Студопедия
Новини освіти і науки:
Контакти
 


Тлумачний словник






Тема 25. Фруктова машина

 

В цій „смачній” грі задіяні яблука, вишні, груші, сливи, малина і шоколадки. Грають так: ви робите ставку і за кожний хід (ходи робляться комп‘ютером) або втрачаєте її, або до вас повертається більше, чим було поставлено. Успіх або невдача визначається тим, які три предмета з перерахованих вище були вибрані комп‘ютером. Діють такі правила

· Три шоколадки дають гравцю весь банк,

· Будь-які три однакових фрукта повертають гравцю в 10 раз більше, чим зроблена ним ставка,

· Будь-які два однакових фрукта і одна шоколадка повертають гравцю в 5 разів більше, чим зроблена ним ставка,

· Дві шоколадки і будь-який фрукт повертають гравцю в 3 рази більше, чим зроблена ним ставка,

· У всіх інших випадках ставка програється.

Оскільки ця гра вимагає від датчика випадкових чисел високі вимоги, необхідно проаналізувати його роботу і результати роботи подати в в вигляді діаграми.

 

Розробити програму, яка буде виконувати це завдання. Програма повинна мати меню, мінімальний склад якого такий:

· Авторська заставка

· Робота програми

· Відомості про програму (інструкція)

· Вихід

Всі надписи на екрані повинні бути державною мовою, а не англійською. Необхідні файли підключаються через розробку власних бібліотек.

 

 

Тема 26. “Обманутий хазяїн”

Хазяїн зробив у себе в погрибі шафу в формі квадрата з дерев’яними поличками. Середню поличку він залишив вільну для пустих пляшок, а в інших розмістив 60 пляшок масла, так, що в кожному кутовому відділі їх було по 6, а в кожному з середніх по 9. Таким чином на кожній стороні квадрата було по 21 пляшці.

 

 

Слуга підмітив, що хазяїн перевіряє число пляшок, тільки рахує пляшки по сторонам квадрата і слідкує за тим, щоб на кожній стороні квадрата було по 21 пляшці. Тоді слуга забрав спочатку 4 пляшки, а інші розмістив так, що знову вийшло по 21 на кожній стороні. Хазяїн перерахував пляшки своїм звичайним способом і подумав, що пляшок залишилося таке саме число і що слуга тільки перемістив їх. Слуга скористався неуважністю хазяїна і знову забрав 4 пляшки, а розставивши решту так, що на кожній стороні квадрата виходило знову по 21 пляшці. Так він повторяв, поки була змога. Запитується, скільки раз він брав пляшки і скільки пляшок він забрав?

Програма повинна послідовно відображувати розв‘язання цієї головоломки на екрані.

Програма повинна мати меню, мінімальний склад якого такий:

· Авторська заставка

· Робота програми

· Відомості про програму (інструкція)

· Вихід

Всі надписи на екрані повинні бути державною мовою, а не англійською. Необхідні файли підключаються через розробку власних бібліотек.

 

 


Читайте також:

  1. До двох викладачів, трьома приладами, чотирма засобам, у п’яти містах, на семи машинах, у двадцяти десятках.
  2. Забезпечення безпеки виробництва робіт вантажо­підіймальними машинами поблизу контактної мережі і повітряних ліній усіх призначень і напруг.
  3. Ідеальна теплова машина Карно та її ККД
  4. Ідеальна теплова машина Карно та її ККД
  5. Клод Белл та його машина PDP-6, 1964 р
  6. Лекція 9 Облік відповідальності за методом «тариф - година - машина» в системі управління
  7. МАШИНА 1622 КЛ.
  8. Машина 525 кл.
  9. Машина 827 КЛ.
  10. Машина ENIAC, 1946р
  11. Машина для нарізання хліба.
  12. Машина СМ-4, 1979 р




<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 23. Багатостороння дуель. | Тема 27. Шифровка за допомогою нулів і одиніць.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.