Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Маркетингова стратегія диференціації та позиціювання

Сутність стратегії диференціації полягає в створенні ринкової пропозиції, яка б відрізнялася від пропозицій конкурента.

Товарна диференціація передбачає пошук відмінностей товару фірми від конкурентних товарів за такими показниками:

- функціональні характеристики;

- показники якості;

- форма товару;

- довговічність;

- надійність;

- ремонтоспроможність;

- стиль, дизайн тощо.

Сервісна диференціація є вагомим доповненням до товарної диференціації. Коли можливість товарної диференціації вичерпані, сервіс стає не тільки показником диференціації, а й конкурентною перевагою фірми.

Вона здійснюється за такими напрямками:

- доставка товару до місця споживання (пошук переваг ведеться за показниками: швидкості, пунктуальності, збереження якості товару тощо);

- установлення, монтаж товару;

- навчання споживача роботі з товаром;

- безплатні консультативні послуги, пов’язані з використанням товару;

- ремонтні послуги.

Диференціація персоналу. Особливу увагу набуває диференціація персоналу для фірм, які діють у сфері послуг. Персонал фірми стане фактором диференціації, якщо йому притаманні такі ознаки:

- компетентність;

- професіоналізм;

- ввічливість;

- чесність;

- відповідальність;

- комунікабельність.

Іміджева диференціація реалізується через такі засоби:

- символіка;

- ЗМІ;

- атмосфера;

- події (спонсорство та маркетинг подій).

Позиціювання – це визначення місця товару серед товарів-аналогів. Так, на рис. 4.1 подано приклад позиціювання торгових марок чаю, представлених на українському ринку.

Рисунок 4.1 – Карта позиціювання торгових марок чаю

Надмірне позиціювання – означає, що поза увагою споживача залишилися деякі важливі якості товару або сегменти ринку – це призводить до звуження уявлення споживачів про товар фірми.

Недостатнє позиціювання – виникає в тому разі, коли споживач не виділяє нічого особливого в товарі фірми серед товарів конкурентів. Тобто фірма не викликає основного завдання позиціювання, а саме не визначає місце свого товару серед товарів-аналогів.

Змішане позиціювання виникає у разі частих змін стратегії позиціювання, зокрема, у споживача складається конфузний імідж товару.

Сумнівне позиціювання виникає у разі невмілого поєднання елементів маркетингового комплексу під час позиціювання.


Читайте також:

  1. А. Особливості диференціації навчального процесу в школах США
  2. Аналіз диференціації населення за доходами
  3. Б. Особливості диференціації навчання у школах Великобританії
  4. Визначення поняття «стратегія», що відображають ускладнюючий характер розвитку теорії стратегічного управління
  5. Виробнича стратегія
  6. Виробнича стратегія
  7. Вплив світової кризи на Україну та антикризова стратегія її соціально-економічного розвитку
  8. Вторинна маркетингова інформація – це інформація, зібрана й оброблена раніше самою фірмою чи іншими організаціями для цілей відмінних від мети досліджень.
  9. Г. Особливості диференціації навчального процесуу школах Франції
  10. Глобальна стратегія
  11. Горизонтальна маркетингова система.
  12. Диверсифікація як стратегія різних рівнів планування




Переглядів: 534

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Формування і вибір цільових сегментів підприємства | Визначення виробляючих ліній та методи їх отримання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.