МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Варiант 2.Комплексна контрольна робота з дисциплiни «Iсторiя України». Критерiї оцiнок. Вимоги для студентiв. Студент повинен знати: 1. Концепцiю і методологiю вивчення; 2. Перiодизацiю курсу; 3. Термiнологiю; 4. Хронологiю в обсязi програми; 5. Iсторико-географiчнi змiни з первiсних часiв до наших днiв; 6. Фактичний матерiал, основнi сюжети iсторичних подій; 7. Головнi тенденцiї соцiально-економiчного, суспiльно-полiтичного і соцiокультурного розвитку України; 8. Основнi закономiрностi і особливостi перiодiв iсторiї України; 9. Життя і дiяльнiсть видатних iсторичних осiб; 10. Основну і додаткову лiтературу та джерела.
Студент повинен вмiти: 1. Логiчно і послідовно викладати фактичний матерiал; 2. Користуватись науковою термiнологiєю і перiодизацiєю; 3. Користуватись iсторичною картою; 4. Знаходити і пояснювати основнi закономiрностi iсторичного процесу; 5. Розкривати особливостi iсторичного шляху України; 6. Аналiзувати і узагальнювати iсторичний матерiал у певнiй системi; 7. Порiвнювати, оцiнювати і коментувати iсторичнi факти; 8. Розглядати суспiльнi явища в розвитку і конкретно-iсторичних умовах; 9. Визначати роль людського фактору в iсторiї, об’єктивно характеризувати iсторичнi постатi; 10. Посилатися на джерела iнформацiї. Оцiнка «ВIДМIННО»:
1. Бездоганне знання хронологiї в обсязi програми; 2. Чiтке видiлення головних рис перiодiв iсторiї України; 3. Безпомилкове визначення головних тенденцiй економiчного, соцiального та полiтичного розвитку України; 4. Вмiння аналiзувати iсторичний процес; 5. Вмiння робити самостiйнi узагальнення та висновки; 6. Лiтературна мова.
Оцiнка «ДОБРЕ»: 1. Орiєнтування у фактографiї, незначнi ускладнення при використаннi знань, незначнi помилки у хронологiї. Окремi неточностi в аргументуваннi; 2. Вмiння знаходити і аргументувати характернi особливостi перiодiв iсторiї України; 3. Правильне висвiтлення ходу та логiки подiй; 4. Вмiння робити загальнi висновки; 5. Добра мова.
Оцiнка «ЗАДОВIЛЬНО»: 1. Правильне висвiтлення окремих фактiв, але несуттєвi помилки в хронологiї; 2. Невмiння видiлити головнi риси і тенденцiї iсторичних процесiв, зайва деталізацiя; 3. Неконкретнi, загальнi слова і фрази, стосовно оцiнки подiй, слабка аргументацiя; 4. Вiдсутнiсть самостiйних узагальнюючих висновкiв; 5. Спрощена мова.
Оцiнка «НЕЗАДОВIЛЬНО»:
1. Суттєвi помилки в хронологiї; 2. Невмiння послiдовно викласти iсторичнi сюжети; 3. Вiдсутнiсть фактографiчної конкретики; 4. Нездатнiсть робити висновки; 5. Примiтивна мова.
Варiант 1. 1. Визначити основнi риси геоклiматичного, антропологiчного та виробничого типiв перiодизацiї iсторiї. 2. Схарактеризувати дiяльнiсть і творчiсть М. Грушевського.
Тести. 1. Коли на територiї сучасної України з’явились скiфи? 1) кiнець IX ст. до. н. е. 2) VIII cт. до н. е. 3) VII ст. до н. е. 4) На початку VI ст. до. н. е.
2. Що таке “Ординацiя” 1638 року? 1) Договiр Польщi та Литви; 2) Кодекс Литви; 3) Постанова сейму про козацтво 4) Документ, яким впроваджувалося крiпосне право в Українi.
1. Схарактеризувати процес античної колонiзацiї Пiвнiчного Причорномор’я та Криму. 2. Обгрунтувати тезу про надзвичайно великi втрати України у II свiтовiй вiйнi.
Тести. 1. Що таке «полiси»?
1) мiста-держави; 2) грошi; 3) суспiльний стан; 4) кочовики.
2. Коли вiдбувся гетьманський переворот в Українi?
1) сiчень 1918 р. 2) квiтень 1918 р. 3) листопад 1918 р. 4) грудень 1918 р.
Варiант 3. 1. Проаналiзувати процес розкладу первiснообщинного ладу і виникнення держави. 2. Виявити основнi проблеми соцiально-економiчного розвитку сучасної України.
Тести. 1. В якому столiттi правив князь Данило Галицький? 1) Х ст. 2) ХI cт. 3) XII ст. 4) XIII cт.
2. Як розумiти назву “Рiч Посполита”? 1) республiка; 2) дiалект; 3) установа; 4) органiзацiя.
Читайте також:
|
||||||||
|