Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Запропонована тематика курсової роботи

 

Тема курсової роботи обирається студентом на основі нижченаведеного рекомендованого переліку тем за узгодженням з науковим керівником. Вибрана тема курсової роботи реєструється викладачем протягом першого тижня семестру. При необхідності формулювання теми може бути уточнене протягом перших трьох тижнів семестру.

Рекомендовані теми курсових робіт.

1. Використання(розробка) торгового знака(марки).

2. Місце реклами в діяльності рекламодавців,які виробляють товари широкого вжитку.

3. Місце реклами в діяльності рекламодавців,які виробляють товари промислового призначення. .

4. Організаційна структура рекламної служби підприємства.

5. Організація виставок та ярмарків як складова частина рекламної діяльності підприємства.

6. Основи, особливості та принципи створення фірмового стилю.

7. Особливості рекламної діяльності рекламодавця-посередника.

8. Особливості та завдання реклами на місті продажу.

9. Розроблення торгової марки .Бренд..

10. Вивчення ефективності рекламних звернень.

11. Дослідження поведінки покупця в результаті впливу на нього рекламних звернень.

12. Американська теорія і практика використання моделей психологічного перероблення інформації .

13. Види рекламних послуг в Україні.

14. Основні організаційні принципи діяльності рекламних агентств.

15. Оформлення рекламних звернень.

16.Способи відображення ідеї рекламного ролика .

17. Принцип розроблення радіозвернень.

18. Принципи розроблення тексту.

19. Інтернет і реклама.

20. Поштова реклама .Переваги та недоліки.

21. Показники ефективності використання рекламного простору.

22. Принципи розроблення плану використання ЗМІ.

23. Стилі виконання рекламних звернень.

24. Інформаційне забезпечення контролю проведення рекламних кампаній.

25. Етапи контролю результатів проведення рекламної кампанії.

26. План рекламної кампанії та аналіз її результатів.

27. Показники ефективності впливу рекламного звернення на споживачів .

28. Поняття контролю та ревізії рекламної діяльності на підприємстві.

29. Прогнозування результатів та контроль проведення рекламної кампанії.

30. Статистичні та динамічні моделі прогнозування результатів і контролю проведення рекламної кампанії.

31. Характеристика інформації яка використовується для аналізу результатів рекламної кампанії.

 

 


Читайте також:

  1. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  2. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  3. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  4. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  5. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  6. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці
  7. S Визначення оптимального темпу роботи з урахуванням динаміки наростання втоми.
  8. VII. Прибирання робочих місць учнями (по завершенню роботи) і приміщення майстерні черговими.
  9. Аконність залишення засуджених у слідчому ізоляторі для роботи з господарського обслуговування.
  10. Актуальні методи соціальної роботи
  11. Актуальність проблеми професійної етики соціальної роботи
  12. Алгоритм роботи прозорого моста




Переглядів: 818

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Обов'язки студента | Структура курсової роботи

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.037 сек.