Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Решение

По изложенной в предыдущей задаче методике находим в пределах каждой группы (каждого разряда) среднее значение и дисперсию:

1) для первой группы ( 4 разряд):

(по формуле средней арифметической простой)

2) для второй группы (5 разряд) по аналогичным формулам:

;

3) находим среднюю из групповых дисперсий, которая показывает влияние всех факторов, кроме того, который положен в основу группировки:

4) находим общее среднее значение количества деталей для всей совокупности:

5) находим межгрупповую дисперсию, которая показывает влияние только того фактора, который положен в основу группировки (в нашем случае это разряд):

6) находим общую дисперсию по правилам сложения дисперсий:

7) В таком случае эмпирический коэффициент детерминации ,

а эмпирическое корреляционное отношение ,

что позволяет сделать вывод о достаточной взаимосвязи между разрядом рабочего и количеством выпущенных деталей.

 

 


[1] За словами К.Маркса, У.Петті – батько економічної статистики, вперше використав замість опису цифри, порівняння, аналіз

[2] Ми не говоримо просто цифри (25, 45, 6 000 000) як в математиці, а, наприклад, 50,4 млн. населення.

[3] В нашому курсі ми звертаємо увагу саме на суспільні та економічні процеси, хоча, звичайно, оскільки статистика може використовуватись і в інших науках, наприклад природознавчих, останню умову можна опустити.

[4] Скільки тон перевезено на 1 кілометр.

[5] Адитивність – підсумування.

[6] Отже, в принципі темп зростання схожий на коефіцієнт, різниця лише в тому, що темп зростання виражений в процентах (хоча можна і так, як і k).

[7] Відносні величини інтенсивності виражаються переважно в промілях.

[8] Якби ми за найвищий ранг ми взяли незадоволення, то отриманий відсоток свідчив би про негативне відношення.

[9] ЖБК – житлово-будівний комплекс.

[10]

[11] Різниця між темпом і коефіцієнтом в тому, що коефіцієнт виражається лише в частках, а темп – частіше в відсотках (хоча може вимірюватися і в частках).

[12] Для цього необхідно, щоб останній показник першого ряду і перший показник другого ряду мали однакові рівні (наприклад, один період часу).

[13] Базове значення.

[14] Виявлення впливу факторів на динаміку чи відносне відхилення параметрів отримав назву "факторного аналізу".

[15] Ціна, що встановлюється при видобутку нафти чи газу.

[16] Тобто розглядається в зміні, динаміці, часі.


Читайте також:

  1. Решение
  2. Решение
  3. Решение
  4. Решение
  5. Решение
  6. Решение
  7. Решение.




Переглядів: 852

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Поняття статистики. | Лексическое значение слова

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.