МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Поняття статистики.Поскольку автор сам изначально весьма скептически относился к любым «магическим и шаманским учениям», то предполагает, что читатель испытывает то же самое. Поэтому данный пункт автор хоть и заявляет, но оставляет читателю для самостоятельно проработки. Важно отметить только, что в надлежащем качестве (согласно оценке автора) технологию КЭН «дает» Международный Экологический Фонд "ИНТЕНТ", который имеет отношение к толтекской ветви знания, его представители напрямую контактируют с мексиканскими воинами – толтеками, а в своей работе он руководствуется мексиканской версией учения, блестяще изложенной нагвалем линии, доктором антропологии, Карлосом Кастанедой в официально опубликованных изданиях. Сейчас, когда наша планета вступила в фазу подготовки к глобальному энергетическому изменению, связанному с тем, что Земля заканчивает очередной цикл своего развития, с середины 90-х годов прошлого века по всей планете был открыт доступ к любым духовным традициям, включая тайные. Не явилось исключением и толтекское знание. Подробнее - http://www.fund-intent.ru/Home/About
Предчувствуя иронические замечания типа - ах, так это все рекламы ради… Да, это реклама. И все же, это не только реклама. Благодарю за внимание)
P.S. Все изложенное не является истиной в последней инстанции. Это всего лишь попытка объективизировать субъективное мнение, основанное на личном опыте.
С уважением, Наталия Шаститко. Предмет і метод статистики. План. 1. Поняття статистики. 2. Теоретичні основи статистики (категорії статистики). 3. Метод статистики. 4. Основні задачі статистики на сучасному етапі. Поняття статистики. Перші дані, що сьогодні називають статистичними, ми знаходимо в найдавніших письмових джерелах (облік рабів, жителів). Як наука вона вийшла з бухгалтерського обліку.
Слово "статистика" походить від латинського слова status - становище, стан явищ. Спочатку займалася описовою діяльністю, наприклад описом державного устрою (інша назва – державознавство).
Статистика як наука виникла в другій половині 17 століття. Термін статистика в науковий обіг ввід в 1746 році німецький вчений, професор філософії і права Генріх Авенхаль. В сьогоднішньому розумінні статистика – це: 1) цифри, статистичні дані; 2) статистична практика (діяльність статистичних установ, що збирають і обробляють статистичну інформацію); 3) наука. У джерел статистичної науки стояли 2 школи: англійська (інша назва – "школа політичних арифметик": Уільям Петті[1], Джон Граунд) і німецька (суто описова наука – державознавство – опис устрою, кількість знаті, кількість приходів, кількість населення, кількість земель). В Росії в 19 ст. сформувалася власна школа, до якої входили вчені РАН П.Журавський, Арсеньєв, Дружинін. Пізніше, вчені розділилися на дві групи: перша група розглядала статистику як метод (Дружинін, Кауфман), друга – як науку (Янсон, Німчинов, Фортунато). Вищезгадані школи розділилися також на два крила: одні вважали, що статистика досліджує лише суспільство (гуманітаристи), інші – що статистика може досліджувати будь-що у природі (універсалісти). Дане протиріччя проіснувало до 50-х років 20-го століття. 4) Статистика – це також метод пізнання, інструментарій, який використовується і в природничих, і в суспільних науках для встановлення закономірностей масових процесів. 5) Статистика – це і окрема група статистичних методів.
§ Статистика – це наука, яка вивчає кількісну сторону масових суспільних, соціально-економічних та інших явищ в нерозривному зв'язку з їх якісною стороною в певних умовах місця і часу. Отже, предмет статистики – кількісна сторона масових суспільних, соціально-економічних та інших явищ в нерозривному зв'язку з їх якісною стороною в певних умовах місця і часу.
Об'єктом статистики є людське суспільство, явища і процеси суспільного життя.
Особливості статистики: 1) статистика говорить мовою цифр, але ці цифри якісно визначені[2]; 2) масовість явищ (статистика не вивчає поодинокі явища, оскільки в них не проявляються закономірності, які досліджуються статистикою); використовується математичний закон великих чисел, основним принципом якого є те, що закономірність масових явищ може проявлятися при достатньо великому числі випадків; 3) статистика вивчає структуру явища і його динаміку; 4) статистика вивчає явища в їх взаємозв'язку.
Закономірності проявляються в таких своїх різновидах: 1) закономірності розвитку (динаміка явищ); 2) закономірності структурних зрушень; 3) закономірності розподілу елементів сукупності (розподіл населення за віком, за статтю); 4) закономірності співзалежності (зв'язку між явищами). Читайте також:
|
||||||||
|