Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема 20. Гра «хрестики-нолики»

Написати програму, що реалізує гру „хрестики-нолики”. Програма передбачає гру між двома гравцями, які по черзі здійснюють хід по ігровому полі розміром (3×3, 4×4, 5×5, 6×6), рівень складності (легкий, нормальний, складний). Виграє той гравець, який першим одержав лінію з п’яти хрестиків чи ноликів по горизонталі, вертикалі чи по діагоналі. Реалізувати можливість гри з комп’ютером. Гравці, в разі повного заповнення ігрового поля, мають змогу переграти або розпочати нову гру.

Розробити програму, яка буде виконувати це завдання. Програма повинна мати меню, мінімальний склад якого такий:

- Авторська заставка

- Робота програми

- Відомості про програму (інструкція)

- Вихід

Всі надписи на екрані повинні бути державною мовою, а не англійською. Необхідні файли підключаються через розробку власних бібліотек.

 

Тема 21. Ортогональні квадрати.

 

Два латинських квадрата називаються ортогональними, якщо в результаті накладання одного на інший отримаємо такий квадрат (його елементи пари чисел), в якому кожне число із першого квадрата з‘являється рівно один раз в парі з кожним числом із другого квадрата. За заданим латинським квадратом розміром n×n і цілим n,k (n, k≤5) побудувати k різних ортогональних йому латинських квадратів того ж розміру.

 

Навести графічний розв’язок задачі.

Розробити програму, яка буде виконувати це завдання. Програма повинна мати меню, мінімальний склад якого такий:

· Авторська заставка

· Робота програми

· Відомості про програму (інструкція)

· Вихід

Всі надписи на екрані повинні бути державною мовою, а не англійською. Необхідні файли підключаються через розробку власних бібліотек.

 




Переглядів: 991

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 18. Робота з клавіатурою | Тема 22. Сортувальний вузол.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.