МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Предмет, мета, завдання навчальної дисципліни та її взаємозв'язок з іншими дисциплінами.Мета викладання дисципліни: формування професійних компетенцій з проектування, управління та оцінки ефективності функціонування ланцюга поставок. Завдання викладання дисципліни: освоєння теоретичних основ управління ланцюгами поставок; ознайомлення з основними бізнес-процесами в ланцюгах поставок; набуття навиків проектування та планування ланцюгів поставок; вивчення основ створення єдиного інформаційного простору учасників ланцюга поставок; ознайомлення з критеріями якості та ефективності функціонування ланцюгів поставок. Дисципліна пов’язана з усіма логістичними дисциплінами, що вивчались раніш. Тема 2. Понятійний апарат ланцюга поставок та управління ним. Економічні теорії, на яких ґрунтується концепція ланцюга поставок. Основні визначення: логістичний ланцюг, логістичний канал, ланцюг поставок, логістична мережа. Характерні особливості логістичного каналу, ланцюга поставок та логістичної мережі. Спільні та відмінні риси логістичної системи та ланцюга поставок. Структура ланцюга поставок. Характеристика системних зв'язків у ланцюгах поставок. Класифікація ланцюгів поставок. Напрями забезпечення формування ланцюгів поставок (маркетингове, логістичне, інформаційне). Джерела трансформації ланцюга поставок в логістичну мережу. Сутність управління ланцюгом поставок. Аналіз основних положень концепції управління ланцюгом поставок. Стратегічні елементи управління ланцюгом поставок. Наукова база управління ланцюгами поставок, методології системного аналізу, дослідження операцій та економіко-математичного моделювання як основи аналіз) та синтезу ланцюгів постачань.
|
||||||||
|