Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



V. Рефлексія

Діти ХХІ століття надають перевагу іншим джерелам здобування інформації – широкому розповсюдженню аудіовізуальних засобів масової комунікації – телебаченню, радіо, комп’ютерній техніці. Тож як стверджує всезнаюча статистика, інтерес до читання падає. Причина, здається, лише одна: бути читачем важко. Формування навичок кваліфікованого читача – це складне, але дуже важливе завдання. Один із секретів або ключів до розв’язання цієї проблеми – це зацікавлення книгою. Далі – від зацікавленості, здивування до захоплення художнім твором. Треба лобіювати інтереси письменників на всіх рівнях, використовувати будь-яку нагоду для пропаганди дитячої книги.

“Рекламування” книги – найкращий засіб. Які ж аргументи здатні переконати дитину на користь читання книг?

Студентський міні-проект

Реклама книги

1. У кожному творі є “родзинка”, “ключ”, який відкриває серце читача.

2. Книга стимулює фантазію і вчить нас мислити образами.

3. Книги розширюють обрії нашого світосприйняття.

4. Із книг ми дізнаємося про інші країни, про життя в них.

5. Книги захоплюють і розвивають.

6. Книги ставлять перед нами запитання, над якими варто замислитись.

7. Книги змушують нас замислитись над поняттями “добра і зла”.

8. Книги допомагають нам знайти самих себе і зрозуміти інших.

9. Книга об’єднує покоління.

10. З допомогою книги ми можемо прожити 1000 життів, залишаючись самими собою.

11. Дитяча книга відкриває нам шлях у велику літературу.

12. Дитяча книжка збагачує культуру країни

VІ. Домашня робота

Вивчити матеріал лекції

Дати відповідь на проблемне питання методом «Прес»: Чи потрібно вивчати Дитячу літературу?

Я вважаю

Тому що

Наприклад

Отже

Повторити відомості про фольклор, заповнити дома 1-2 колонки таблиці, використовуючи стратегію «ЗХД»

«Знаємо – хочемо дізнатись – дізнались» -- метод, який дозволяє студентам згадати, що вже знають і сформувати питання пошуку для кращого розуміння теми.

Індивідуальні завдання:

Підготувати повідомлення на тему:

Жанри усної народної творчості, доступні дітям.

І.Франко - видатний дослідник фольклорного процесу в Україні.

ЛІТЕРАТУРА

 

1. Вовк О.В. Основні завдання української дитячої літератури// www.chl.kiev.ua/userfiles/file/vipusk20/wolf.doc

 

2. Дитяча_література // http://uk.wikipedia.org/wiki/

 

3. Естетична природа художньої літератури// http://www.ukrlit.vn.ua/article/1226.html

 

4. Камишанова Н. Як зацікавити учня книгою // Зарубіжна література в навчальних закладах. – 2004. – №2. – С. 64.

 

5. Кіліченко Л.М. Українська дитяча література. – К.: Вища школа, 1988. –165с.


Читайте також:

  1. Автономна дисрефлексія
  2. Самосвідомість і рефлексія




Переглядів: 700

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тарас Шевченко. | Класифікація і особливості харчових концентратів (ХК)

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.