МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Тема 18. Робота з клавіатуроюСкласти програму навчання роботи з клавіатурою. Програма повинна видавати на екран літери, цифри, слова і фрази, які необхідно набирати на клавіатурі. Підраховується кінцева кількість балів і виставляється оцінка. Розробити програму, яка буде виконувати це завдання згідно правил навчання роботи з клавіатурою. Програма повинна мати меню, мінімальний склад якого такий: - Авторська заставка - Робота програми - Відомості про програму (інструкція) - Вихід Всі надписи на екрані повинні бути державною мовою, а не англійською. Необхідні файли підключаються через розробку власних бібліотек.
Тема 19. Від одного до десяти Пропонується створити простеньку ігрову програму для навчання дитини. Ця нескладна гра допомагає малюку запам‘ятати в якому порядку йдуть числа від 1 до 10. Питання, яке в кожному ході пропонує програма, виглядає так: ”Яке число йде за n”(N – будь-яке число від 1 до 9). Навіть поки дитина ще не вміє читати, зігравши з вашою допомогою в цю гру декілька разів, вона легко навчиться розуміти. що у нього питають. Вірна відповідь нагороджується призом – розфарбованою картинкою. Невірна – викликає повторне завдання того ж самого питання. “Пуста відповідь” (клавіша “Введення” натиснута без будь-якого числового значення) приводить до завершення гри. Для того, щоб гра стала більш привабливою, зробіть більш цікавим приз, котрим нагороджується правильна відповідь. Нехай можливих призів буде декілька. А вибрати, яким призом нагородити чергову правильну відповідь, - ваш датчик випадкових чисел. Розробити програму, яка буде виконувати це завдання. Програма повинна мати меню, мінімальний склад якого такий: - Авторська заставка - Робота програми - Відомості про програму (інструкція) - Вихід Всі надписи на екрані повинні бути державною мовою, а не англійською. Необхідні файли підключаються через розробку власних бібліотек. Читайте також:
|
||||||||
|