Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема 23. Багатостороння дуель.

 

Програму реалізує модель багатосторонньої дуелі. Нижче подано її опис при трьох дуелянтах.

Сем, Білл і Джон (Нижче позначені буквами С,Б,Д) домовились битися на дуелі втрьох за такими правилами:

Жеребкування визначає, визначає, хто стріляє першим, другим, третім.

Далі вони розташовуються на однаковій відстані один від одного.

Обмінюються ви стрілами по черзі, визначеній жеребом, поки двоє не будуть убиті.

Черговий стріляючий може стріляти в будь якого із інших.

Відомо, що С – снайпер і ніколи не промахується з даної дистанції, Б – влучає лише в 80%, а Д – приблизно в 50% випадків. Яка найкраща стратегія для кожного із учасників і яка ймовірність їх виживання, якщо вони використовують оптимальні стратегії?

 

Розробити програму, яка буде виконувати це завдання. Програма повинна мати меню, мінімальний склад якого такий:

· Авторська заставка

· Робота програми

· Відомості про програму (інструкція)

· Вихід

Всі надписи на екрані повинні бути державною мовою, а не англійською. Необхідні файли підключаються через розробку власних бібліотек.

 

Тема 24. Робот - листоноша

В місті N є 10 вулиць і 10 проспектів, які створюють 100 перехрестів. На кожному перхресті розташована поштова скринька. Робот-листоноша, який виїзжає з поштампу (0,0), повинен зібрати всі листи зі скриньок і доставити на поштамп за мінімальний час. Робот має автозапитувач, який дозволяє визначити наявність листів в скриньках на відстані не більше 2-х кварталів. Робот може рухатись тільки вулицями і проспектами; одна команда переміщує його на один квартал праворуч, ліворуч, вверх, вниз. На перехресті робот може виконати команду „взяти пошту” і серію команд „опитування скриньки і”. Скласти алгоритм руху робота та запрограмувати його.

 

Розробити програму, яка буде виконувати це завдання. Програма повинна мати меню, мінімальний склад якого такий:

· Авторська заставка

· Робота програми

· Відомості про програму (інструкція)

· Вихід

Всі надписи на екрані повинні бути державною мовою, а не англійською. Необхідні файли підключаються через розробку власних бібліотек.

 

 




Переглядів: 764

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 22. Сортувальний вузол. | Тема 25. Фруктова машина

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.