Тема курсової роботи обирається студентом на основі нижченаведеного рекомендованого переліку тем за узгодженням з науковим керівником. Вибрана тема курсової роботи реєструється викладачем протягом першого тижня семестру. При необхідності формулювання теми може бути уточнене протягом перших трьох тижнів семестру.
Рекомендовані теми курсових робіт.
1. Використання(розробка) торгового знака(марки).
2. Місце реклами в діяльності рекламодавців,які виробляють товари широкого вжитку.
3. Місце реклами в діяльності рекламодавців,які виробляють товари промислового призначення. .
4. Організаційна структура рекламної служби підприємства.
5. Організація виставок та ярмарків як складова частина рекламної діяльності підприємства.
6. Основи, особливості та принципи створення фірмового стилю.
7. Особливості рекламної діяльності рекламодавця-посередника.
8. Особливості та завдання реклами на місті продажу.
9. Розроблення торгової марки .Бренд..
10. Вивчення ефективності рекламних звернень.
11. Дослідження поведінки покупця в результаті впливу на нього рекламних звернень.
12. Американська теорія і практика використання моделей психологічного перероблення інформації .
13. Види рекламних послуг в Україні.
14. Основні організаційні принципи діяльності рекламних агентств.
15. Оформлення рекламних звернень.
16.Способи відображення ідеї рекламного ролика .
17. Принцип розроблення радіозвернень.
18. Принципи розроблення тексту.
19. Інтернет і реклама.
20. Поштова реклама .Переваги та недоліки.
21. Показники ефективності використання рекламного простору.
22. Принципи розроблення плану використання ЗМІ.
23. Стилі виконання рекламних звернень.
24. Інформаційне забезпечення контролю проведення рекламних кампаній.
25. Етапи контролю результатів проведення рекламної кампанії.
26. План рекламної кампанії та аналіз її результатів.
27. Показники ефективності впливу рекламного звернення на споживачів .
28. Поняття контролю та ревізії рекламної діяльності на підприємстві.
29. Прогнозування результатів та контроль проведення рекламної кампанії.
30. Статистичні та динамічні моделі прогнозування результатів і контролю проведення рекламної кампанії.
31. Характеристика інформації яка використовується для аналізу результатів рекламної кампанії.