Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема 18. Робота з клавіатурою

Скласти програму навчання роботи з клавіатурою. Програма повинна видавати на екран літери, цифри, слова і фрази, які необхідно набирати на клавіатурі. Підраховується кінцева кількість балів і виставляється оцінка.

Розробити програму, яка буде виконувати це завдання згідно правил навчання роботи з клавіатурою. Програма повинна мати меню, мінімальний склад якого такий:

- Авторська заставка

- Робота програми

- Відомості про програму (інструкція)

- Вихід

Всі надписи на екрані повинні бути державною мовою, а не англійською. Необхідні файли підключаються через розробку власних бібліотек.

 

Тема 19. Від одного до десяти

Пропонується створити простеньку ігрову програму для навчання дитини.

Ця нескладна гра допомагає малюку запам‘ятати в якому порядку йдуть числа від 1 до 10. Питання, яке в кожному ході пропонує програма, виглядає так: ”Яке число йде за n”(N – будь-яке число від 1 до 9). Навіть поки дитина ще не вміє читати, зігравши з вашою допомогою в цю гру декілька разів, вона легко навчиться розуміти. що у нього питають.

Вірна відповідь нагороджується призом – розфарбованою картинкою. Невірна – викликає повторне завдання того ж самого питання. “Пуста відповідь” (клавіша “Введення” натиснута без будь-якого числового значення) приводить до завершення гри.

Для того, щоб гра стала більш привабливою, зробіть більш цікавим приз, котрим нагороджується правильна відповідь. Нехай можливих призів буде декілька. А вибрати, яким призом нагородити чергову правильну відповідь, - ваш датчик випадкових чисел.

Розробити програму, яка буде виконувати це завдання. Програма повинна мати меню, мінімальний склад якого такий:

- Авторська заставка

- Робота програми

- Відомості про програму (інструкція)

- Вихід

Всі надписи на екрані повинні бути державною мовою, а не англійською. Необхідні файли підключаються через розробку власних бібліотек.


Читайте також:

  1. II. Будова доменної печі (ДП) і її робота
  2. IV. Практична робота.
  3. VI. Домашня робота.
  4. VI. Практична робота .
  5. VI. Практична робота .
  6. VI. Практична робота.
  7. VI. Практична робота.
  8. VI. Практична робота.
  9. VI. Практична робота.
  10. VI. Практична робота.
  11. VI. Практична робота.
  12. VI. Практична робота.




Переглядів: 803

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 13. Моделювання руху ліфта | Тема 20. Гра «хрестики-нолики»

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.