МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Варiант 4.Варiант 2. Комплексна контрольна робота з дисциплiни «Iсторiя України». Критерiї оцiнок. Оцiнка «ВIДМIННО»:
1. Бездоганне знання хронологiї в обсязi програми; 2. Чiтке видiлення головних рис перiодiв iсторiї України; 3. Безпомилкове визначення головних тенденцiй економiчного, соцiального та полiтичного розвитку України; 4. Вмiння аналiзувати iсторичний процес; 5. Вмiння робити самостiйнi узагальнення та висновки; 6. Лiтературна мова.
Оцiнка «ДОБРЕ»: 1. Орiєнтування у фактографiї, незначнi ускладнення при використаннi знань, незначнi помилки у хронологiї. Окремi неточностi в аргументуваннi; 2. Вмiння знаходити і аргументувати характернi особливостi перiодiв iсторiї України; 3. Правильне висвiтлення ходу та логiки подiй; 4. Вмiння робити загальнi висновки; 5. Добра мова.
Оцiнка «ЗАДОВIЛЬНО»: 1. Правильне висвiтлення окремих фактiв, але несуттєвi помилки в хронологiї; 2. Невмiння видiлити головнi риси і тенденцiї iсторичних процесiв, зайва деталізацiя; 3. Неконкретнi, загальнi слова і фрази, стосовно оцiнки подiй, слабка аргументацiя; 4. Вiдсутнiсть самостiйних узагальнюючих висновкiв; 5. Спрощена мова.
Оцiнка «НЕЗАДОВIЛЬНО»:
1. Суттєвi помилки в хронологiї; 2. Невмiння послiдовно викласти iсторичнi сюжети; 3. Вiдсутнiсть фактографiчної конкретики; 4. Нездатнiсть робити висновки; 5. Примiтивна мова.
Варiант 1. 1. Визначити основнi риси геоклiматичного, антропологiчного та виробничого типiв перiодизацiї iсторiї. 2. Схарактеризувати дiяльнiсть і творчiсть М. Грушевського.
Тести. 1. Коли на територiї сучасної України з’явились скiфи? 1) кiнець IX ст. до. н. е. 2) VIII cт. до н. е. 3) VII ст. до н. е. 4) На початку VI ст. до. н. е.
2. Що таке “Ординацiя” 1638 року? 1) Договiр Польщi та Литви; 2) Кодекс Литви; 3) Постанова сейму про козацтво 4) Документ, яким впроваджувалося крiпосне право в Українi.
1. Схарактеризувати процес античної колонiзацiї Пiвнiчного Причорномор’я та Криму. 2. Обгрунтувати тезу про надзвичайно великi втрати України у II свiтовiй вiйнi.
Тести. 1. Що таке «полiси»?
1) мiста-держави; 2) грошi; 3) суспiльний стан; 4) кочовики.
2. Коли вiдбувся гетьманський переворот в Українi?
1) сiчень 1918 р. 2) квiтень 1918 р. 3) листопад 1918 р. 4) грудень 1918 р.
Варiант 3. 1. Проаналiзувати процес розкладу первiснообщинного ладу і виникнення держави. 2. Виявити основнi проблеми соцiально-економiчного розвитку сучасної України.
Тести. 1. В якому столiттi правив князь Данило Галицький? 1) Х ст. 2) ХI cт. 3) XII ст. 4) XIII cт.
2. Як розумiти назву “Рiч Посполита”? 1) республiка; 2) дiалект; 3) установа; 4) органiзацiя.
1. Проаналiзувати слов’янський етногенез: розселення, господарство, менталiтет. 2. Виявити і охарактеризувати основнi проблеми суспiльно-полiтичного життя сучасної України.
Тести. 1. Коли сформувалася українська народнiсть? 1) IV ст. 2) Х ст. 3) ХII ст. 4) XIV ст.
2.Всеукраїнський референдум у груднi 1991 року проводився: 1) для затвердження Конституцiї України; 2) у зв’язку з заключенням союзу з Росiєю; 3) у зв’язку iз запровадженням iнституту президенства в полiтичну систему України; 4) у зв’язку з проголошенням вступу України до НАТО.
Читайте також:
|
||||||||
|