МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||
Тема 25. Фруктова машина
В цій „смачній” грі задіяні яблука, вишні, груші, сливи, малина і шоколадки. Грають так: ви робите ставку і за кожний хід (ходи робляться комп‘ютером) або втрачаєте її, або до вас повертається більше, чим було поставлено. Успіх або невдача визначається тим, які три предмета з перерахованих вище були вибрані комп‘ютером. Діють такі правила · Три шоколадки дають гравцю весь банк, · Будь-які три однакових фрукта повертають гравцю в 10 раз більше, чим зроблена ним ставка, · Будь-які два однакових фрукта і одна шоколадка повертають гравцю в 5 разів більше, чим зроблена ним ставка, · Дві шоколадки і будь-який фрукт повертають гравцю в 3 рази більше, чим зроблена ним ставка, · У всіх інших випадках ставка програється. Оскільки ця гра вимагає від датчика випадкових чисел високі вимоги, необхідно проаналізувати його роботу і результати роботи подати в в вигляді діаграми.
Розробити програму, яка буде виконувати це завдання. Програма повинна мати меню, мінімальний склад якого такий: · Авторська заставка · Робота програми · Відомості про програму (інструкція) · Вихід Всі надписи на екрані повинні бути державною мовою, а не англійською. Необхідні файли підключаються через розробку власних бібліотек.
Тема 26. “Обманутий хазяїн” Хазяїн зробив у себе в погрибі шафу в формі квадрата з дерев’яними поличками. Середню поличку він залишив вільну для пустих пляшок, а в інших розмістив 60 пляшок масла, так, що в кожному кутовому відділі їх було по 6, а в кожному з середніх по 9. Таким чином на кожній стороні квадрата було по 21 пляшці.
Слуга підмітив, що хазяїн перевіряє число пляшок, тільки рахує пляшки по сторонам квадрата і слідкує за тим, щоб на кожній стороні квадрата було по 21 пляшці. Тоді слуга забрав спочатку 4 пляшки, а інші розмістив так, що знову вийшло по 21 на кожній стороні. Хазяїн перерахував пляшки своїм звичайним способом і подумав, що пляшок залишилося таке саме число і що слуга тільки перемістив їх. Слуга скористався неуважністю хазяїна і знову забрав 4 пляшки, а розставивши решту так, що на кожній стороні квадрата виходило знову по 21 пляшці. Так він повторяв, поки була змога. Запитується, скільки раз він брав пляшки і скільки пляшок він забрав? Програма повинна послідовно відображувати розв‘язання цієї головоломки на екрані. Програма повинна мати меню, мінімальний склад якого такий: · Авторська заставка · Робота програми · Відомості про програму (інструкція) · Вихід Всі надписи на екрані повинні бути державною мовою, а не англійською. Необхідні файли підключаються через розробку власних бібліотек.
Читайте також:
|
|||||||||||||||||
|