експлуатації очисних споруд, зважаючи при цьому на конструктивні і місцеві умови та виробничий досвід, розробляють заходи щодо підвищення продуктивності і ступеня очищення стічних вод, впроваджують нову тех­ніку і новаторські методи праці.

 

ЛІТЕРАТУРА

1. СНиП 2.04.01-85. Внутренний водопровод и канализация зданий. Госстрой СССР. М.:1986.

2. Калицун В.И., Кедров В.С., Ласков Ю.М. Гидравлика, водоснабжение и канализация. Стройиздат, М.: 1980.-400с.

3. СниП 2.04.03.86. Канализация. Внешние сети и сооружения. Госстрой СССР. М.: 1986.

4. Шевелев Ф.А., Шевелев А.Ф. Таблицы для гидравлического расчета водопроводных труб. М.: Стройиздат. 1984.

5. Лукиных А.А., Лукиных Н.А. Таблицы для гидравлического расчета канализационных сетей и дюкеров по формуле академика Н.М.Павловского. М.:Стройиздат, 1974.

6. Методические указания и контрольные задания по дисциплине "Водоснабжение и канализация" Макеевка.: Кафедра ВК, ДГАСА, 1999.

7. Монтаж внутренних санитарно-технических устройств: Справочник строителя /под ред. М.Г.Староверова. – 3-е изд. М.: Строиздат, 1984. – 780с.

8. Водоснабжение и канализация: Учебник для вузов / В.С. Кедров, П.П. Пальгунов, М.А. Сомов. – М.: Стройиздат, 1984.-288 с.

9. Внутренние санитарно-технические устройства. Ч.2. Водопровод и канализация / Ю.Н. Староверов, Л.И. Друскин, И.Б. Покровская и др. - М.: Стройиздат,1990.-247с.

10. Кравченко В.С. Водопостачання та каналізація: Підручник. - “Кондор”, 2003-288 с.2

11. Карелин Я.А. и др. Таблицы для гидравлического расчета канализационных сетей из пластмассовых труб круглого сечения: Справ. пособие. - М.: Стройиздат, 1986.-56 с.

12. СНиП 2.04.03 – 85. Канализация. Наружные сети и сооружения / Госстрой СССР.- М.: ЦИПТ Госстроя.

 

 

Сооружения и устройства.

Габариты.

На ж/д транспорте для безопасности движения, жизнилюдей, сооружений и устройств применяются следующие виды габаритов:

1.1 . габарит приближения строении "С" - предельное очертание, внутрь которого не должны заходить никакие части сооружений и устройств. Исключение — устройства, непосредственно взаимодействующие с подвижным составом.

1.2 . габарит подвижного состава "Т" - предельное очертание, в которое, не выходя наружу, должен помещаться подвижной состав как в груженом, так и в порожнем состоянии, установленный на прямом горизонтальном пути.

1.3 . габарит погрузки - предельное очертание, в котором не выходя наружу должен размещаться груз, с учетом упаковки и крепления, установленный на открытом подвижном составе на прямом горизонтальном пути.

Расстояние между осями путей на перегонах двухпутных линий на прямых участках должно быть не менее 4100 мм.

На трехпутных и четырехпутных линиях расстояние между осями второго и третьего путей на прямых участках должно быть не менее 5000 мм.

Расстояние между осями смежных путей на станциях на прямых участках должно быть не менее 4800 мм, на второстепенных путях и путях грузовых районов - не менее 4500 мм. При расположении главных путей на станциях крайними с разрешения начальника железной дороги допускается расстояние между ними 4100 мм. Расстояние между осями путей, предназначенных для непосредственной перегрузки грузов из вагона в вагон, может быть допущено 3600 мм.




Переглядів: 575

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Організація обслуговування очисних споруд і техніка безпеки. | Принципы управления персоналом

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.069 сек.