Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Конспект лекций

…………………………………………………….

 

…………………………………………………….

  £     £   £   £   £     $   $   $   $     $   $   $   $

 

Gestu

Sanjay

 

Sanjay’salarm clock rings at 7.00 but he usually turns over and goes back to sleep because he’s tired. Sometimes he throws the alarm clock across the room. So he wakes up late and runs into the bathroom to have a wash and brush his teeth. He doesn’t have time to have a shower. He goes downstairs and turns the radio on to listen to music while he has breakfast. He doesn’t have time to eat and he has to drink his tea in a hurry, because he’s always late. He leaves the house and runs to the bus stop to catch his bus. He gets to college at 9.00 (well, usually at 9.20) and finishes at 4.00. He comes home at about 4.30 and has his dinner. After dinner, he sometimes watches TV, but he usually doesn’t stay in and goes out with friends. He comes home late - 2 or 3 o’clock sometimes – and he goes to bed and falls asleep at once.

 

Do you like……? Do you like getting up and going to school? No, no! I enjoy having fun! Do you like sitting down and doing exams? No, no! I enjoy watching films! Do you like washing up and cleaning your room? No, no! I enjoy playing games! I don’t like housework! And I hate homework! I love relaxing with my friends! Does he like..... Johnny’s Song Johnny’s playing football, Johnny’s playing football He’s wearing all his school clothes and getting very dirty. Johnny! Your mother’s coming! Johnny! Your mother’s coming! Mary’s eating chocolate, Mary’s eating chocolate. She’s eating lots of chocolate and now she isn’t hungry. Mary! Your dinner’s ready! Mary! Your dinner’s ready! The kids are drawing pictures, the kids are drawing pictures. They aren’t doing the exercise they’re just drawing pictures. Kids! The teacher’s looking! Kids! The teacher’s looking!

 

Tongue-Twister Song Buy it, use it, break it, fix it, Trash it, change it, mail - upgrade it, Charge it, pawn it, zoom it, press it, Snap it, work it, quick - erase it, Write it, cut it, paste it, save it, Load it, check it, quick - rewrite it, Plug it, play it, burn it, rip it, Drag and drop it, zip - unzip it, Lock it, fill it, call it, find it, View it, code it, jam - unlock it, Surf it, scroll it, pause it, click it, Cross it, crack it, switch - update it, Name it, rate it, tune it, print it, Scan it, send it, fax - rename it, Touch it, bring it, pay it, watch it, Turn it, leave it, stop - format it. Technologic

Gestures

1)

 

2)

Polite Noises

1. Introduction Let me introduce myself. I’m… – I’m Dean. Nice to meet you! – Nice to meet you too! (Pleased to meet you). 2. Interruption Sorry to interrupt you but I have to go (gotta go). I’m in a hurry. It was really nice to talk to you. Say hi to your granny! I hope to see you again. Take care! Bye!  

 

Конспект лекций

по дисциплине

«Уголовное право. Общая часть»

 

 

Кандидат юридических наук, профессор:


Читайте також:

  1. ГИСТОЛОГИЯ. КОНСПЕКТ ЛЕКЦИЙ.
  2. Електронний конспект лекцій
  3. ЗАВДАННЯ 1. Прочитайте тексти. Законспектуйте інформацію про найголовніші ознаки офіційно-ділового стилю.
  4. ЗАВДАННЯ 5. Зробіть порівняльний аналіз усного і писемного мовлення на основі прочитаних текстів у вигляді конспекту.
  5. ЗАВДАННЯ 9. Прочитайте текст, поданий нижче. Скажіть, чим конспект відрізняється від тез. Запишіть свою думку одним реченням.
  6. І. ПРОСЛУХОВУВАННЯ ТА КОНСПЕКТУВАННЯ ЛЕКЦІЙ
  7. Коновалова М.Д.Экспериментальная психология: конспект лекций. - Высшее образование. – 2006.
  8. Конспект
  9. Конспект
  10. КОНСПЕКТ
  11. Конспект лекций




Переглядів: 643

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
THE MENU | Барков Александр Владимирович

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.