Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Аконність залишення засуджених у слідчому ізоляторі для роботи з господарського обслуговування.

Аконність визначення засудженим виду колонії та своєчасність направлення їх для відбування покарання.

Перевірка законності визначення виду колонії проводиться за особовими справами засуджених, з урахуванням наявних документів щодо кількості судимостей, вироку, ухвали, постанови суду, а також довідок Департаменту інформаційних технологій при Міністерстві внутрішніх справ України, пояснень і скарг, що надійшли від засуджених. Порядок і умови визначення засудженим до позбавлення волі виду виправної колонії передбачені статтею 12 КК України та статтями 18, 86 КВК України і детально регламентовані Інструкцією про порядок розподілу, направлення та переведення для відбування покарання осіб, засуджених до позбавлення волі, затвердженою наказом Голови Державного департаменту України з питань виконання покарань від 16.12.2003 № 261.

При виявленні неправильного визначення регіональною комісією виду виправної колонії засудженому, прокурор зобов’язаний поставити питання про перегляд такого рішення.

Відповідно до ст. 87 КВК України особи, засуджені до позбавлення волі, направляються для відбування покарання не пізніше 10-денного строку з дня набрання вироком законної сили або з дня надходження із суду розпорядження про виконання вироку, який набрав законної сили. Протягом цього строку засуджений має право на короткострокове побачення з близькими родичами.

Факти несвоєчасного направлення осіб до місця відбування покарання можуть бути встановлені шляхом опитування засуджених при обході, вивчення особових справ, а також ознайомлення з обліковими документами про рух засуджених. Рекомендується попередньо у відділі контролю за виконанням судових рішень установи витребувати списки осіб, які тримаються у слідчому ізоляторі понад встановлений 10-денний строк після набрання вироком законної сили. Прокурор повинен з’ясувати причину несвоєчасного етапування засуджених і вжити заходів до усунення порушень закону. Слід також перевірити своєчасність етапування ув’язнених за вимогами слідчих та судових органів.

Зокрема у Київському слідчому ізоляторі в порушення вимог ст. 404 КПК України та ст. 87 КВК України упродовж тривалого часу трималось 25 осіб, вироки щодо яких набрали законної сили, і які незаконно використовувались на господарських роботах у виробничих майстернях.

Залишення засуджених до позбавлення волі в слідчому ізоляторі для роботи з господарського обслуговування регламентовано ст. 89 КВК України та ст. 4 Закону України „Про попереднє ув’язнення” і проводиться наказом начальника установи при наявності письмової згоди осіб, вперше засуджених до позбавлення волі за злочини невеликої або середньої тяжкості чи тяжкі злочини. При вивченні особових справ засуджених та наказів начальника слідчого ізолятора прокурор перевіряє додержання вимог закону при зарахуванні засуджених для роботи з господарського обслуговування установи. Слід звернути увагу на додержання чисельності цих осіб (7% від встановленого для СІЗО планового наповнення), наявність письмової згоди засуджених осіб, наявність у них виконавчих листів. Наказ начальника СІЗО про зарахування засудженого до господарської обслуги має бути виданий упродовж 10 днів після одержання розпорядження суду про звернення вироку до виконання.

Ще до обходу камер прокурор повинен звернути увагу на розміщення засуджених, зайнятих господарчим обслуговуванням (в окремих корпусах або приміщеннях), забезпечення постійного нагляду за ними та ізоляції від інших категорій ув’язнених, а також їх працевикористання. Перевірити, чи не виводяться вони за межі установи для виконання робіт, безпосередньо не пов’язаних з господарським обслуговуванням слідчого ізолятора, а також умови їх праці, додержання вимог техніки безпеки, проведення відповідних інструктажів з безпеки виробництва. Крім того, слід звернути увагу чи використовуються зазначені особи за їх фаховим призначенням, спеціальністю, відповідно до виданого наказу начальника установи про їх залишенні у СІЗО.


Читайте також:

  1. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  2. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  3. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  4. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  5. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  6. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці
  7. VII. Прибирання робочих місць учнями (по завершенню роботи) і приміщення майстерні черговими.
  8. Актуальність проблеми професійної етики соціальної роботи
  9. Алгоритм роботи прозорого моста
  10. Аналіз відносних показників прибутковості (рентабельності) роботи банку
  11. Аналіз предметної сфери соціальної роботи




Переглядів: 1916

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Залучення до праці осіб, взятих під варту. | Стан роботи із запобігання злочинам та іншим правопорушенням.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.008 сек.