МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Обов'язки студента
Курсова робота є учбово-атестаційною роботою на задану тему, виконаною у формі рукопису, володіє оригінальністю, цілеспрямованістю і завершується конкретними висновками і пропозиціями. В процесі виконання курсової роботи студент повинен: - вибрати тематику курсової роботи; - зрозуміти сутність рекламного менеджменту ; - провести рекламне дослідження ринку; - розробити план використання ЗМІ ; - дати прогноз поведінки споживача; - розробити рекламний продукт - підготувати змістовні пропозиції по вдосконаленню рекламної кампанії, що планується провести; - визначити ефективність проведення рекламної кампанії.
Учбовий характер курсової роботи і обмеженість часу самостійної роботи, що виділяється на її виконання, допускає умовність її результатів. Застосовність методичних підходів, оцінок, висновків і пропозицій курсової роботи обмежується умовною учбовою ситуацією, яка не обов'язково повинна мати пряме відношення до реальності. Разом з тим наявність у курсової роботи практичної значущості є її позитивною рисою, яка може впливати на оцінку. Студент, як правило, вибирає тему курсової роботи самостійно, враховуючи вимоги цих методичних рекомендацій і орієнтуючись на приведену в п. 2.2 рекомендовану тематику. Викладач має право обмежувати вибір з урахуванням тем, вже вибраних іншими студентами, але не повинен вимагати виконання конкретним студентом виключно певної теми. Виконання курсових робіт на однакові або схожі теми студентами однієї групи допускається за умови, що об'єкти рекламування різні. Не рекомендується допускати вибір однієї і тієї ж теми більш ніж трьома студентами. Приступаючи до виконання курсової роботи, слід усвідомлювати те, що позааудиторного учбового часу, передбаченого учбовим планом підготовки магістрів з маркетингу, достатньо (при його строго цільовому використанні) для виконання курсової роботи студентом, що освоїв попередні курси, як мінімум на оцінку «добре». Викладач здійснює контроль за цільовим використанням часу самостійної роботи, що виділяється на виконання курсової роботи. У його обов'язок входить своєчасно інформувати деканат про порушення графіка виконання курсової роботи, обумовлені ухилянням студента від самостійної роботи в об'ємах, передбачених учбовим планом і цими методичними вказівками.
Курсова робота передбачає обов'язкову розробку розрахункового продукту: - інтегрований показник ефективності рекламної кампанії; - модель планування рекламної кампанії та аналізу її результатів. Розроблений продукт може бути: - закінченим самостійним додатком; - розробкою концепції впливу кількості оприлюднень рекламного звернення на споживачів; - процедурою або набором процедур ,щодо прогнозування результатів і прогнозу проведення рекламної кампанії. Статичні і динамічні моделі; - ефективність використання рекламо носіїв,та їх оцінні моделі. . . За своїм правовим статусом курсова робота є об'єктом авторського права. Немайнове авторське право в повному об'ємі належить студентові, що виконав її, охороняється законами України і міжнародними угодами. Університет має право використання курсової роботи або будь-якої її частини в оригінальному, відредагованому або видозміненому вигляді в учбовому процесі, зокрема при підготовці будь-яких навчально-методичних матеріалів і публікацій, без попереднього повідомлення автора за умови дотримання його немайнових авторських прав, зокрема права на вказівку авторській приналежності використовуваних матеріалів. Інші майнові права з приводу курсових робіт регулюються чинним законодавством Україні і правовими актами, що регламентують відносини між студентом і університетом.
|
||||||||
|